Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Втора ръка дизел до 5,500.Препоръчайте!


Препоръчан отговор


Та молбата ми е , ако може да ми препоръчате втора ръка дизелов автомобил до 5,500 лева.Благодаря ви предварително.

Редактирано от MainEvent (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Европейски дизел-Пежо,Световен-нещо японско !

Лично бих предпочел френската марка !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Е в България ще се кара :P . И по възможност да харчи малко гориво.

Редактирано от MainEvent (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тогава се спри на газ/метан не на дизел


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Европейски дизел-Пежо,Световен-нещо японско !

Лично бих предпочел френската марка !

Съгласен - цък laugh.gif

Редактирано от kmvasilev (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Опел Астра Ф 1.7 Дизелак дори ще ти остане някои лев vacation1.gif

Да за тенекеджия :ph34r:

А сега сериозно . До 5500 ама дай поне някакви ориентири . Френска ,Немска , Италиянска или Японска ? До колко години горе долу ? Какво да има и какво не се иска да има ?

Тя така работата малко като : жена искам ама не знам каква жена искам ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Да за тенекеджия :ph34r:

А сега сериозно . До 5500 ама дай поне някакви ориентири . Френска ,Немска , Италиянска или Японска ? До колко години горе долу ? Какво да има и какво не се иска да има ?

Тя така работата малко като : жена искам ама не знам каква жена искам ;)

Според мен наи-добре нещо немско ! ! !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-ми хареса пежото но ако искаш мощност вземи една астра 1.7 дизел. Хубавото и е че е комби. :ph34r:

ПП Ако си фен на баварците можеш да земеш един 325i за около 5000 ( e не последен модел де) но бавареца си е баварец.

Редактирано от GiGab¥Te (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи , да е сравнително нов модела,да харчи малко гориво , да има евтини части за сменяне и това е общо взето :)

Редактирано от MainEvent (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Значи , да е сравнително нов модела,да харчи малко гориво , да има евтини части за сменяне и това е общо взето :)

Тогава бих прелоръчал астрата и пежото!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Значи , да е сравнително нов модела,да харчи малко гориво , да има евтини части за сменяне и това е общо взето ;)

автомобила ти се казва Шкода Фабия...

абсолютно отговаря на критериите ти, а и върви та се къса...

мани ги другите боклуци...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
автомобила ти се казва Шкода Фабия...

абсолютно отговаря на критериите ти, а и върви та се къса...

мани ги другите боклуци...

Боклуци за мен са всички дизели до 5500 лева и по-точно, дизел до 5500 лева ще те въведе в преразход, та ако ще и фауве да е ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Тя така работата малко като : жена искам ама не знам каква жена искам ;)

Хехе, взимаш ми думите от клавиатурчицата!!!Мерсаж! ;)

Аз препоръчвам жена, пък тя ще си избере колата -без това не знаеш каква да е колата, тя жената ще знае, пък и няма да се наложи като смениш жената, да сменяш и колата! ;)

http://www.autoblog.bg/gallery/index-big.p...9&current=0

Пробвай с това горе ;) Успех!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Боклуци за мен са всички дизели до 5500 лева и по-точно, дизел до 5500 лева ще те въведе в преразход, та ако ще и фауве да е ;)

брех...

да ни съвпаднат мненията веднъж...

все пак обаче да не забравяме, че не всеки може да отдели по 10-15 хилки за по-читава кола...

аз бих му препоръчал тия 5 бона да ги даде за първоначална вноска и да изплаща един нов дизел Фабия, но всеки си знае хала...

новото си е ново - вари го, печи го, но само наливаш нафта и масло сменяш и летиш...

туй то...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Карал съм няколко дизела,все стари кочини бяха (10-15г.).Дизелът на Рено е много здрав,но окачването хич го няма.Дори предницата не е подсилена,все пак двигател от 1.9л не е лек.Карал съм и Ауди 1.9 TDi,здрав добитък.Харчи повече за литража си,но за сметка на това върви повече.Колата е голяма с добра возия.Частите обаче са по-скъпи от на французойката.Препоръчвам ти Ауди,не защото съм и фен а защото ми се видя качествена кола.Дори таблото е от най-високо качество.Няма дрън отникаде.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
брех...

да ни съвпаднат мненията веднъж...

все пак обаче да не забравяме, че не всеки може да отдели по 10-15 хилки за по-читава кола...

аз бих му препоръчал тия 5 бона да ги даде за първоначална вноска и да изплаща един нов дизел Фабия, но всеки си знае хала...

новото си е ново - вари го, печи го, но само наливаш нафта и масло сменяш и летиш...

туй то...

