Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Разработват новия трабант


Препоръчан отговор


Немската фирма IndiKar е избрана да разработи нова версия на митичния Трабант от бившата Германска демократична република.

Инициатор на голямото завръщане е фирмата Herpa. Първият прототип на новия Трабант ще бъде показан на автомобилното изложение във Франкфурт през следващата 2009 г. След това ще се реши точно каква да бъде серийната версия на възродения Траби. Новият автомобил ще бъде хечбек с пет врати. Най-важни ще бъдат техническите промени, които по отношение на качество и технологии ще бъдат светлинни години по-добри от тези в оригиналния модел. Колата ще отговаря на всички най-строги норми за емисии и безопасност в ЕС.

Източник: dir.bg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не разбрах от рециклирана хартия ли ще е

:clap:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Не разбрах от рециклирана хартия ли ще е

:)

laugh.gif Вече, не. Картонът ще е от най-качествена дървесина, отглеждана специално за предстоящото производство. Двигателят няма да е двутактов, а хибриден (водородно-електрически) или турбореактивен, макар че има слухове, че разработват антигравитационен...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
laugh.gif Вече, не. Картонът ще е от най-качествена дървесина, отглеждана специално за предстоящото производство.

Добре,после става за трески за печката значи

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че става въпрос само за знаковото име ТРАБАНТ. Иначе казано това си е нов автомобил със старо име.

Между другото в момента доста добър вариянт на Трабант се произвежда в Индия и ако не се лъжа в още една страна.В индия е с 4-тактов дв. а другия производител го прави 2-тактов все още.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Спокойно можем да си го купим вместо дърва..

Ще върши работа - отоплението с печка на дърва ще става с негова помощ.. Той едва ли ще въреви.. :)

Хах...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Аз мисля, че става въпрос само за знаковото име ТРАБАНТ. Иначе казано това си е нов автомобил със старо име.

Между другото в момента доста добър вариянт на Трабант се произвежда в Индия и ако не се лъжа в още една страна.В индия е с 4-тактов дв. а другия производител го прави 2-тактов все още.

Аз бях чул преди години, че се произвежда в Южна Африка. Не знам, дали все още го правят. Иначе не ми харесва идеята за четириврат Трабант. Все едно Мини да го бяха възродили с 4 врати.

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Аз бях чул преди години, че се произвежда в Южна Африка. Не знам, дали все още го правят. Иначе не ми харесва идеята за четириврат Трабант. Все едно Мини да го бяха възродили с 4 врати.

Ако сме търпеливи, може да видим новия трабант и като миниван. ;)

----------

:) А някой знае ли колко слона могат да седнат в "Трабант 601"? laugh.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ако сме търпеливи, може да видим новия трабант и като миниван. ;)

----------

:) А някой знае ли колко слона могат да седнат в "Трабант 601"? laugh.gif

А по какво ще разберете, че в операта има слонове?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
:offtopic_s: А някой знае ли колко слона могат да седнат в "Трабант 601"? laugh.gif

Колкото събере

:lol6:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Точно така! Четири слона, защото е четириместен...

А кой от тях ще управлява возилото? ;)

Е как кой-тоя дето е най-трезвен,ако има и книжка още по-добре

:P

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ако сме търпеливи, може да видим новия трабант и като миниван. ;)

----------

:) А някой знае ли колко слона могат да седнат в "Трабант 601"? laugh.gif

На всички може да прозвучи като фантастичен разказ,нонека ви подам малко информация какво може "Трабчо"

Беше далечната 1993 гог. Даваха бонове по 60 литра бензин на автомобил.Аз започнах да работя след 17 часа да работя като такси с моя "ТРАБЧО" .Всяка вечер излизах и работех до 23 часа.Като се прибера вечер изсипвах спечелените пари на масата и жена ми ги броеше. Беше различно,но средно около 140 лева на вечер при положение ,че месечната ми заплата беше 262лева.Е какво ще кажете?? На километър отчитахме,нямаше апарати. По0.60лв.на километър.плюс 0.50 първоначална такса. Да ви призная возил съм по 6-7 човека наведнъж,когато е дъждовно или студено.( със съгласието на клиентите разбира се) Кориоз беше един ден когато се натоварихме : Аз,жена ми, сина,дъщерята,шурето,жена му,двете им деца и кучето-коли,което е колкото един човек.Като спряхме на паркинга и започнахме да слизаме всички се учудиха къде бяхме се побрали а бяхме пътували 12км. Ето това е ТРАБАНТ. Младите с насмешка говорят за него,но той беше мечта и желана кола.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето вижте на какво се натъкнах докато четох едно списание... Понеже скенера ми не е от най новите съм го сканирал два пъти..

http://picbg.net/u/14773/10076/97668.jpg

http://picbg.net/u/14773/10076/97669.jpg

като мисля, че на втората снимка са по реални цветовете, а на първата се чете по-добре...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване