Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Това е най-голямата простотия на която съм бил свидетел от страна на М-тел!!! :wors:  Освен, че не мога да се свържа с никой и се скъсвам сега да се товаря с разговори към БТК, където няма проблем, никой не може да се свърже и с мен, а е жизнено важно от гледна точка на работата ми! И понеже в къщи нямам БТК, сега съм взел една b-connect карта за да могат да ме откриват. А М-тел като не могат да си осигурят капацитета, по-добре да не се изхвърлят така и само още толкова да озлобяват клиентите им, при и без това че ни е писнало от скъпите им услуги (в сравнение с нормалния свят)! :down:

<{POST_SNAPBACK}>

Мда, този път MTel прекалиха. И аз от сутринта не успявам да се свържа с никой. :down:

Аман от евтини рекламни трикове.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нали много се радваха някои хора във форума и пишат че мрежата нямала проблеми в 3 часа през нощта обаче.Айде звънкайте те сега де?

PS: За убиване са тия педали от М-Тел, има хора за които е жизнено важно да разчитат на телефоните си днес.Само чекам Вивател да вида кво ще предложат и се махам от М-Тел,може и на глобул да се иде,пак са по-добре от тях.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хаха,мрежата щяла да издържи...луд смях в залата biggrin.gif Тва едно,ами защо само за тези с над 10 лева бе мамка му?!Абонат съм четвърта година и ся кво,една келява промоция ли не мога да ползвам?! :wors: Не е честно...И операторите и те с едно отношение към клиентите...Аре Вивател,очаквам ви с отворени обятия!(мале кво почнах през месец да сметям карти?)Но въпреки всичко М-тел...незнам,просто...се чувствам най-добре при тях.И все пак с тази промоция се издъниха(и най-вече тва с оганичението за парите sad.gif )

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е поредната глупост в тая държава.Аз лично съм слагал централата на М-тел за нашия град.Централата е с капацитет 36 000 абоната.В нашият град има около 18-20 000 население.Значи според мен всеки трябва да е "захапал" по 2 телефона и да приказва нонстоп.Според мен М-тел трябва да обезщети по някакъв начин хората които днес не са могли да ползват телефоните си.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бе те М-Тел не са виновни, хората имат на сърце - дават. Ама българина като чуе думата безплатно и се н@сира@... Цял ден немога да се свържа с никой, а телефона ми трябва, заради някакви пичове, решили да се правят на гъзари, които дрънкат нон-стоп глупости :wors: .

Макар и безплатно, човек трябва да има чувство за мярка

Редактирано от morfei1 (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вместо да правят тези глупости, М-тел можеха да пуснат по определен брой безплатни минути на абонатите си.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Вместо да правят тези глупости, М-тел можеха да пуснат по определен брой безплатни минути на абонатите си.

<{POST_SNAPBACK}>

Така си е, щяха да се покажат като много по-далновидни и щедри (каквито обаче не са!). Всъщност те много добре знаят, че им е много по-евтино да обявят днешния ден за свободен от такси за разговорите, тъй като мрежата им не може да пренесе толкова минути разговори, колкото иначе ще им трябват, за да подарят на абонатите си. Единственото което постигнаха е да нервират редовните си абонати, и да ги възпрепятстват да използват услугите, за които си плащат месечните сметки.

Хубава работа, ама ... Мтелска :wors:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Вместо да правят тези глупости, М-тел можеха да пуснат по определен брой безплатни минути на абонатите си.

<{POST_SNAPBACK}>

И аз напълно споделям това мнение.Да бяха пуснали по 20-30 минути на всеки пък да си ги говори кой кога му трябва, а не да се пънат всички днес.Ама то работата нали ви стана ясна - кво е тва с 10-те лева.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Още 3 минутки и почивния ден на мтел-а ще свърши

ПП утре ще се изцепят по медиите че само на 2-3 места са имали известни проблеми (естествено, че бързо са отстранени) и това е. те вестниците не плюят мтел

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предполагах, че някои от медиите ще замажат вчерашния гаф на Мтел, когато заради свръх-натоварването на мрежата беше невъзможно да се свържеш с когото и да е без упорито да набираш по няколко минути, но тази статия в Стандарт хептен ме вбеси (умишлено подчертавам очевидните факти за платена реклама):

----!!!----!!!---!!!