Е, аз бих постъпил по друг начин. Вместо нов дизелов автомобил, бих си взел нов бензинов, както и направих преди 2 години. Логиката е следната. Бензиновият автомобил е минимум 2500 лева по-евтин. Автокаското е поне 120 лева по-малко на година. Нафтата е с доста висока цена в момента, освен, ако не се взема на черно, но рискът си е риск, още повече, че автомобилът е нов. Като цяло, дизелът си заслужава при положение, че се кара много. За различните марки автомобили, годишният пробег, при който дизелът се изравнява по себестойност с бензина е различен, но всеки сам може да си направи сметката, кога тия 2500 лева минимум + другите разходи по застраховки, се изплащат. Средно това е годишен пробег над 20 000 км в продължение на поне 5 години ( с моя не мога да постигна това, въпреки, че не слизам от него. За 2 години около 30000 км и това е). Изключение правят най-скъпите дизели като Ауди А8 примерно, които още при покупката са по-евтини от бензиновите модели.

В момента се чуват мнения като : "Ще махам дизела ( Голф 4), защото трудно се намира нафта на черно и ще вземам бензин."

Все пак темата е за дизел до 5500 лева, а не за нов дизел. Значи човека си прави сметка, че ще купува нафта на черно (той си знае как, аз не знам!) Ако се разлистят автомобилните списани( като Ауто Билд например), ще се види, че няма автомобил, за който да се препоръчва дизелов мотор. На времето бе лесно, когато нямаше системи от типа "помпа-дюза" и "комън рейл". Тогава вземаш един Голф II и се прераждаш.

Преди няколко дена, колега взе Рено Меган 1.9 dCi 2002 година за 5500 лева точно. Носи го на стенд и един от проблемите му бе, че са му оправили оборотите на празен ход. Другият е свързан с лапичка за еърбрга на задните седалки. Чел съм, че Рено правят най-яките дизели ( новите). Не съм привърженик на Рено, но фактът си е факт.

Що се отнася до Голф, там имаха проблеми последните години със спукани цилиндрови глави при дизеловите мотори. Такива проблеми има не само при Фауве, но и при много други марки. За мен си е риск, да се купува дизел на старо. Ремонтите са ужасно скъпи. Да кажем, излязъл от строя турбокомпресор или горивна помпа. Тогава цялата икономия с черната нафта се обезсмисля и почваш да се проклинаш, че не си взел нова Дачия за 12-13 бона на изплащане!

За мен решението е нов бензинов автомобил на изплащане.

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Е, аз бих постъпил по друг начин. Вместо нов дизелов автомобил, бих си взел нов бензинов, както и направих преди 2 години. Логиката е следната. Бензиновият автомобил е минимум 2500 лева по-евтин. Автокаското е поне 120 лева по-малко на година. Нафтата е с доста висока цена в момента, освен, ако не се взема на черно, но рискът си е риск, още повече, че автомобилът е нов. Като цяло, дизелът си заслужава при положение, че се кара много. За различните марки автомобили, годишният пробег, при който дизелът се изравнява по себестойност с бензина е различен, но всеки сам може да си направи сметката, кога тия 2500 лева минимум + другите разходи по застраховки, се изплащат. Средно това е годишен пробег над 20 000 км в продължение на поне 5 години ( с моя не мога да постигна това, въпреки, че не слизам от него. За 2 години около 30000 км и това е). Изключение правят най-скъпите дизели като Ауди А8 примерно, които още при покупката са по-евтини от бензиновите модели.

В момента се чуват мнения като : "Ще махам дизела ( Голф 4), защото трудно се намира нафта на черно и ще вземам бензин."

Все пак темата е за дизел до 5500 лева, а не за нов дизел. Значи човека си прави сметка, че ще купува нафта на черно (той си знае как, аз не знам!) Ако се разлистят автомобилните списани( като Ауто Билд например), ще се види, че няма автомобил, за който да се препоръчва дизелов мотор. На времето бе лесно, когато нямаше системи опт типа "помпа-дюза" и "комън рейл". Тогава вземаш един Голф II и се прераждаш.

Преди няколко дена, колега взе Рено Меган 1.9 dCi 2002 година за 5500 лева точно. Носи го на стенд и един от проблемите му бе, че са му оправили оборотите на празен ход. Другият е свързан с лапичка за еърбрга на задните седалки. Чел съм, че Рено правят най-яките дизели ( новите). Не съм привърженик на Рено, но фактът си е факт.

Що се отнася до Голф, там имаха проблеми последните години със спукани цилиндрови глави при дизеловите мотори. Такива проблеми има не само при Фауве, но и при много други марки. За мен си е риск, да се купува дизел на старо. Ремонтите са ужасно скъпи. Да кажем, излязъл от строя турбокомпресор или горивна помпа. Тогава цялата икономия с черната нафта се обезсмисля и почваш да се проклинаш, че не си взел нова Дачия за 12-13 бона на изплащане!

За мен решението е нов бензинов автомобил на изплащане.

Съгласен съм! Бензина си е бензин. При дизела зимата почти няма да можеш за запалиш с каквато и да е кола до 5 500 лева. Клапаните много тракат и не са добри механически. Бих ти препоръчал каквато и да е бензинка! :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване