Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Ами той наистина е по-бърз само, че няма локална свързаност като Унакс.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 1,3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Публикувани изображения

Едно въпросче от леко неграмотен в сферата не мрежи,модеми etc...

От известно време като си включа РС-то,и съответно модема след него (аз съм към БТК-АДСЛ или както някой го наричат Супер-Любо),ми прави впечатление че имам проблеми с свързването.

Става дума за това,че лампичката на модема "ADSL" започва да мига докато не светне в зелено (когато съм конектнат свети оранжево),и съответно не мога да ползвам интернет,а понякога мига в оранжево доста дълго време,и пак нямам интернет.

След няколко рестарта на модема (понякога тези рестарти отнемат около 10 мин.) всичко е наред,но ми бави като отварям сайт.При ping/tarcert към въпросният сайт всичко изглежда нормално (ping ~40 за БГ,и ~150 international,loss 0).

Трабява да отбележа ,че РС-то ми не се спира с месеци ,и съответно постоянно или сийдвам,или тегля ,или джиткам някоя игрица.

Въпросът ми по-конкретно е: има ли вероятност по някакв начин да се е задръстил модема (кеш или нещо такова) ? И ако е така има ли начин да се справя сам,или трябва да започна отново ходене по мъките,и безкрайни обаждания на help-desk-а,тьй като преди месеци имах подобен проблем ,и след като от БТК решиха да ми обърнат внимание,всичко се оправи ,обаче ми казаха че съм натрупал много трафик и незнамси какво било станало...

Редактирано от KiriL Cox (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо, по дяволите, си изключваш модема ??

Че правиш трафик си е твое право и желание (а ти не правиш ли?) но няма нищо общо с модема, освен ако не са 12313123 торента.

М/у другото, Супер Любо умря, да живее Перфектната вечеря :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
След няколко рестарта на модема (понякога тези рестарти отнемат около 10 мин.) всичко е наред,но ми бави като отварям сайт.

Провери дали имаш зададени DNS, IP и Gateway. Ако са направени сам да си ги открива ги промени. Питай Хелп Деск за тях да ти ги кажат.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе някой знае ли какво става с тея такси. Нещо до колкото разбрах са махнали телефонната такса, която се плащаше до сега. И днес отивам да плащам и ми викат 22 лв (а аз плащам по 90 за бизнес тарифа по принцип).


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Абе някой знае ли какво става с тея такси. Нещо до колкото разбрах са махнали телефонната такса, която се плащаше до сега. И днес отивам да плащам и ми викат 22 лв (а аз плащам по 90 за бизнес тарифа по принцип).

И на мен ще ми е инетерсно да науча, защото и моята сметка е наполовина.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
И на мен ще ми е инетерсно да науча, защото и моята сметка е наполовина.

абе вземете да се ровите в нета http://www.btc.bg/bg/residental/price_plans/124/310/

тук не се опсъждат тарифи на телефонни постове а ADSL.!!!! :sobbing:

Изобщо не съм навиквал, който и да било, още по-малко пък да съм имал подобно намерение. От тях се иска една адекватна реакция и да ми кажат "Да, има проблем еди къде си, не зависи от нас." Ама то вече 4-5ти ден си седи така. За щастие след няколко месеца ми изтича договора и ще сменям доставчика, въпреки че от и-нета съм доволен, но просто с тая поддръжка от ботове не мога да се разправям. Лятото ги молех 1 месец да ми сменят модема и да ми обърнат малко внимание, че стария си беше заминал и се рестартираше през 1-2мин. Накрая дойдоха, смениха ми модема и и-нета литна, ама що трябваше да се провлачи тая процедура 1 месец? И последно да те питам... Примерно, аз съм един обикновен потребител, който не е длъжен да разбира от мрежи, сървъри и не знам си кво си, как аджеба ще разбера, че проблема не е в БТК? В тоя случай към кой да се обърна, а?! Не мислиш ли, че е малко по-логично да се обадя на хората, на които си плащам и те да се оправят от там нататък по веригата?