Седем пъти се увеличиха обажданията заради щедрия жест на компанията

София. Картите на "М-Тел" с предплатени минути се разграбваха като топъл хляб цяла неделя. Почитателите на дългите телефонни разговори бързаха да презаредят ваучерите си, за да могат да говорят цял ден на воля без пари...GSM операторът даде шанс на 3,3 млн. абонати да се чуят с близките си. От жеста се възползваха както хората с договор, така и клиентите с карта "Прима", които имат поне 10 лева в сметката си. Телефонираха си познати, които не са се виждали от години. Подновиха се отдавна забравени връзки. Някои дори предпочетоха да сменят оператора си, за да могат да разговарят безплатно. "Постоянно се съобразявам с цените на телефонните разговори и не смея да звъня без сериозна причина. Но сега се обадих на приятел от казармата, когото не съм чувал от 5 години", сподели 42-годишният Валери Кесимов от София. 40-минутен разговор пък сдобри скарани влюбени, които не бяха се виждали три месеца. "Свързах ги от моя телефон и обаждането приключи с уговорка за среща", разказа приятелка на момичето пред "Стандарт". Заради желанието на много хора да си бъбрят продължително някои номера даваха "заето" и се избираха трудно. Но мрежата оцеля на натиска без сериозни сътресения.

------------!!!---------!!!----------------!!!

О, santa siplicita, о, кокоше простодушие! Мислех си, че напушено-доволните, патетично-розови, пресилено-възхваляващи статии са прийом единствено и само на "обективната" преса от близкото минало, покриваща гафовете на определена бала партийни идиоти и замазваща очите на нацията. Изглежда обаче, че журналистите или не са забравили техниките на комунистическата пропаганда, или просто са извършили така желаното издигане в кариерата прехвърляйки се от вестник "Работническо дело" във вестник "Стандарт". Да се спрем на основните гафове в горепосочената статия:

1. Абсолютна глупост е, че абонатите са се блъскали да си купуват ваучери в неделя, по простата причина, че в УСЛОВИЯТА на промоцията пишеше, че е валидна само за тези, които имат 10лв. по Прима преди 23:59 в събота!

2. Какво по дяволите ще рече "почитателите на дългите телефонни разговори". Един телефонен разговор продължава толкова, колкото е необходимо. Това, че поради високите цени никой не си позволява да се разлива по мобилния телефон означава ли, че 90% от хората и при ниски цени пак ще бързат да затварят като изтече 30-тата секунда? Как изведнъж само за един ден "мъртвите души" по примаджийските карти се превърнаха в "почитатели на дългите разговори". Това означава две неща - пак демонстрираме характера си на авантаджийска нация и второ, няма ценови стимул, който да накара потребителите да говорят повече.

3. "Някои дори предпочетоха да сменят оператора си..." - Добър вечер, Ганьо! Сигурно през последните две години не си бил в страната, за да си наясно, че повечето хора имат поне по една карта от всеки оператор най-вече защото още малко остава да почнат да ни ги пъхат по пощенските кутии! Въпреки това цените на разговорите не мърдат. Ситуацията почти наподобява на тази да ти дадат да преспиш за без пари с някоя елитна проститутка за да ти хареса, и после да си плащаш по високата тарифа за всеки следващ път, като отстъпките ти като редовен клиент се свеждат само до някоя безплатна цигара след сеанса!

4. "40-минутен разговор пък сдобри скарани влюбени, които не бяха се виждали три месеца". Малеее, ей това съвсем заприлича на статия от типажа "Разделени от Желязната завеса се събират щастливи в Източен Берлин след 10 години заточение на запад" или "Благодарение на партията кравите са по-щастливи отвсякога"! Нямам коментар, особено като се погледне източника на информацията за щастливата случка - разказа приятелка на момичето пред "Стандарт

5. Но мрежата оцеля на натиска без сериозни сътресения !!! Ей това вече се нарича наглост! Нормално е да ти оцеелее мрежата, след като предварително си я пуснал на 60% от капацитета й!

Благодаря ви Мтел, за 10-те години в които продължавате са се изживявате като най-великата компания в България! Благодаря ви за "компетентните" служители, които като им споделиш проблема винаги го търсят първо в теб, а после в себе си! Благодаря ви за това, че дълго време устискахте с побощта на всякакви средства влизането на други конкуренти в бранша!

