Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


компютърът ми забива. и когато го ресна/пусна сам си пукса проверка на харда за грешки какво значи това ? хардуерен или софтверен проблем е това .

Редактирано от coolmeen (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е софтуерно, не е точно проблем. Идеята е че когато уиндоуса се рестартира "in a unexpected way", т.е. неочаквано/по неизвестна причина се пуска тази проверка за грешки, тъй като се предполага вероятното наличие на такива. Остави го да си приключи проверките, понякога се рестартира и два-три пъти самичък след всяка проверка и пак си прави. А ако всеки път като го пускаш, при положение че е спрян/ресетнат нормално се пуска значи е зададено от опциите на програмката която се грижи за това или Windows Schedule.

Редактирано от go6o_kara (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е софтуерно, не е точно проблем. Идеята е че когато уиндоуса се рестартира "in a unexpected way", т.е. неочаквано/по неизвестна причина се пуска тази проверка за грешки, тъй като се предполага вероятното наличие на такива. Остави го да си приключи проверките, понякога се рестартира и два-три пъти самичък след всяка проверка и пак си прави. А ако всеки път като го пускаш, при положение че е спрян/ресетнат нормално се пуска значи е зададено от опциите на програмката която се грижи за това или Windows Schedule.

ами например си го изключа нормално (не от копчето) и на другия ден го пусна пак си я пуска. как да я спра ?

пп: и нещо друго когато когато си ресна компа понякога ми излиза от долу в трея жълт триъгълник с ''!'' и пише следното ''Skype.exe-Corrupt Disk. The file system structure on the disk is corrupt and unusable . Please run the Chkdsk utility on the volume C ''

Редактирано от coolmeen (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ами например си го изключа нормално (не от копчето) и на другия ден го пусна пак си я пуска. как да я спра ?

пп: и нещо друго когато когато си ресна компа понякога ми излиза от долу в трея жълт триъгълник с ''!'' и пише следното ''Skype.exe-Corrupt Disk. The file system structure on the disk is corrupt and unusable . Please run the Chkdsk utility on the volume C ''

Виж тези две теми:

http://www.kaldata.com/forums/index.php?showtopic=73571

и тази за спиране на CHKDSK при зареждане:

http://www.kaldata.com/forums/index.php?s=...st&p=730251


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

пак възникна проблем пак като заби го рестартирах и проверката пак се появи няправих както миналия път( написах fsutil dirty query c: и оставих проверката да свърши ,след което не се прояви ) ,но като оставя проверката до някъде и спира даречем седи на 35 и така 5 мин

Редактирано от coolmeen (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

оправих го ако изкате затриите темата

Тук теми не се затриват, освен ако не са в разрез с правилата. Остават за тези, които някога ще имат същия проблем. Затова може да кажеш как си го разрешил и какво се е оказало.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тук теми не се затриват, освен ако не са в разрез с правилата. Остават за тези, които някога ще имат същия проблем. Затова може да кажеш как си го разрешил и какво се е оказало.

ами прочетох всичко в горните постове ,но не ставаше и неставаше... реших да действам сам и направих това HKEY_LOCAL_MACHINE--->SYSTEM--->CurrentControlSet--->Control----->Session Manager---->в дясно BootExecute изтрих всичко (бях чел ,че не трябва да се трие всичко а да остане само autocheck autochk *,но и това не помогна ) и сега няма досадна проверка. Редактирано от coolmeen (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ами прочетох всичко в горните постове ,но не ставаше и неставаше... реших да действам сам и направих това HKEY_LOCAL_MACHINE--->SYSTEM--->CurrentControlSet--->Control----->Session Manager---->в дясно BootExecute изтрих всичко (бях чел ,че не трябва да се трие всичко а да остане само autocheck autochk *,но и това не помогна ) и сега няма досадна проверка.

но и това не помогна и сега няма досадна проверка.

Как така...хем не е помогнало, хем няма проверка?

Надявам се не си изтрил останалите ключове оттук

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager

а само от BootExecute

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

но и това не помогна и сега няма досадна проверка.

Как така...хем не е помогнало, хем няма проверка?

Надявам се не си изтрил останалите ключове оттук

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager

а само от BootExecute

Публикувано изображение

четох, че трябвало да се изтрие pgdfgsvc C1 и да остане само autocheck autochk * -това НЕ помогна

изтрих всичко от BootExecute-ТОВА ПОМОГНА

дано да си ме разбрал

Редактирано от coolmeen (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

четох, че трябвало да се изтрие pgdfgsvc C1 и да остане само autocheck autochk * -това НЕ помогна

изтрих всичко от BootExecute-ТОВА ПОМОГНА

дано да си ме разбрал

Аз съм те разбрал и все пак този ключ е стандартен за MS (и не активира проверка за грешки всеки път)...освен ако не е бил с параметър /f (autocheck autochk /f *)

Това, че се активира проверката може да означава че хардиска е повреден...

http://support.microsoft.com/?kbid=831426

Напиши следната команда:

Start => run => chkntfs /d

Така ще се възстановят настройките по подразбиране за autochk да се проверят дяловете които имат нужда...

Какво означава, че уж пускаш проверката и я изчакваш да свърши до край...и при следващия рестарт не се появява проблема а после казваш, че проверката стигала до еди кой си процент и стояла така еди колко си минути...все пак цялата ли я изчакваш да свърши...Виж в Event Viewer лог файла от извършената проверка:

Start => run => eventvwr.msc => application => winlogon => дали всичко е нормално и няма лоши сектори...

