ican

Евтина за подръжка кола на старо - модел?

14 мнения в тази тема

Здравейте,

Бихте ли ми помогнали със съвет за следното. Търся кола на старо, но още не съм избрал марката. Изискванията ми са следните:

1. Лесна и евтина за поддръжка.

2. Комби, защото ще се карат много и тежки неща с нея.

3. Да е висока, за да може безпроблемно да движи по разбити селски пътища, ако се наложи, а май ще се наложи.

4. Бюджет 5000 лв.

Наистина бихте ми помогнали много ако ме ориентирате за марка. Засега съм се спрял на Пасат.

И още един въпрос: Има ли смисъл от газова уредба, още ли излиза по-евтино от дизела?

Предварително ви благодаря!

Редактирано от ican (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едно Peugeot 306 2.0 HD си харесах аз за тези изисквания, цената е около 5300 на мобиле.бг, до 6-7 000 км няма смисъл от газ, според мен е удачен варианта с НД дизел:

Данни:

Дата на производство - април 2000 г.

Тип двигател - Дизелов

Мощност (к.с.) - 90 к.с.

Скоростна кутия - Ръчна

Категория - Комби

Пробег - 205000 км

Цвят - Тъмно син мет.

Особености:

4(5) Врати

ABS

Airbag

Buy back

Аларма

Бордови компютър

Ел. Огледала

Ел. Стъкла

Имобилайзер

Климатик

Климатроник

Кожен салон

Лети джанти

Лизинг

Металик

Нов внос

Серво управление

Стерео уредба

Халогенни фарове

Центр. заключване

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно за тази цел е някой опел асра комби.Много познати имам и всички са доволни от него-ползват го за тежки товари.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За евтина поддръжка:

ЛАДА 2104 с монтирано газово - ориентировъчна цена 600-800 лв.

Купуваш задни пружини от НИВА - 100 лв

Това е - караш докато се сгроби - после друга.

Ако ти е нагласено газовото като хората, все още е по-евтино от нафтата.

Ориентировъчен разход (от личен опит - виж ме от къде съм) 7,5/100 извънградско 10/100 градско

Редактирано от plamil (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Шкода Комби - Форман или Фаворит- слагаш гуми 175/80 и се повдига като Москвич. Бензин - разход 5.5 на 100. Достъпни цени за всички резервни части- оригинал от Чехия. Газовото устройство отнема обем - но зависи колко ще караш като пробег за година - направи си изчисления...Говорим за кола за работа ... Шкода е към Фолксвагенгруп от 1991 г .Модели 1995-1997 г - търси се запазена и с минимален пробег ...Дори ще си спестиш значителна част от парите ! Надеждни са и рядко дефектират ... Поздрави

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Благодаря ви за съветите, мисля че почнах да се ориентирам в нещата. Почетох малко и в другите теми във форума.

Само да добавя, че колата ще се кара от жена. И опита който има тя досега е от карането предимно на нови коли. :gift:

Така че наистина й трябва автомобил дето да не прави проблеми. Потвърдавам, че ще се кара предимно извън София. А девойката последно ми каза, че ще се радва ако има възможност и да изпреварва на магистралата. ;)

Единственото което ми хрумва е, че бюджета трябва да се актуализира. ;) Но ако няма такава възможност, какво правим тогава. Можем ли да се вместим в този бюджет? То е ясно, че всеки иска здрава, мощна и безпроблемна кола за малко пари, но все пак къде е баланса?

Хубав ден!

Редактирано от ican (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колата се казва Opel Astra! Комбитата на астрите са много здрави, носят тежко и са с газови амортисьори ( поне нашата астра е така) Когато колата започне да ляга помпиш амортисьорите и пак е вдигната. Баща ми иска да я сменя за някво пежо ама не я давам! Немското си е немско! cool.gif

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един пикап-"Канго" или "Берлинго" вози до 500 кг.,сравнително проходим и евтин за поддръжка.Ще се включиш в тази сума,по мои наблюдения доста дестрибутори ги ползват-Горна баня,Пепси,Дерби само жени ги карат.Моделите са след 2000 година,така че няма да има проблеми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Колата се казва Opel Astra! Комбитата на астрите са много здрави, носят тежко и са с газови амортисьори ( поне нашата астра е така) Когато колата започне да ляга помпиш амортисьорите и пак е вдигната. Баща ми иска да я сменя за някво пежо ама не я давам! Немското си е немско! cool.gif

Лелееееее не знаеш,че Опел имали такава система

Когато колата започне да ляга помпиш

Извинявай но с какво ги "помпиш" въздух,"нитро" или са хидравлични.

