Премини към съдържанието
Фантастичен

Какво мислите за новата услуга с която ще можем да сменяме..

Препоръчан отговор


Какво мислите за новата услуга с която ще можем да сменяме... телефония си номер ? (Доколкото знам ще струва 5 лева преместването от 1 оператор на друг.)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво мислите за новата услуга с която ще можем да сменяме... телефония си номер ? (Доколкото знам ще струва 5 лева преместването от 1 оператор на друг.)

Не се сменя номера а доставчика!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да ,доставчика.

Ами какво да мисля,който е мислил да се прехвърля на другия оператор,но си му харесва стария номер,ще му дойде добре.

Аз съм с два телефона и с два оператора,всеки си ми върши идеална работа,така ,че няма да се възползвам от услугата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едва ли много хора ще се възползват... разликите между цените на операторите не са особено големи, да не говорим за качеството на връзката и обслужването ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

аз пък мисля че много ще сменят номера си !!!!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сменя се оператора, а не телефонния номер до колко знам аз :ph34r:

Редактирано от shem3t (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако се загледате по рекламите по телевизията ще забележите че два от трите мобилни оператора споменават че "вече е възможно да смениш оператора и да запазиш номера си". А третия оператор не ги споменава тия неща, там приказват за И-нет и домашен телефон... Защо ли? В коя ли посока е изтичането на абонатите...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Принципът предвижда клиентите и на трите оператора, които са на постоянен договор, да могат да се местят от един оператор на друг, без да променят номера си и кода пред него. Те ще трябва да подават заявка и операторите ще са длъжни да я изпълнят в 10-дневен срок. Самата смяна на оператора ще трябва да приключва за 7 часа. Клиентите ще плащат такса на оператора, когото напускат, като всеки един от тях ще я определя самостоятелно. Законът за електронните съобщения предвижда само таксата да не е дискриминационна.

Възприето е също правилото, когато някой набира абонат, преместил се при друг оператор, търсещият да получава звуков сигнал, че търсеният абонат се обслужва от друга мрежа. Това ще става чрез записано гласово съобщение, което той ще чува заедно със сигнала "свободно". Причината е, че трите оператора поддържат различни тарифи за обаждания между мрежите, като най-ниски са те за обаждания към други клиенти на същия оператор. При новата ситуация обаче търсещият няма как да се досети от кода в чия мрежа се обажда.

Източник: в-к СЕГА

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

За в момента това си е пълна порнография,защото сега в момен та ми е без значение на кого се обаждам щом е извин групата.Цената е една и съща 0,32ст./мин.А тези на които звъня най-много са ми в групата.И така според това с кого говориш се определя кой ти е необходимия оператор.Иначе с изключение на вивател другите предлагат абсолютно едно и също.Аз съм на м-тел и на други оператори звъня 2-3 пъти в годината,а при тази цена ми е през оная работа колко ще продължат разговорите(рядко са по дълги от 2-3мин).В крайна сметка за тия неща се мисли предваритено според нуждите.Ако си го направил не виждам смисъл от преносимостта.

Редактирано от shrike_avatar (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Аз вече прехвърлих една карта от Глобул на Мтел. Отидох в Глобул, момчето писа някакъв формиляр и ме накара да се обадя на номер 1516 и там да обясня че искам преносимост на номерата и да продиктувам данните си. След два опита по 5 минути да се свържа ме споходи щастието (що не си вдигат телефоните на разбрах). Момчето каза че е направил всичко и трябва да чакам одобрение(от Глобул) до 2 дни?!? Викам си какво пък, ще ида пак след два дни. Отидох след като ми пратиха смс че съм "одобрен" отидох. Чудно ми е какво одобряват като аз вече не съм ги одобрил. Отнесох още половин час в Германос за обяснения дали точно това искам, няколко разхождания до касата и обратно за плащане на изравнителни сметки и прочие. Дадоха ми заветния документ с който трябваше да ида в Мтел. Там пък като им показах формуляра изгледаха все едно за пръв път го виждат. Както и да е, почна едно момиче да пише, писа, писа.... и каза че понеже е минало 17:00 часа няма кой в офиса да обработи заявката. Трябвало на другия ден след като и те ми се обадят. Звънят те на другия ден и аз отивам, там вече друга "колежка", пише и тя. Отвреме навреме пита някой от колегите, оказа се че тази от предишния ден не била написала всичко. Поканиха ме да седна да си цъкам на един лаптоп докато чакам. След 45 минути ударих няколко подписа и ми обещаха че на другия ден вече ще съм на Мтел. Тази услуга е хубаво нещо ама нещо не са я координирали операторите, моята препоръка е че трябва всичко на едно гише да се реши за 10-ина минути, при положение че бях напълно наясно какво точно искам, включително и тарифния план. Четири ходенета по гишета са множко май.

Редактирано от dragozow (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

@dragozow честито.

Под одобрен се има в предвид, че не си задлъжнял доста и си "примерен" абонат без сериозни проблеми и првинения спрямо тях, докато си използвал услугите им. За процедурата 100% е бавна както казваш-повечето хора нямат толкова време, а на операторите им е през .. че ти губят ценно време.

Въпреки всичко мисля, че цената за пренос е приемлива(имаше вариант КРС да разреши операторите сами да определят цените за пренос! което щеше да е страшно при Мтел и Глобул(евентуално)). Услугата е доста добра, но не е оптимизарана(защо ли не се учудвам?)

И аз имам желание да минавам(от Вива към Мтел), но причината не е във Вивател, за мен те си предлагат най-доброто в някои направления(повечето), а в частен случай на услуги от Мтел.

:rolleyes:

Редактирано от PcMan (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.