Премини към съдържанието
gof

Грешка по време на работа

Препоръчан отговор


Здравейте,

При работа с компютъра ми излиза съобщение : RECOVER caused an ilegal instruction fault in wow32.dll at 0x0ffd0006. То се появява или като се включи продукт на Микроинвест или Нортън.

Намерих информация в Интернет за грешка с този файл тук

но описаната грешка е друга и предложеното решение не ми върши работа. Преди няколко дни на същият този компютър имаше троянци, но се изчистиха.

Имате ли идея на какво се дължи това. Операционната система е Windows 2000.

Благодаря ви.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Забелязъл ли си кога ти излиза това съобщение?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Забелязъл ли си кога ти излиза това съобщение?

<{POST_SNAPBACK}>

Ами включвам компютъра, работи си. Но когато се стратира мениджъра на Микроинвест се появява съобщението.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Здравейте,

При работа с компютъра ми излиза съобщение : RECOVER caused an ilegal instruction fault in wow32.dll at 0x0ffd0006. То се появява или като се включи продукт на Микроинвест или Нортън.

Имате ли идея на какво се дължи това. Операционната система е Windows 2000.

Благодаря ви.

<{POST_SNAPBACK}>

Ако не се лъжа, wow32.dll е динамична библиотека, която съдържа програмен код (API), позволяващ 16-битови програми да извикват 32-битови приложения. За продуктите на Microinvest се знае че се пишат все още на 16-битов VB (може и да ми е вече остаряла информацията де), така че има резон в подобна грешка. Виж за Нортън-а не си го обяснявам ...

Както и да е, бих те посъветвал да си инсталираш поне SP3 или някой по-нов сервизен пакет за Win2000 и да видиш, дали нещата ще се нормализират.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Единствения по-нов СП за 2000 е СП4 и наистина е добре да се сложи /той за разлика от СП2 на ХР наистина подобрява нещтата а не обратно:)/. А колкото до проблема - може да се дължи на повреден фаил, който е бил засегнат от троянец. Пробвай с преинсталация на Микроинвеста. И между другото, защо ползваш продукт на Нортън???


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изпратих въпроса и до Микроинвест, от там ме посъветваха да махна едно приложение от Start up и ако не стане - преинсталация. Предпочитам да прибягвам към преинсталация в краен случай, така че ще се радвам ако има и друго решение. Относно това защо се използва Нортън, такова е желанието на собственика, аз съм на НОД или Битдефендър. Установих ,че проблема се появява само при стратиране на мениджъра на Микроинвест сутрин. Просто човека е стратирал Нортон за да сканира за вируси веднага след включването на компютъра и това е съвпаднало със зареждането на мениджъра.

БЛАГОДАРЯ на всички, които помогнаха.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Относно това защо се използва Нортън, такова е желанието на собственика, аз съм на НОД или Битдефендър.

БЛАГОДАРЯ на всички, които помогнаха.

<{POST_SNAPBACK}>

Радвам се ако сме успяли да ти помогнем в някаква степен:yanim: Но аз лично бих се радвал повече ако успееш да убедиш този собственик да си слижи Истинска антивирусна програма biggrin.gif като НОД или Аваст /аз я ползвам нея и съм във възторг :wors: /

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.