Най-накрая ви благодаря, че в резултат на вчерашните ви напъни ме върнахте в каменната епоха, където изобретателността е била от решаващо значение - за да се свържа вчера по спешност с родителите си (а не за да им се лигавя по телефона), се принудих да звънна от глобулската си карта на глобулския номер на приятелката си, която пък се свърза с тах по стационарния телефон на БТК...нищо, че и 4-мата имаме Мтелски карти! Евала бе България, евала на холдинга!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Акцията беше върховна простотия. Поне за мен. Цял ден нямах възможност да се обаждам на когото и да било. Дори ако се наложеше по спешност. Изобщо никаква връзка. А в един момент бях изхвърлен от мрежата на М Тел. Трябваше да си изключа телефона и да го включвам отново.

Изобщо, пълна бъркотия. Добре, че на баща ми телефона е на Глобул с всички екстри и успях да говоря с хората с които трябваше да се чуя.

Оказа се, че мрежата на М-Тел избощно не е готова за такова натоварване. По-голяма излагация от това не съм виждал.

Жалко е, че няма да си вземат бележка и в бъдеще да не си правят такива експерименти.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво общо имат комунистите с Мтел? Честно кзаано мен ме е яд, че си смених оператора. На глобул си ми беше по-добре. (е не знам още де, защото не съм плащал сметка, но условията на Мтел не ми харесват)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Какво общо имат комунистите с Мтел? Честно кзаано мен ме е яд, че си смених оператора. На глобул си ми беше по-добре. (е не знам още де, защото не съм плащал сметка, но условията на Мтел не ми харесват)

<{POST_SNAPBACK}>

Нямам предвид комунистите, а техниките на комунистическата пропаганда :P Баба ми и дядо ми си пазят стари вестници "Кооперативно село" и "Работническо дело", та тази статия изглежда направо изградена по техен калъп, само дето не става дума за местното ТКЗС или някое социалистическо предприятие, а за МТел. Искам да кажа, че от статията лъха една носталгия по добрата стара поръчкова преса cool.gif :bye:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Neuton Gimic, много си прав. Тая статия ме изкефи яко. Особено:

Но сега се обадих на приятел от казармата, когото не съм чувал от 5 години", сподели 42-годишният Валери Кесимов от София.

40-минутен разговор пък сдобри скарани влюбени, които не бяха се виждали три месеца.

Картите на "М-Тел" с предплатени минути се разграбваха като топъл хляб цяла неделя. Почитателите на дългите телефонни разговори бързаха да презаредят ваучерите си, за да могат да говорят цял ден на воля без пари.

Яко смях.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вярно, че мрежата беше "изпушила" през повечето време, но не беше и невъзможно да се свържеш с някой. Аз например говорих почти цял ден.. с един човек дори 4 часа! :P Който искаше да ме намери, трябваше само да се потруди да позвъни 10 мин, докато успее. Но всичко мина добре, разбира се, за тези които имат търпение :bye:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Вярно, че мрежата беше "изпушила" през повечето време, но не беше и невъзможно да се свържеш с някой. Аз например говорих почти цял ден.. с един човек дори 4 часа!  :) Който искаше да ме намери, трябваше само да се потруди да позвъни 10 мин, докато успее. Но всичко мина добре, разбира се, за тези които имат търпение  :bye:

<{POST_SNAPBACK}>

4 часа малко трудно пич.Съвземи се!На 30 минути разговора се прекъсва.Пък и заради ей такива като тебе дето говорят като невидели мрежата изпуши.

Ми говори 1 час бе, кво си говориш 4 часа.Аз четири часа не мога да си говоря с човек лице в лице, а ти по GSM, ама е тва е българската простотия - като видите селяндури аванта и се оливате :P

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мдаа,заради такива които са видели аванта и оставят слушалката отворена другите немогат да говорят.Отделен въпрос че Мтел много се изложиха,добре че се махнах от тях отдавна.В Глобул съм на такса 7.20 лв и 30 безплатни минути в същата мрежа(не е проблем защото с тези които говоря са на Глобул също,картата е от една промоция на Жандармерията).Иначе към Глобул говоря за 24ст,а към останалите за 47ст.Рядко си изговарям и безплатните защото не обичам много да говоря по телефона. :bye:

Редактирано от dragozow (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предстои да гледаме нов епизод от сериала "Записки по българските телекоми":

БТК обявява безплатни разговори за четирите почивни дни!

