Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте,имам следният проблем ,когато искам да инсталирам zazz.exe или да вляза в контролния център на ATI ми излиза ето товаpost-112257-1219582134_thumb.jpg ,моля ако някой знае на какво се дължи това,и как мога да го премахна да ми каже.Благодаря ви за вниманието

Редактирано от Trichocephalus
заглавие (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

в "с",ето снимка post-112257-1219584256_thumb.jpg


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хм, пробвай да инсталираш Malwarebytes’ Anti-Malware (MBAM), обнови дефинициите и покажи какво е намерила. След сканиране има опция за запазване на лог. А докато пуснеш лог аз ще помисля повече за проблема. :speak:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре. За мен беше по-важен логът, който прави MBAM в текстов файл в notepad. Имаш малко буби, но не знам защо реши да ги запазиш. Когато пускаш съобщение, може да прикачваш файлове в него - виж опцията "прикачване на файлове" в панела. Препоръчвам да сканираш пак, да премахнеш вредните приложения, открити от MBAM и да закачиш текстовия лог с резултатите в съобщение. Това става по следния начин: като се отвори логът на MBAM в notepad, го записваш и му даваш някакво име.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ето и двата лог файла от сканирането с MBAM,първият е преди да махна бубите и вторият е след тяхното им премахване .Но проблемът си остава същият

1 Malwarebytes' Anti-Malware 1.25

Версия на базата от данни: 1062

Windows 5.1.2600 Service Pack 3

18:09:44 24.8.2008 г.

mbam-log-08-24-2008 (18-09-44).txt

Тип сканиране: Пълно сканиране (C:\|D:\|E:\|)

Сканирани обекти: 110679

Изминало време: 1 hour(s), 19 minute(s), 7 second(s)

Заразени процеси в паметта: 0

Заразени модули в паметта: 0

Заразени ключове в регистратурата: 0

Заразени стойности в регистратурата: 0

Заразени информационни обекти в регистратурата: 0

Заразени папки: 0

Заразени файлове: 4

Заразени процеси в паметта:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени модули в паметта:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени ключове в регистратурата:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени стойности в регистратурата:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени информационни обекти в регистратурата:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени папки:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени файлове:

C:\WINDOWS\rundll16.exe (Fake.Dropped.Malware) -> Delete on reboot.

C:\WINDOWS\system32\vcmgcd32.dll (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.

C:\WINDOWS\logo1_.exe (Worm.Viking) -> Delete on reboot.

C:\WINDOWS\system32\systems.txt (Trojan.FakeAlert) -> Delete on reboot.

2 Malwarebytes' Anti-Malware 1.25

Версия на базата от данни: 1062

Windows 5.1.2600 Service Pack 3

20:32:41 24.8.2008 г.

mbam-log-08-24-2008 (20-32-41).txt

Тип сканиране: Пълно сканиране (C:\|D:\|E:\|)

Сканирани обекти: 109535

Изминало време: 1 hour(s), 37 minute(s), 0 second(s)

Заразени процеси в паметта: 0

Заразени модули в паметта: 0

Заразени ключове в регистратурата: 0

Заразени стойности в регистратурата: 0

Заразени информационни обекти в регистратурата: 0

Заразени папки: 0

Заразени файлове: 0

Заразени процеси в паметта:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени модули в паметта:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени ключове в регистратурата:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени стойности в регистратурата:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени информационни обекти в регистратурата:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени папки:

(Нямаше открити заплахи)

Заразени файлове:

(Нямаше открити заплахи)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моят съвет за решаване на проблема е следният:

1. Вероятно, като гледам на картинката от първия ти пост имаш инсталирани някакви антивирусни програми: Avira и AVG. Спри се на една от тях и махни другата. Имаш ли още инсталирани програми за сигурност?

2. След като махнеш едната от двете антивирусни програми, може да опиташ да деинсталираш ATI Catalyst, като го махнеш през Control Panel -> Add or Remove Programs.

3. Инсталирай ATI Tray tools .

После виж дали проблемът остава. Винаги може да махнеш ATI Tray Tools и да се върнеш на ATI Catalyst (за целта е необходимо да кажеш каква ти е видеокартата, за да се прецени коя версия да се инсталира). Според мен ATI Tray Tools е по-стабилна от Catalyst. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

благодаря за съвета ,сега ще направя това което ми казахте и след това ще ви кажа какъв е резултата

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Версия на базата от данни: 1062

В момента актуалната е 1083 !!! (направи актуализация на дефинициите и пусни нова проверка).

Не трий oembios.dat ако програмата го намери.

Обсъжда се дали е фалшива трегова или не :)

Редактирано от B-boy[StyLe] (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...