абе пич ти кво разправяш та ти си един обикновен потрбител на БТК услуги.

Ние сме едни от най големите потрбители на БТК услуги по черноморието те при нас идват за един месец като им :ol: се обадим. :sobbing:

първо на първо имаш договор с БТК в който ако не се лъжа има някои клаузи като че те (БТК) ти предоставят няква услуга и понеже ти не си бизнес абонат скороста на тази услуга е не гарантирана а от там няма гаранция че може да влизаш където си искаш шот после може да ти дойдат ДАНС на гости а че ти не си могъл да влезеш в яхо

това никъде в договора не го пише - нелпа като му се обадиш и те пита дали пингваш ДИЕНЕСА 212.39.90.42/43

ако не не може да го пингваш тогава има проблем който БТК трябва да решат а че ти не си пингвал яхо това никой няма да трогне в БТК и "вервайте ми" никой няма да дойде даже и кварталния лан доставцик.

каквото и да кажеш БТК са в момента монопол в България за комуникационни услуги и въпреки това те промениха много за няколко години цялата телекомуникация която едва ли не е на светоно равнище -но винаги ще има бюрокрация така че трай. :sobbing: :sobbing: :sobbing: :sobbing:

Редактирано от ahmedsinex (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
абе вземете да се ровите в нета http://www.btc.bg/bg/residental/price_plans/124/310/

тук не се опсъждат тарифи на телефонни постове а ADSL.!!!! :sobbing:

И какво според теб се разбира от този ценоразпис ?

Аз много добре знам колко ми е месечната такса. Въпросът е друг.

И се пише "обсъждат".

абе пич ти кво разправяш та ти си един обикновен потрбител на БТК услуги.

Ние сме едни от най големите потрбители на БТК услуги по черноморието те при нас идват за един месец като им :ol: се обадим. :sobbing:

Което показва, че и най-големите също са обикновени потребители.

P.S. Пич, ти поставяш нови равнища в правописа, и в компетентните отговори :sobbing:

Редактирано от Ken (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
И какво според теб се разбира от този ценоразпис ?

Аз много добре знам колко ми е месечната такса. Въпроса е, друг.

И се пише "обсъждат".

Което показва, че и най-големите също са обикновени потребители.

P.S. Пич, ти поставяш нови равнища в правописа, и в компетентните отговори :)

опитвам се ......... laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Причината за по-ниските сметки е, че абонаментната такса вече ще се плаща месец за месец, а не както досега се предплащаше. Сега всъщност се възстановява взетото предния месец, и от другия вече пак ще има "нормална" сметка.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хъм и аз днес получих сметката си и .........сума за плащане 25 лева (Аз съм на 12 мегабита) , тея да не ми правят бонус таксата за телефон :))))

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте ! На БТК АДСЛ съм от доста време (около 2 години може би ? ) и абсолютно никога не съм имал каквито и да е проблеми с връзката. Преполагам, че това се дължи на факта, че живея в краен квартал на град Варна (Галата), където абонатите не са много, а до телефонната ни централа има прекаран подземен оптичен кабел( а аз живея на 200 метра от въпросната централа). Фен съм на компютърната игра - WoW( World of Warcraft). От два дни latency-то ми е доста високо - между 700 и 1500 ms. Досега никога не се е качвало над 250ms. Та въпроса ми е има ли някои друг подобен проблем ? Накарах един приятел(който е на интербилд) да влезе с героя ми и се оказа, че при него latency-то е от порядъка на 150 - 220 ms. Чудя се дали си заслужава да си хабя нервите в караници по телефона с полу-компетентни служителки на БТК или просто да изчакам няколко дни всичко да се нормализира...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Здравейте ! На БТК АДСЛ съм от доста време (около 2 години може би ? ) и абсолютно никога не съм имал каквито и да е проблеми с връзката. Преполагам, че това се дължи на факта, че живея в краен квартал на град Варна (Галата), където абонатите не са много, а до телефонната ни централа има прекаран подземен оптичен кабел( а аз живея на 200 метра от въпросната централа). Фен съм на компютърната игра - WoW( World of Warcraft). От два дни latency-то ми е доста високо - между 700 и 1500 ms. Досега никога не се е качвало над 250ms. Та въпроса ми е има ли някои друг подобен проблем ? Накарах един приятел(който е на интербилд) да влезе с героя ми и се оказа, че при него latency-то е от порядъка на 150 - 220 ms. Чудя се дали си заслужава да си хабя нервите в караници по телефона с полу-компетентни служителки на БТК или просто да изчакам няколко дни всичко да се нормализира...

По-добре изчакай. Не си заслужава да си хабиш нервите.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На БТК съм от около2,3 години. Разделил съм нета с BUFFALO WHR HP 54, в момента съм с firmware TOMATO 1.21. От около 10 дни, всички компове след рутера не могат да вдигнат повече 2-3 Mbit. Пробвах с различни настройки, запазени от преди и с по-стар firmware... Смених, даже и рутера с чисто нов WHR-G300n. Резултат НЯМА!!! Ресетнах и модема-също без никаква промяна...

Ако се закача направо към модема скоростта е 10-12 мбита-а, а през различни рутери само 2,3 (опитвам се да вдигна скоростта с Торенти)...

МОля за ПОМОЩ!

ПП. Благодаря предварително, даже и на тези, които ще ми пишат нещо от сорта: "Пробвай с ЕДИМАКС-те са по-добри рутери..."

:-)

ППП. В speedtest.net, показва скорост около 1,5 Мбит-след рутер и 3,4 мбит направо през модема, а вътре в него на ADSL line възможните скорости са си около 13 и 1 мбит-а за D/U

Редактирано от bili (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
от къде мога да си сваля фърм за zte531, zte831 и zte831 II?

благодаря предварително.

ZTE531B e еквивалентен на RTA1025W на Dynalink.

Аз го ползвам с версия 3.63u, която можеш да изтеглиш от тук

Ще останеш приятно изненадан какви нови възможности има и колко стабилно работи (5-ти месец без рестарт, с приоритизиран корпоративен трафик и торенти на макс., две SSID-та с различни сикюрити настройки на WiFi)

За останалите модеми - потърси съответстващия модел и лесно ще намериш фърмуер.

Ако се оправяш с руския език, хвърли един поглед и на този форум.

EDIT: Не забравяй, че след префлашването от БТК няма да имат достъп до модема, както и че старите конфигурационни файлове няма да ти свършат работа.

Редактирано от plameni (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
ZTE531B e еквивалентен на RTA1025W на Dynalink.

Аз го ползвам с версия 3.63u, която можеш да изтеглиш от тук

Ще останеш приятно изненадан какви нови възможности има и колко стабилно работи (5-ти месец без рестарт, с приоритизиран корпоративен трафик и торенти на макс., две SSID-та с различни сикюрити настройки на WiFi)

За останалите модеми - потърси съответстващия модел и лесно ще намериш фърмуер.

Ако се оправяш с руския език, хвърли един поглед и на този форум.

EDIT: Не забравяй, че след префлашването от БТК няма да имат достъп до модема, както и че старите конфигурационни файлове няма да ти свършат работа.

Tърся , но не мога да намеря нов фърмуер за ZTE 832 .Това което ползвам в момента е ZXDSL 832v1.1.e_A02_BG

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
ZTE531B e еквивалентен на RTA1025W на Dynalink.

Аз го ползвам с версия 3.63u, която можеш да изтеглиш от тук

Ще останеш приятно изненадан какви нови възможности има и колко стабилно работи (5-ти месец без рестарт, с приоритизиран корпоративен трафик и торенти на макс., две SSID-та с различни сикюрити настройки на WiFi)

За останалите модеми - потърси съответстващия модел и лесно ще намериш фърмуер.

Ако се оправяш с руския език, хвърли един поглед и на този форум.