19 септември 2005 | 13:52

Агенция "Фокус"

София. Българската телекомуникационна компания дава възможност на абонатите си да говорят, без да заплащат цена за минута за всички селищни и междуселищни разговори. Те трябва да са проведени през четирите почивни дни, обявени за официални празници по случай честването на 97 години от Провъзгласяването на независимостта на България през 1908 година.

“Българският телеком ще уважи големия национален празник и всички българи ще говорят помежду си по фиксирания телефон средно с 53% по-ниска цена за междуселищни разговори”, каза Денис Уолах, главен изпълнителен директор на БТК. Национални разговори без таксуване за минута разговор ще се провеждат от 00.00 часа на 22 септември 2005 година и приключва на 25 септември 2005 година в 24.00 часа.

През четирите почивни дни за официалните празници абонатите на БТК спестяват до 4,5 стотинки за минута и за трите зони на междуселищни обаждания. За всеки селищен разговор през този период абонатите спестяват 1,5 стотинки, защото за почивните дни и официалните празници със слаб трафик, БТК е определила 0 стотинки цена за минута разговор.

Промоцията е валидна за всички абонати на БТК, които ползват Стандартен план и плановете “У дома”, “У дома Сити” и “Офис”. През четирите дни клиентите ще могат да говорят без цена за минута разговор и ще заплащат само еднократна първоначална такса за всяко обаждане в размер на 11 стотинки.

За абонатите на “У дома” и “Офис”, промоцията ще важи след изчерпване на включените в абонаментния план безплатни минути за междуселищни разговори.

Разговорите без цена за минута разговор няма да са валидни само за клиентите на БТК, избрали Икономичния и Ограничения абонаментен план. Тези пакети съдържат лимитиран брой съпътстващи услуги и ограничени възможности за потребление.

-----

Ей сега вече ще пада яко шоу - очаквайте обаждане от позабравените си баби, дядовци, лели, вуйовци и всекви други които довечера ще чуят по новините за въпросната промоция!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можеше да се очаква да има такава стъпка при условие, че предстои старта на Вива Тел. Освен това се надявам, че мрежата на БТК няма да издъхне толкова бързо като тази на М-Тел. Поне доколкото съм запознат, капацитета и е много по-голям.

Ами занапред ни очакват още много такива акции. А какво ли ще стане ако влезе още един телеком в България.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Koйто говорел- доволен, който неуспял псува МТел (и не само) на поразия. Като гледам ситуацията ще се повтори, с псуваната и сега БТК.

Създалата се ситуация наистина беше неприятна, особенно за хората за които мобилният телефон не е само като "играчка", ами като "оръдие" на труда :) . За всяко нещо си има причина и последствия. Причината може би е била рожденият ден на МТел, а може би не...

Има далеч по-ефективен начин да зарадваш абонатите си, от този, да ги накараш да се хулят, че единият захапал телефона и не го пускал, а друг неможел да се свърже. Раздаването на минути би било доста по-ефективно. Намлянето на цените по този повод също би било доста по-уместно, още повече че планирали такова (имаше интервю- ще едитна поста като го намеря)...

Ако цените бяха съобразени с пазара- нямаше да е така. Защо сега, който може, да не се възползва, след като става венъж на... много време, а през останалото всеки иска и то по много? От МТел много добре знаят положението в страната, и са били наясно какво ще стане. И как няма като са най-скъпият мобилен оператор. Вижте какво предлага конкуренцията за бизнеса

mobikom.gif glubulLogo.gif При МТел има ли такова нещо? logo_bg.gif

Хората имащи "пропуснати ползи", би трябвало да имат основание да си търсят правата. Далеч съм от мисълта да завеждам дело, защото аз лично нямам такива - поне никой не ми се е обадил да ми каже :eek: .

Последствията са реклама, според мен повече негативна.

Да видим дали мрежата на БТК ще издържи ;)

п.П. Днес е доста по-свободно в мрежата на М-Тел :hush::P

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По всичко личи , че аз съм един от тези които "промоцията" на Мтел по- скоро ущети отколкото зарадва. Ако нямах и Глобулска карта бих бил дори и по - недоволен. Инъче прави сте , че цените на мобилните услуги в България са безобразни - нещата се променят, но все още компаниите се надпреварват да истискват пари и надвишават сметки - поне докъто могат...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Mного съм доволен от промоцията.И аз говорих 4 часа.Свързването не ставаше лесно но с малко повече упоритост си говорих с всички които исках.Голяма работа станала че един ден не сте ползвали GSM.Родителите ни как са се оправяли без мобилни телефони?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване