Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

ianakiev

Германос-дребни мошеници,Навитек-аматьори

Препоръчан отговор


Сами преценете

Отивам в Германос и нося едно МИО А701 с голямо черно петно на дисплея

тия ми казват ама гаранцията не е при нас ,в Навитек е

аз питам: тогава какъв е тоя голям син печат на който пише -Германос-2 години гаранция

тия: да ама го пратете в навитек с куриер за ваша сметка ,а те ще ви върнат парите за куриера

видях аз накъде отива работата, ама викам си ''айде да им видя сеира докрая''

пиша на Навитек верно ли трябва да ви го пращам с куриер

и ето кореспонденциятя с тях:

aз:

Появи ми се едно голямо черно петно на дисплея .става въпрос за А701.

в Германос казаха да изпратя устройството по куриер до Навитек за моя сметка,въпреки че на гаранционната

карта е изписано ''Германос - 2г. гаранция ''. мисля че се опитват да разиграят класическия театър наречен

'' размотаване на клиент ''.

Недялков:

Здравейте,

По принцип германос приемат устройствата и ги препращат към нашия оторизиран сервиз.

Но не са задължени по договор. Вие можете да изпратите устройството си или да го донесете

при нас на ул. Иван Денкоглу №15А. Моля не забравяйте да изпратите или да донесете гаранционна карта.

Както и дисковете към устройството.

Поздрави,

Недялков

аз:

Благодаря Ви за бързия отговор .

Разбирам ,че изпращането на устройството обратно до мен ще бъде за ваша сметка.

Значи ли това ,че изпращането от мен до вас трябва да е за моя сметка (включително

времето за посещение на куриерската служба). Надявам се разбирате ,че в случая въпроса не опира

до няколкото лева за куриер ,а за това ,че на гаранцията ми има огромен печат с надпис '' Германос ''

Ще намеря начин да ви изпратя устройството.

Лека работа

Недялков:

В момента ме уведомиха, че не поемаме и разходите по транспорта в нито една от двете посоки.

Но тъй като в случея вече сме ви подвели ще поемем разхода по връщането но вашето.

аз:

Изключително съм Ви благодарен за големия жест ,който правите за клиента .

Съжалявам ,че няма да се възползвам ,тъй като MIO-то отива в кошчето за боклук .

Желая ви успешен бизнес.

Това е .Както казах вече ,преценете сами, дали да си давате парите на такива търговци

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

аве мен ме изиграха преди няколко години ама поне телефона не беше скъп и не беше нещо за гаранцията.. както и да е.. аз отдавна съм се отказал да влизам в германос, и продължавам да отказвам и всеки приятел, който е решил да си взима тел :angry:

тея тъпаци не ги е*е че лъжат нас, просто те трябва да си изпълнят зададения брой за продадени телефони и аксесоари и т.н., а това дали самия телефон който ти предлагат си заслужава парите тях не ги касае. За останалите работи като гаранцията е същата работа ==> париии....

ето и един случай преди няколко седмици отивам с един от класа ми да си избира тел, той искаше нещо като бившата ми Nokia 6280, беше си избрал 6233 но нямаше много пари. Та отиваме да търсим тук на центъра във Варна по всички магазини и гледаме на 6233 промоцията е миналаи той няма пари... та влизаме в германос и някаква мърша фенка на Сони Ериксон и алчна да получи по-голяма заплата, искаше да му пробута някакъв мижав Сони Ериксон от W серията, който беше в промоция, със с супер гадни слушалки, малък екран и т.н. и ми вика че никоя нокия нямала такъв звук.. ама да бях й извадил моя 6280 да види тя какво ще сравнява.. дето 6233 има още по-як звук.. така де.. изкарах го авера ми от магазина и замалко да й счупя носа на оная biggrin.gif накрая се оказахме с Nokia 7500 Prism, като единствено батерията е слаба sad.gif

не само за гаранция, за НИЩО не можеш да им се довериш на Germanos :speak:

Редактирано от azot4o (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Ако погледнете малко форума,ще видите теми като

Германос -мошенници

Хенди -проблем с веригата магазини

2бе -проблем с веригата магазини

В България НЯМА място от където да се закупи мобилен телефон(аксесоар или др. подобно) и след това да получиш съдействие,за отстраняване на проблем.Всички знаят,че телефоните минават през пресяване,и за потребителите остава боклука,а след това отказват да съдействат при повреда,при положение че на 80% знаят че ще се получи такава.

Аз също имах проблем с една верига,и има тема тук.

Знам,че не всеки може да си позволи телефон,закупен извън България,но това е решението.

Имаме приятели ,който ни докарват телефони от Германия.Вярно тук гаранцията не важи,но няма да ви и трябва.Просто,защото стоката е качествена.До сега нити един от телефоните не е дал и малък проблем.

Просто няма какво да се коментира.

Редактирано от bankov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ем аз моя точно не го взех от чужбина щото няма гаранция тук и щото не знам как да го получа.., но иначе хем е по-качествено, хем по-евтино :angry:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
ем аз моя точно не го взех от чужбина щото няма гаранция тук и щото не знам как да го получа.., но иначе хем е по-качествено, хем по-евтино :angry:

няма евтино ... има на приемлива цена ... в България цените са завишени двойно и тройно ...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

това че на някой си му се е счупил телефона е малкия проблем

Голямото зло е ,че в България шикалкавенето на дребно ,откровенните лъжи и правенето на

бизнес по ''цървулски'' се счита за нещо нормално и естествено . Сега тия ''бизнесмени ''

направо ме отказаха да си купя новото Мио А501 . Е какво пък ,поне ще спечелят от неплащане на

куриерски услуги

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има решение на проблема - нарича се Комисия за защита на потребителите!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
няма евтино ... има на приемлива цена ... в България цените са завишени двойно и тройно ...

е знаеш за какво говоря... че цените там са евтини ако погледнем от гледната точка на средния българин.. то иначе едва ли има продукт който заслужава толкова за колко го продават :P

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тъй като никой не каза нищо за Mtel, ще спомена, че за мен, техните телефончета са най-читави. Тези, които съм закупил от тях, всичките са без дефекти и досега. Вярно, че са малко по-скъпи, но явно има защо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Тъй като никой не каза нищо за Mtel, ще спомена, че за мен, техните телефончета са най-читави. Тези, които съм закупил от тях, всичките са без дефекти и досега. Вярно, че са малко по-скъпи, но явно има защо.

може и така да е, но да кажеш че са "малко" по-скъпи? biggrin.gif:speak: поне с 30% отгоре на другите магазини :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
може и така да е, но да кажеш че са "малко" по-скъпи? biggrin.gifbiggrin.gif поне с 30% отгоре на другите магазини :)

По този повод си помислете за една стара английска пословица: Не съм толкова богат че да купувам евтини неща!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да-а-а,

за сметка на качествените си телефони Мтел са най-големите мошеници когато се касае за сметка или формирането й.

Смятам, че всеки има горчив опит с тях.

Интересно, че има хора, които още им се доверяват, в смисъл стават им абонати.

Ако си станал преди пет години и вече си свикнал да те лъжат надребно - о.к. търпиш си.

Но да им ставаш нов абонат.. това вече е мазохизъм !

Само се огледай- има толкова хора , които ще то ги потвърдят около теб..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Да-а-а,

за сметка на качествените си телефони Мтел са най-големите мошеници когато се касае за сметка или формирането й.

Малко се изказваш неподготвен ама аре .... щом ти си вярваш.

Абонат съм на Мтел от 10 години и досега не съм имал проблеми с тях. Имам една Нокия 8310 тогава купена за 800 лв и още работи без проблем.

4 телефона съм закупил от тях и да чукна на дърво никога не са ми давали грешки.

Никога не съм имал проблем със сметките!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От 2002ра година съм абонат на Мтел, нито един път не са ме ударили в сметката.

Дори последната половин година ми намалят ежемесечно по 6лв. за това, че съм им абонат от толкова време (бях натрупал точки в Мтел клуба и ги поизразходвах).

Лятото на 2006г. си купих на изплащане от тях Sony Ericsson K610i, тъкмо бе излязал по магазините, нямаше го навсякъде.

Цената в другите магазини беше около 550лв.

На мен телефона въпреки, че бе на изплащане ми излезе 480лв., изплатих си го предсрочно. Апаратчето не е от Водафон :P

Не съм имал проблеми с него.

Дори сега се чудя дали да не го пусна за продан (към 200лв.), та да си взема нещо по-ново, но отново от МТЕЛ магазин.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Докато сме стадо народ ще ни лъжат такива мошенници. Защото вместо да хвърляш телефона в кошчето и да се предаваш можеше поне да направиш някакви усилия да се защитиш. Вярно, че шанса за успех е 20% но пак е нещо и ще покажеш характер. Можеше поне да се обадиш в агенция за защита на потребителя или ако щеш и на господари на ефира или на който и да е. Между другото, според закона за защита на потребителя, на гаранцията на всяка стока пише къде да я носш на ремонт (списък сервизи и магазини). Ако там наистина няма Германос никой не ти е виновен, каквито и печати да има.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Докато сме стадо народ ще ни лъжат такива мошенници. Защото вместо да хвърляш телефона в кошчето и да се предаваш можеше поне да направиш някакви усилия да се защитиш. Вярно, че шанса за успех е 20% но пак е нещо и ще покажеш характер. Можеше поне да се обадиш в агенция за защита на потребителя или ако щеш и на господари на ефира или на който и да е. Между другото, според закона за защита на потребителя, на гаранцията на всяка стока пише къде да я носш на ремонт (списък сервизи и магазини). Ако там наистина няма Германос никой не ти е виновен, каквито и печати да има.

Точно така!!!!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има решение на проблема - нарича се Комисия за защита на потребителите!

И това не е решение на проблема, защото аз опитах във връзка с Мтел и една супер огромна сметка и т.н., но се оказа, че Комисията може само д апроведе арбитраж, на който съответният представител на фирмата не благовори да дойде. И отговорът на Камисията бе ами това е, което можем да направим. Така, че не разчитайте на тях.

Да-а-а,

за сметка на качествените си телефони Мтел са най-големите мошеници когато се касае за сметка или формирането й.

Смятам, че всеки има горчив опит с тях.

Интересно, че има хора, които още им се доверяват, в смисъл стават им абонати.

Ако си станал преди пет години и вече си свикнал да те лъжат надребно - о.к. търпиш си.

Но да им ставаш нов абонат.. това вече е мазохизъм !

Само се огледай- има толкова хора , които ще то ги потвърдят около теб..

Много си прав, това са едни от НАЙ-ГОЛЕМИТЕ мошеници, които могат да съществуват и с тяхната реклама за безжичен домашен не се хващайте. Ако имате избор НИКОГА МТЕЛ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...