Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


здравейте, скам да попитам дали някой е успял да прекрати договора си към БТК поради промяна на Общите условия и каква е процедурата, защото видях че от 19.02.2009 има нови условия.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 1,3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Публикувани изображения

Здравейте,

имам следния проблем с ADSL-а:

PC (WinXPpro) с доставчик BTK ADSL трябва да прави връзка през VPN (PPTP) към отдалечена мрежа (MikroTik).

проблема е, че връзката се осъществява успешно само след като рестартирам модема, а ако дропне имам скрипт, който я вързва отново, но стига само до TCP сесията и не минава към проверка на името и паролата. и така се опитва до безкрай (има случаи в които успява, но те са изключителна рядкост).

ако рестартирам ADSL модема веднага имаме успешна връзка.

а машината към която се свързвам е конфигурирана както трябва и от другаде нямам никакви проблеми.

не съм пробвал с друг адсл, не съм пробвал с адсл-а в бридж (така не ми върши работа дори и да стане), пробвах да поразбърникам някои настройки в модема, но без успех.

ако ви трябва още някаква информация кажете.

отворен съм към идеи...

мерси.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма никаква причина да има проблем. Лично при мен зад ADSL имам pptp сървър и нямам проблем (дори се връзва по-лесно отколкото през MAN или PON)

Какъв клиент ползваш за връзка към pptp сървъра ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам един много гаден проблем, който се появи преди 2-3 месеца-

докато си сърфирам или тегля нещо модема сам се рестартира ,но и след самостоятелния рестарт няма нет и трябва ръчно да се рестартира....и след ката тръгне нета ми дава да попълвам име и парола от my contact.bg ;)

Това забиване или рестартиране не знам точно кое от двете го прави през около 1 час и направо много ме изнервя ;)

А и на всичкото от горе от както почна да забива модема скоростите през по-голямата част от деня са адски ниски мах 1-2 Mbps ,а аз съм с пакета ADSL TEMPO 12 Mbps....просто нямам думи (живея в центъра на Варна и не може да е толкова бавен нета ohmy.gif ..... плащам 25 лв за "надежден и високоскоростен" интернет :)

Та въпроса ми е дали това е от модема или от BTK-то демек в мен ли проблема или в тях :)

Редактирано от zubracha (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
здравейте, скам да попитам дали някой е успял да прекрати договора си към БТК поради промяна на Общите условия и каква е процедурата, защото видях че от 19.02.2009 има нови условия.

Тука са въпросните общи условия: http://adsl.btc.bg/files/BTC_ADSL_GTCs_v1_15_BG.pdf

т.8 описва "Прекратяване на предоставянето на Услугата", а в т.9 е записано: "В случай, че някоя от клаузите на настоящите Общи условия се окаже недействителна, това няма да окаже въздействие върху валидността на всички останали."

Варианта ти за прекратяване е написан в самите общи условия - чети:

8.5. Изключения

Потребителят няма да дължи на БТК заплащане на оставащите месечни вноски до

изтичането на минималния срок на Договора (12 или 24 месеца) в случаите по

т.8.6.1, 8.6.2, 8.6.3, 8.6.4, 8.6.8 и 8.6.9.

8.6.8. Едностранно, с писмено уведомление от страна на БТК, при липса на

техническа възможност за предоставяне на Услугата. БТК ще уведоми

Потребителя за прекратяване на Договора като посочи причината за

липса на техническа възможност;

8.6.9. Едностранно от страна на Потребителя, в случай на системно

неизпълнение на задължението на БТК да отстранява неизправности

при предоставяне на Услугата в срока по т. 5.3. Системно

неизпълнение е налице, когато неизпълнението е допуснато повече

от три пъти по време на договорения срок на ползване на Услугата.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Имам един много гаден проблем, който се появи преди 2-3 месеца-

докато си сърфирам или тегля нещо модема сам се рестартира ,но и след самостоятелния рестарт няма нет и трябва ръчно да се рестартира....и след ката тръгне нета ми дава да попълвам име и парола от my contact.bg :P

Това забиване или рестартиране не знам точно кое от двете го прави през около 1 час и направо много ме изнервя :P