EDIT: Не забравяй, че след префлашването от БТК няма да имат достъп до модема, както и че старите конфигурационни файлове няма да ти свършат работа.

Пич ще можеш ли да напишеш какви допълнителни опций има в този фирм ( не можах да намеря в нет-а описание ) , че да знам дали си заслужава да си измъча до край ( и без това премъченото ми китайче цък ) , това което казваш за стабилността много ме надъха , ако ти е по удобно може и на ЛС , мерси предварително.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да погледнеш тук

http://stream-tst.ru/content/277/295/

А и не ми е ясно предимството да смениш "китайчето" с "австралийче" или новозеландче, там каквото е.

Важното е, че чипчеста е на Broadcom :whist:

И м/у другото, не очаквайте като качите фърмуер, да отключите невиждани опции, възможности и функции на модема.

И по този повод, защото пак ме питат потребители - странна е логиката вместо BTC DNS-ите да се ползват други, безплатни (като че някой пък плаща за DNS резолв ??) намиращи се на другият край на земята. Едно една лека статистика

208.67.222.222 : xmt/rcv/%loss = 100/99/1%, min/avg/max = 48.5/52.6/66.3

208.67.220.220 : xmt/rcv/%loss = 100/97/3%, min/avg/max = 76.0/79.0/90.1

212.39.90.43 : xmt/rcv/%loss = 100/100/0%, min/avg/max = 5.06/6.09/37.8

212.39.90.42 : xmt/rcv/%loss = 100/100/0%, min/avg/max = 5.26/7.03/25.3

Правете си изводи, как ще ви е по-бърз интернета, когато отваряте страници

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От два дена скоростта ми е макс 6.5Мбитс при положение, че от няколко месеца е 9.5Мбитс, модема е 531B Wi-Fi. Живея в София. Каква може да е причината, плащам за Темпо 12Мбитс? Повече от 8ххKB/s не качва. Писах на поддръжката - никакъв отговор, чаках на телефона около 30 мин. пак нищо!

Искам да попитам също може ли да се смени плана от 12 на 6Мb/s за оставащите месеци от договора за 1 година преди да ги разкарам тези //цензура//...

Редактирано от plam (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
ZTE531B e еквивалентен на RTA1025W на Dynalink.

Аз го ползвам с версия 3.63u, която можеш да изтеглиш от тук

Ще останеш приятно изненадан какви нови възможности има и колко стабилно работи (5-ти месец без рестарт, с приоритизиран корпоративен трафик и торенти на макс., две SSID-та с различни сикюрити настройки на WiFi)

За останалите модеми - потърси съответстващия модел и лесно ще намериш фърмуер.

Ако се оправяш с руския език, хвърли един поглед и на този форум.

EDIT: Не забравяй, че след префлашването от БТК няма да имат достъп до модема, както и че старите конфигурационни файлове няма да ти свършат работа.

много ти благодаря за инфото мисля че ще ми свърше работа

благодаря и спорна седмица....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обаждам се аз няколко пъти на 0800100 и след 2 едночасови чакания да бъда свързан с отдела по поддръжка на ADSL, на третия път вече успях да се докопам до някой от техниците, който ми заяви, че няма никакъв проблем с моята връзка. Всичко било на 6. Според него връзката до модема никога не е прекъсвала, проблема бил в рутера ни. Е сменихме три рутера вече и това си остава:

http://img510.imageshack.us/img510/7964/93343472hz1.jpg

Кажете какво да правя. Така е от 1 месец вече!

P.S. Има ли БТК някакво ограничение за сесии или нещо такова, защото в офиса са вързани в пикови моменти 12-13 ПЦ-та, някои с WiFi, други със суичове, да не би от там да идва проблема. Вече не знам какво да мисля, а ония идиоти ми повтарят само това - ПРОБЛЕМ НЯМА!