Да ме прощавате за спама но не се сдържах.

Сега по темата:

Помисли за Мерцедес W124 или W123 комби.Малко са ти над бюджета,но са здрави и надежни,подръжката им не е скъпа.Пасата също е с огромен багажник и дизела му е добър.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Помпят са с нитро :) Също става с обикновен въздух идващ от обикновена помпа с която се помпят гумите. Аз препоръчах опел и ако искаш виж BMW 325i Туринг - има най-добрия двигател правен от BMW ( заедно с M3 GTR +100 кончета laugh.gif ) Та тва БМВ е комби има екстри не за разглезени богаташи а за нормални шофьори. Друг плюс на БМВ-то е дори да го товариш с 250 кила пак дърпа нормално и си има мощност докато опела като го наджаскаме с над 300 кила мноо бавно дърпа. Какво искате за 1.4 литров двигател. Мерцедес също е добре но комбитата им са ръбести и грозновати. Абе няма значение каква ще е колата но гледай да е немска! ;)

Редактирано от GiGab¥Te (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Помпят са с нитро :) Също става с обикновен въздух идващ от обикновена помпа с която се помпят гумите. Аз препоръчах опел и ако искаш виж BMW 325i Туринг - има най-добрия двигател правен от BMW ( заедно с M3 GTR +100 кончета laugh.gif ) Та тва БМВ е комби има екстри не за разглезени богаташи а за нормални шофьори. Друг плюс на БМВ-то е дори да го товариш с 250 кила пак дърпа нормално и си има мощност докато опела като го наджаскаме с над 300 кила мноо бавно дърпа. Какво искате за 1.4 литров двигател. Мерцедес също е добре но комбитата им са ръбести и грозновати. Абе няма значение каква ще е колата но гледай да е немска! ;)

Правилният избор за висок товар би бил окачване отзад на листови ресьори а не с с пружини и/или торсиони. Амортисьорите са на задан план при подобен избор и изобщо за товарно муле.

Харесвам комбитата на Мерцедес но се съобразвайте с лимита на паричките. Една старичка 124 би му била чудесен избор но има лимит парите. Ако парите му не бяха проблем човека нямаше дори да пусне подобна тема и да се допиъва до нашето мнение.

Предимството на дизелите е точно за подобни лекотоварни автомобили. Въпросното Пежо върви с лекота с 500 до 700 кг общ товар. Единствен проблем е сравнителни по-ниската проходимост, не зная какви са тези селски пътища но ако работата е наистина сериозна нека избора му да е нещо с наистина висока проходимост, и Пежото и Мерцедеса и Опела не са такава работа. Върти ми се едно японско предложение в кратуната но лимита не позволява или поне не фиксирах нещо добро до около 5000 лева laugh.gif

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Trabant Kombi или Wartburg Kombi Delux евтини и лесни за подръжка :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Лесна и евтина за поддръжка.- Mercedes W123

2. Комби, защото ще се карат много и тежки неща с нея.Mercedes W123

3. Да е висока, за да може безпроблемно да движи по разбити селски пътища, ако се наложи, а май ще се наложи.Mercedes W123

4. Бюджет 5000 лв.Mercedes W123

Хидравлика на задното окачване колкото и да се товали не кляка и грам,блокаж да диферциала,дизел тоест висок въртящ момент.За съжаление трудно се намера екземплиар в добра състояние.

Успех.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

вземи си една Омега цял гардероп можеш да качиш внея. ине е скъпа за поддръжка

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!


Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.


Вход