А и на всичкото от горе от както почна да забива модема скоростите през по-голямата част от деня са адски ниски мах 1-2 Mbps ,а аз съм с пакета ADSL TEMPO 12 Mbps....просто нямам думи (живея в центъра на Варна и не може да е толкова бавен нета ohmy.gif ..... плащам 25 лв за "надежден и високоскоростен" интернет :lol6:

Та въпроса ми е дали това е от модема или от BTK-то демек в мен ли проблема или в тях :yanim:

Провери си внимателно телефонният кабел - има ли някакви връзки между стената и сплитера? А между сплитера и модема? При мен имаше едно такова снадено място на кабела и се оказа, че от него ми забива модема или се саморестартира. Сега съм запоил кабелчетата едно за друго, изолирал съм добре всичко и вече нямам такива забивания и рестартирания. Просто за Интернет е нужна мно по-сигурна връзка, докато телефона си работи нормално и с разхлабени връзки по кабелите. Ако не звъни на съпорта(0800100) и ще пратят човек на място да провери. Сега се сетих и една интересна случка:

Мой приятел ми се оплака, че всяка вечер след 22.00 часа му прекъсва интернета и до сутринта няма. Звънял на съпорта, изпратили човек и какво се оказало? Той живее в къща, кабела преди да стигне до сплитера минава през стаята на баба му на долния етаж и отива нагоре, и когато вече баба му си легне, крака на леглото притиска кабела и му прекъсва интернета, а сутрин като стане се оправя. biggrin.gif Преместили кабела и сега няма проблем. Обаче цяла седмица го скъсахме от майтап. biggrin.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Няма никаква причина да има проблем. Лично при мен зад ADSL имам pptp сървър и нямам проблем (дори се връзва по-лесно отколкото през MAN или PON)

Какъв клиент ползваш за връзка към pptp сървъра ?

използвам Windows-кия клиент, а скрипта е batch с rasdial.

идеята е да няма допълнителни програми за да става лесно, и от другаде става лвсно, само от това място с адсл-а не.

и странното е, че след рестарт на модема в началото няма проблем, нарочно прекъсвам и пак пускам връзката и след няколко опита до там. а дори и да не мъча с опити, след известно време като дропне започват неуспешните.

Редактирано от gocorta (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, заради това (уиндоуския клиент) и аз държа pptp-то, иначе ползвам OpenVPN с ключове.

Я да видя скрипта?

М/у другото, можеш спокойно да тестваш достъпа до сървиза с telnet host 1723.

Доколкото разбрах, ти излизаш през ADSL към pptp server, нали така? Тогава пък не би трябвало да има никакви грижи с изходящия трафик, да е навътре разбирам...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

RASDIAL "име на pptp връзката" username password

това стартира сесията + малко route добавки. но и да не се стартира от скрипта пак си прави проблемите.

след малко ще пробвам това с telnet-а

да, излизам през ADSL към PPTP сървър, който е с друг доставчик.

PS: като сложа 1723 за телнет проблеми няма.

Редактирано от gocorta (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Имам един много гаден проблем, който се появи преди 2-3 месеца-

докато си сърфирам или тегля нещо модема сам се рестартира ,но и след самостоятелния рестарт няма нет и трябва ръчно да се рестартира....и след ката тръгне нета ми дава да попълвам име и парола от my contact.bg :hush:

Това забиване или рестартиране не знам точно кое от двете го прави през около 1 час и направо много ме изнервя :)

А и на всичкото от горе от както почна да забива модема скоростите през по-голямата част от деня са адски ниски мах 1-2 Mbps ,а аз съм с пакета ADSL TEMPO 12 Mbps....просто нямам думи (живея в центъра на Варна и не може да е толкова бавен нета ohmy.gif ..... плащам 25 лв за "надежден и високоскоростен" интернет :lol6:

Та въпроса ми е дали това е от модема или от BTK-то демек в мен ли проблема или в тях ;)

значи аз имах същия проблем близо 4 месеца.какво ли не сменяха техниците,но проблема се оказа в мрежата до вкъщи, защото кабелите и свръзките са морално и физически остарели(от 70-те години на миналия век).понеже заради мен няма кой да подмени линията се отказах от бтк и трябва да си плащам неустойка защото от бтк непризнават,че не ми доставят некачествен нет.дано проблема при теб да е в модема защото иначе ще береш ядове.....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
значи аз имах същия проблем близо 4 месеца.какво ли не сменяха техниците,но проблема се оказа в мрежата до вкъщи, защото кабелите и свръзките са морално и физически остарели(от 70-те години на миналия век).понеже заради мен няма кой да подмени линията се отказах от бтк и трябва да си плащам неустойка защото от бтк непризнават,че не ми доставят некачествен нет.дано проблема при теб да е в модема защото иначе ще береш ядове.....

offtopic:

Комуникациите в жилищната сграда (кооперация или друг имот) са частна или колективна собственност. Така че нито бТк, нито общината ще се грижи за нормалното им функциониране.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди да вдигам хелпдеска по тревога да се посъветвам с вас.От около месец забелязвам че когато тегля от замунда а и от пиратите скоростта е доста слаба. Рядко вдига над 250 КБ/с на задача независимо колко торента тегли за момента. Преди съм достигал до 1,2 на задача. Програмата ми е мю торент. Страниците се отварят нормално, видео и аудио стримове си вървят без проблеми. На пакет Хармония съм. Ето и резултата от speedtest.net.

429045206.png

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
offtopic:

Комуникациите в жилищната сграда (кооперация или друг имот) са частна или колективна собственност. Така че нито бТк, нито общината ще се грижи за нормалното им функциониране.

Нещо не ти схванах идеята, ако си поръчам телефона линия в кооперация, каща /дом/ или в блок примерно, съокоператорите ли ще ми я прекарат и подържат. И ако има проблем до къде ще го проверят служителите на БТК. До входното табло ли? И какво да направи @tisho.troyan в неговия случай да се захване да заменя цалата мрежа ли?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Нещо не ти схванах идеята, ако си поръчам телефона линия в кооперация, каща /дом/ или в блок примерно, съокоператорите ли ще ми я прекарат и подържат. И ако има проблем до къде ще го проверят служителите на БТК. До входното табло ли? И какво да направи @tisho.troyan в неговия случай да се захване да заменя цалата мрежа ли?

Няма как да получиш акт 16, ако няма проектирана и изградена такава инсталация.

Всеки се спасява по единично. Преди когато бТк беше държавно, при повредена третична инсталация се теглеше (или ковеше по стените) проводник тип ПТПВ до абоната. Сега това се практикува само в къщи, но не и в блокове и кооперации. Политиката на компанията е, че бТк поддържа медната мрежа само до КРУ.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
offtopic:

Комуникациите в жилищната сграда (кооперация или друг имот) са частна или колективна собственност. Така че нито бТк, нито общината ще се грижи за нормалното им функциониране.

всичко зависи от Determination Point-a.

в европа правилото е: преди крайното у-во на клиента, т.е. модема е собственост на БТК, както и жиците и последната миля и те са длъжни да ги поддържат.

в някои бизнес сгради може да се терминира линията в приземна/подземна ком. стая и след това да се извежда по мед/оптика до етажите, но пак собствеността, както на терминирането, така и на всичко до крайният клиент е на БТК/доставчик, дори когато клиента плаща за прекарването.

Редактирано от sanddaemon (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Correct.

И след като модема/рутъра е собственост на БТК, то това telco point, който разграничава оборудване на доставчик и/или линии с оборудването и/или линиите на клиента.

Трябва да се грижат, защото са ТЯХНА собственост. Нали като си поръчваш интернет/телефон/наета линия не ти казват - докарай си свързаност до централата?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Преди да вдигам хелпдеска по тревога да се посъветвам с вас.От около месец забелязвам че когато тегля от замунда а и от пиратите скоростта е доста слаба. Рядко вдига над 250 КБ/с на задача независимо колко торента тегли за момента. Преди съм достигал до 1,2 на задача. Програмата ми е мю торент. Страниците се отварят нормално, видео и аудио стримове си вървят без проблеми. На пакет Хармония съм. Ето и резултата от speedtest.net.