Редактирано от marzinata (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да пуснеш същият пинг към abv.bg, но направо след модема на БТК, а не след товят рутер, да видим как ще е !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Обаждам се аз няколко пъти на 0800100 и след 2 едночасови чакания да бъда свързан с отдела по поддръжка на ADSL, на третия път вече успях да се докопам до някой от техниците, който ми заяви, че няма никакъв проблем с моята връзка. Всичко било на 6. Според него връзката до модема никога не е прекъсвала, проблема бил в рутера ни. Е сменихме три рутера вече и това си остава:

http://img510.imageshack.us/img510/7964/93343472hz1.jpg

Кажете какво да правя. Така е от 1 месец вече!

P.S. Има ли БТК някакво ограничение за сесии или нещо такова, защото в офиса са вързани в пикови моменти 12-13 ПЦ-та, някои с WiFi, други със суичове, да не би от там да идва проблема. Вече не знам какво да мисля, а ония идиоти ми повтарят само това - ПРОБЛЕМ НЯМА!

ВСЕКИ, подчертавам ВСЕКИ доставчик отговаря до крайното негово устройство. Дали в последната миля, дали до самата telco точка - няма значение. И това е така, защото крайния потребител няма нужда да знае как му се извърваш преноса (мед, оптика, масло, ATM, BTM, GSM и ала-бала). Доставчика отговаря да достави договореното до точката и край, включително условията "до 12мб" като вече и малките деца знаят какво значи "до" "споделено" "негарантирано". След нея всеки сам си отговаря.

Колкото до ограничение в сесиите - аз не знам да има на света устройство, което да няма ограничение. Най-малкото защото законите на физиката са такива, няма безмерна памет, няма безмерен капацитет, няма перпетуум мобиле !

PS. Като гледам пинга, може да е счупен суич, може да е проблемна ланка (surecom или noname), или utp категория -1, или никой не е чул за правилото 5-4-3 и на един суич има вързани още 12+ в права линия, той самият през wifi се връзва на TP-link, а към суичовете се връзват всевъзможни прави/кроснати кабели по стандарт EIA 568,8888G при положение, че суича не е помирисвал за MDI/MDI-X и още няколко стотин причини.

PS2:

PING 194.153.145.104 (194.153.145.104) 56(84) bytes of data.

 64 bytes from 194.153.145.104: icmp_seq=1 ttl=58 time=4.76 ms

 64 bytes from 194.153.145.104: icmp_seq=2 ttl=58 time=5.06 ms

 64 bytes from 194.153.145.104: icmp_seq=3 ttl=58 time=4.73 ms

 64 bytes from 194.153.145.104: icmp_seq=4 ttl=58 time=5.05 ms

 64 bytes from 194.153.145.104: icmp_seq=5 ttl=58 time=4.65 ms

 64 bytes from 194.153.145.104: icmp_seq=6 ttl=58 time=5.59 ms

 64 bytes from 194.153.145.104: icmp_seq=7 ttl=58 time=3.09 ms

 64 bytes from 194.153.145.104: icmp_seq=8 ttl=58 time=6.72 ms

 64 bytes from 194.153.145.104: icmp_seq=9 ttl=58 time=5.83 ms

 64 bytes from 194.153.145.104: icmp_seq=10 ttl=58 time=3.82 ms


traceroute to 194.153.145.104 (194.153.145.104), 30 hops max, 38 byte packets

 1  77.85.237.137  3.586 ms  4.808 ms  5.343 ms

 2  212.39.91.101  5.145 ms  6.021 ms  7.910 ms

 3  212.39.91.90  5.503 ms  6.546 ms  5.301 ms

 4  212.39.66.10  6.507 ms  5.956 ms  5.881 ms

 5  85.14.2.71  5.912 ms  6.485 ms  5.063 ms

 6  * * *

 7  * * *



% Information related to '85.14.2.0 - 85.14.2.255'


inetnum:		85.14.2.0 - 85.14.2.255

netname:		Core-Lan-Network

descr:		  Core Lan

Обърни се към Лирекс за евентуалният ти проблем извън мрежата ти.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване