Премини към съдържанието
inosi

Съвет и мнения за проблем с Ауди А6

Препоръчан отговор


Карам ауди А6 96г.автомат,2.5 тди.от известно време ми се появи една странна вибрация.

Не е постоянна ,но се усилва,когато колата загрее.Днес ходих на майстор,които отхвърли

вероятността да е капак на помпа или неработещ целиндър.Изпрати ме при специалист,който

се занимава със скоростни кутии,като съмнението е за Някакъв си "балон" на самата кутия,

от който най вероятно идвала вибрацията.Запазих си час ,обаче,когато разбрах,че този балон

струвал около 1000лв. лекичко ми стана лошо.Та има ли колега,който да е имал същият проблем

и наистина ли толкова струва тази част? Благодаря ви предварително!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако ти е мултитроник кутията и имаш проблеми от нея, мога да се разровя да видя къде четох за някакъв пич в София, който ги ремонтирал изгодно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ако ти е мултитроник кутията и имаш проблеми от нея, мога да се разровя да видя къде четох за някакъв пич в София, който ги ремонтирал изгодно.

не не е мултитроник.става въпрос за някакъв "турбо съединител" или още "балон " на скорусната кутия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
не не е мултитроник.става въпрос за някакъв "турбо съединител" или още "балон " на скорусната кутия.

Нямам такава кола, но съм завършил ПГТЕ "Хенри Форд" и в момента съм студент в Транспортния университет. По това "турбо съединител" се досещам за така наречения "хидротрансформатор" или "хидросъединител". Не знам във Вашата кола какво точно от двете има. Но предполагам, че е първото. Тъй като автомобилът е с автоматична предавателна кутия, обикновеният триещ съединител при ръчните предавателни кутии е заменен с хидравличен. Представлява тороидално тяло, състоящо се от 2 или 3 диска с оформени лопатки от вътрешната страна, между които има в най-общия случай масло. Тези дискове имат възможност да се въртят един спрямо друг. Та от там може би идва това "турбо съединител". Въпросната част играе ролята на съединител, който при ниски обороти на двигателя "приплъзва" (от тук идва и възможността автомобила да седи на светофар с включена предавка). При повишаване на оборотите на двигателя, маслото в хидросъединителя придобива енергия, с която превръща дисковете, споменати по-горе в един цял.

Може би съединителят се е износил и е дефектирал. Наистина това е скъпа част, поради масивността си и сложността си за изработка. Най-добре е да се провери и да не се правят компромиси по отношения на ремонт. Възможни са повреди на предавателната кутия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колега, пробва ли във форума на Ауди?

http://audibg.com/


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колега,във Варна има сервиз който се занимава само с автоматични кутии.Не си казал откъде си.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.