А с тези команди виж дали дяла е чист или е маркиран като dirty...

Start => run => cmd => chkntfs C:

Start => run => cmd => fsutil dirty set C:

Това, че си си решил проблема със спирането на проверки при рестарт е добра новина, но дали трябва да си спокоен?

А и си чел, че трябва да се остави записа "autocheck autochk *", защото е ставало въпрос за решаването на друг проблем!

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво означава, че уж пускаш проверката и я изчакваш да свърши до край...и при следващия рестарт не се появява проблема а после казваш, че проверката стигала до еди кой си процент и стояла така еди колко си минути...все пак цялата ли я изчакваш да свърши...Виж в Event Viewer лог файла от извършената проверка:

това го бях написал , защото веднъж я бях спрял,след което пак с е беше включила и като я оставях да свърши стоеше на един процент дълго време.

Start => run => eventvwr.msc => application => winlogon => дали всичко е нормално и няма лоши сектори...

малко не разбрах. написах eventvwr.msc=>аpplication и отстрани ми излиза списък. в него има Ерори ,но срещу тях пише името на програми . Какво трябва да пише за бад секторс?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

написал съм го - в секцията winlogon => веднага след проверка от CHKDSK отвори тази секция (щракни два пъти върху Winlogon и виж статистика от прoведената проверка)...

Редактирано от B-boy[StyLe] (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

B-boy пускам CHKDSK но след това няма нов лог защо ?

също така като възтанових настройките по подразбиране пак се включва проверката.

пп:пусках тест с една програма HDDscan и няма бад сектори ето я

Редактирано от coolmeen (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

B-boy пускам CHKDSK но след това няма нов лог защо ?

също така като възтанових настройките по подразбиране пак се включва проверката.

пп:пусках тест с една програма HDDscan и няма бад сектори ето я

Незнам защо нямаш - би трябвало да имаш:

Публикувано изображение

Checking file system on C:

The type of the file system is NTFS.

Volume label is WINDOWS.

One of your disks needs to be checked for consistency. You

may cancel the disk check, but it is strongly recommended

that you continue.

Windows will now check the disk.

Cleaning up minor inconsistencies on the drive.

Cleaning up 48 unused index entries from index $SII of file 0x9.

Cleaning up 48 unused index entries from index $SDH of file 0x9.

Cleaning up 48 unused security descriptors.

23993045 KB total disk space.

23437056 KB in 17624 files.

14092 KB in 2072 indexes.

0 KB in bad sectors.

110169 KB in use by the system.

65536 KB occupied by the log file.

431728 KB available on disk.

4096 bytes in each allocation unit.

5998261 total allocation units on disk.

107932 allocation units available on disk.

Windows has finished checking your disk.

Please wait while your computer restarts.

Каква проверка се извършва - цялата с 5-те фази или само с 3-те...Спри Indexing service (start => run => services.msc => Indexing Service => Disabled), направи една дефрагментация на хардиска, може и с PerfectDisk (като използваш и режима на offline defrag)...След това задай проверка на дял C:\ с командата start => run => chkdsk /f => рестартирай и накрая от Event Viewera => Application => Winlogon => виж дали е поправило нещата и дали като рестартираш пак ще се включи проверката...Ако ли не добре, ако да махни пак от BootExecute - autocheck autochk *) и това е.Пак казвам това, че се пуска всеки път може да е или бъг в Windows или индикация за проблем с хардиска...(както пише и в линка към support-a на Microsoft)...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Каква проверка се извършва - цялата с 5-те фази или само с 3-те...Спри Indexing service (start => run => services.msc => Indexing Service => Disabled), направи една дефрагментация на хардиска, може и с PerfectDisk (като използваш и режима на offline defrag)...След това задай проверка на дял C:\ с командата start => run => chkdsk /f => рестартирай и накрая от Event Viewera => Application => Winlogon => виж дали е поправило нещата и дали като рестартираш пак ще се включи проверката...Ако ли не добре, ако да махни пак от BootExecute - autocheck autochk *) и това е.Пак казвам това, че се пуска всеки път може да е или бъг в Windows или индикация за проблем с хардиска...(както пише и в линка към support-a на Microsoft)...

в 3 фази.

правя дефрагмент с IObit SmartDefrag става ли ?

FAT32 или NTFS ползваш?

NTFS

дефрагментирах Ц обаче с програмата на Е нестава,пробвах и с уиндоуския дефрагментатор и ми излиза

Редактирано от coolmeen (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1.Или я пусни най-накрая тази проверка за грешки...(препоръчително)

2.Или спри проверката за грешки по този начин...

http://www.kaldata.com/forums/index.php?s=...st&p=502736

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички особено на b-boy(дано не се сърди че го занимавах толкова време ) сега я оставих да се извърши при стартирането след което компа се рестна и повече не се показа а за дефрагментирането ще си ползвам програма. за лоши сектори мисля ,че няма щом windows,hd tune и hddscan го потвърждават.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем пробвах всичко и едиственото което помогна е в HKEY_LOCAL_MACHINE--->SYSTEM--->CurrentControlSet--->Control----->Session Manager---->BootExecute изтрих всичко.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.