Премини към съдържанието
iron maiden

Какво означава съобщението Limited or no connectivity

Препоръчан отговор


Здрвейте, не съм много активна във форума, но когато ми се наложи пак до вас опирам. Проблема ми е следния: Преинстарирах си компота ( за кой ли път ) настроих си PPPOE връзката към доставчика и на Lokal area connection, ми цъфна една удивителна в триъгълник със съобщение Limited ot no connectivity.Иначе нет си имам боза е но все пак съм в Бургас, тук всичкия нет който се предлага е боза. Какво е това което ми излезе, пречи ли и на връзкта и как да го разкарам, защото много ме дразни. Имам чувството, че това е някакъв дефект в настройките. Предварително благодаря на всички отзовали се.

Редактирано от stanley56
Неясно заглавие и грешен раздел (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много благодаря за инфото. Помогна ми много!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може ли малко помощ и за мен. Проблемът ми е същия. Опитах да го оправя, но когато отворя Local Area Conection, не мога да щракна на Properties. Ако може някой по-компетентен да ми обясни как да оправя проблема. Постоянно ми изключва интернета... с кабелен интернет съм. Благодаря Ви предварително! http://www.kaldata.com/forums/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif

post-176236-0-73293200-1302876323_thumb.

post-176236-0-34616200-1302876368_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май си имаш вирусче :) Обърни се към HJT Team да го проверят за вредители !


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте! Нов съм във форума. Попаднах на тази тема, защото имам подобен проблем. Имам Интернет от Близу, като сигналът идва по коаксиалния кабел за телевизията, след което минава през модем (на доставчика) и излиза на LAN кабел. Връзката мисля, че е ADSL с динамичен IP address. Включих си рутер, който доскоро работеше нормално и подаваше сигнал по WiFi. От известно време WiFi връзката с Интернет се изгуби и започна да дава съобщение: Limited or no connectivity. Първоначално този проблем се оправяше с рестартиране на рутера. Сега вече това не се получава. Опитах различни начини за решаване на проблема, но безуспешно. В Command prompt режим, като дам командата renew, се получава IP address 169.254.x.y - Private IP address и отново няма Интернет достъп. В същото време по LAN изхода на рутера си има Интернет достъп, лаптопът е във връзка с вътрешната WiFi мрежа, но без Интернет, а в същото време друго устройство влиза успешно в същата мрежа по WiFi и си има Интернет достъп. Лаптопът, който не получава Интернет е с Windows XP, а другото устройство е GSM с Android. Благодаря предварително на всички, които дадат съвет и ми помогнат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Нов съм във форума. Попаднах на тази тема, защото имам подобен проблем.

Имам Интернет от Близу, като сигналът идва по коаксиалния кабел за телевизията, след което минава през модем (на доставчика) и излиза на LAN кабел. Връзката мисля, че е ADSL с динамичен IP address. Включих си рутер, който доскоро работеше нормално и подаваше сигнал по WiFi. От известно време WiFi връзката с Интернет се изгуби и започна да дава съобщение: Limited or no connectivity. Първоначално този проблем се оправяше с рестартиране на рутера. Сега вече това не се получава. Опитах различни начини за решаване на проблема, но безуспешно.

В Command prompt режим, като дам командата renew, се получава IP address 169.254.x.y - Private IP address и отново няма Интернет достъп. В същото време по LAN изхода на рутера си има Интернет достъп, лаптопът е във връзка с вътрешната WiFi мрежа, но без Интернет, а в същото време друго устройство влиза успешно в същата мрежа по WiFi и си има Интернет достъп. Лаптопът, който не получава Интернет е с Windows XP, а другото устройство е GSM с Android.

Благодаря предварително на всички, които дадат съвет и ми помогнат.

Няма как връзката да е ADSL, при положение, не се предоставя посредством телефонна линия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На Виваком Интернета е ADSL и е по телефонната линия, в случая при мен е по коаксиалния кабел за кабелната телевизия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.