429045206.png

Ами теста ти е идеален. "Хармония" е на 6Mb/s, а като гледам твоят тест е тъкмо толкова. По-скоро огледай торент клиента да няма някакво ограничение, а пробвай и с друг! cool.gif

Нещо не ти схванах идеята, ако си поръчам телефона линия в кооперация, каща /дом/ или в блок примерно, съокоператорите ли ще ми я прекарат и подържат. И ако има проблем до къде ще го проверят служителите на БТК. До входното табло ли? И какво да направи @tisho.troyan в неговия случай да се захване да заменя цалата мрежа ли?

По принцип е прав, че инсталацията в кооперацията или блока са си собственост на живеещите там. Както и исталациите във всички бизнес сгради си имат фирми които им ги подържат, но не и БТК. Като цяло, когато се иска някаква услуга първо минава едно проучване на което се установява примерно, че има техническа възможност да района подържан от БТК, т.е. таблото или кутията във входа/кооперацията или ако е някаква бизнес сграда до комуникационен шкаф/табло. От там нататък бизнес и офис сградите си имат фирми които им вземат пари и им подържат инсталациите и изграждат такива. Разбира се, че и тука всичко е относително, ако е нещо по-леко и на човека му се знаимава може да оправи проблема. Малко са относителни нещата! cool.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
От както пуснаха 12те мегабита, това ми е скоростта:

rlxhg7.jpg

Модема, както се вижда е МТ882.

430109496.png

430110028.png

Какво мога да направя ?

Според мен си на 6Мbit,обади им се на хелпа,bandwidth down 8096 up 1094 което е точно 6mbit

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някои проучил ли е въпроса с промяната на общите условия на БТК ? Дали ще може безпроблемно и без неустоики да се прекрати договора за интернета ? sad.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Обадих им се, линията ми предлага макс 9 мбита, а модема бил на 8, предложиха ми да мина на СТАРТ.

Понеже се счита че щом линията ти поддържа над 6 мегабита, то БТК ти предостава услугата 12 мегабита. Имаш 2 варианта

1.Съгласавяш се с тази скорост и използваш услугата.

2.Минаваш на 6 мегабита без да плащаш неустойка

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
всичко зависи от Determination Point-a.

в европа правилото е: преди крайното у-во на клиента, т.е. модема е собственост на БТК, както и жиците и последната миля и те са длъжни да ги поддържат.

в някои бизнес сгради може да се терминира линията в приземна/подземна ком. стая и след това да се извежда по мед/оптика до етажите, но пак собствеността, както на терминирането, така и на всичко до крайният клиент е на БТК/доставчик, дори когато клиента плаща за прекарването.

Total systemm Error

Гооляма грешка си

искаш да кажеш, че УТП, с което съм опасал апартамента и по който върви и ЛАН и телефона са на БТК? хихихихихи

при повреда у дома техниците на БТК биха казали: сори Майкъл, кравата- мъжка !!!

Я помисли колко каси има в Метро и до всяка има ПОсТерминал... я кажи сега на кой са жиците до всяка каса: на некоя банка, на БТК (щото те работят през мрежата на БТК) на Метро, на касиерката.. или са на леля ми? а?

някой тук хубаво е казал: до КРУ (крайно разпределително устройство) което е една грозна алуминиева сива кутия на фасадата на кооперацията , на около 3 метра височина !!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отскоро съм абонат и отсъвсем скоро почнаха ядовете,тоест след като мина промционалния месец!

От Град ВАРНА съм!

ОТ няколко дена немога да зареждам сайтове иначе скайпа зарежда и торентите също се точат горе долу !

Мина едно денонощие докато се свържа със скапания им съпорт !

Някаква девойка ме пита дали директо е свързан компютъра аз й казах че е през суич което е така,а тя ми отвърна че неможела да ми помогни с настройки на някакви статични DNS ,аз пък и казвам няма как да го вържа директно и да ми даде скапаните настройки,ако само това оправя нещата!

ДАдеми тези

212.39.90.42-43

Сложих насройките за DNS в лан картата и горе долу малко се пооправиха нещата!

ИСкам да попитам това ли трябваше да направи тя и по принцип така ли се прави,или другата ми идея беше да ги сложа в настройките на рутера им!

Това обичаен преоблем ли е с БТК! Нещо взех да се разочаровам !Скорста е под всякаква критика на моменти!

Даже искам да се отказвам кат че ли но май договора с тях трудн се разваля !

Много ме ядосаха!СКапаняци ! :yanim:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване