Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

akirichev

Незабравими моменти и реплики

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

Депресираните искат да са нещастни за да поддържат депресията си. Ако са щастливи трябва да живеят а това е много депресиращо !!! (Closer - Отблизо) Без прошка ставаме диваци! (Closer - Отблизо) И тогава когато най-малко очакваш живота пак става нормален ! (Анатомията на Грей) Сърцето ти е свободно.... намери сили да го следваш ! (Смело Сърце) Всеки умира но не всеки живее свободно (Смело Сърце)

Редактирано от harmaqnka (преглед на промените)

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От Lord of war:

After the Cold War, the AK-47 became Russia's biggest export. After that came vodka, caviar, and suicidal novelists.

Truce? What do you mean truce? The guns are already on their way! Alright, forget it, we will ship them to the Balkans - when they say they are going to have a war, they keep their word.

Любимите ми цитати от този филм.

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бонд...Джеймс Бонд... Едноименен ;)

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От Седем:

"The world is a fine place, and worth fighting for".

I agree about the second part.

Това било цитат на Ърнест Хемингуей - The world is a fine place and worth the fighting for and I hate very much to leave it.

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Blagged? Speak English to me, Tony. I thought this country spawned the fucking language, and so far nobody seems to speak it. (Гепи) Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON. (Гепи) Some hate the English. I don't. They're just wankers. We, on the other hand, are COLONIZED by wankers. Can't even find a decent culture to be colonized BY. We're ruled by effete assholes. It's a SHITE state of affairs to be in, Tommy, and ALL the fresh air in the world won't make any fucking difference! (Трейнспотинг) Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose life. I chose somethin' else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got heroin? (Трейнспотинг)

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"I look like you want to look. I fuck like you want to fuck. I am smart, capable and, most importantly, I am free in all the ways that you are not." Tyler Durden (Fight Club)

Редактирано от sed_ally[kara] (преглед на промените)

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съвсем скоро гледах "Младата Виктория"...

Princess Victoria: Do you ever feel like a chess piece yourself? In a game being played against your will.

Prince Albert: Do you?

Princess Victoria: Constantly. I see them leaning in and moving me around the board.

Prince Albert: The Duchess and Sir John?

Princess Victoria: Not just them. Uncle Leopold. The king. I'm sure half the politicians are ready to seize hold of my skirts and drag me from square to square.

Prince Albert: Then you had better master the rules of the game until you play it better than they can.

Princess Victoria: You don't recommend I find a husband to play it for me?

Prince Albert: I should find one to play it with you, not for you.

Във филма имаше и една много сладка сценка, когато младата кралица предлага брак...

Prince Albert: I just got your note. I was riding.

Queen Victoria: Sit, please.

Prince Albert: The park is marvelous.

Queen Victoria: I'm so pleased you like it. I do want you to feel quite at home... I'm sure you're aware why I wished you to come here. Because it would make me happier than anything, too happy really, if you would agree to what I wish.

Prince Albert: And stay with you?

Queen Victoria: And stay with me.

Prince Albert: And marry you?

Queen Victoria: And marry me!

Британските актьори са ми слабост. Любимият ми образ бе Queen Adelaide - страхотни реплики. Memorable quotes.

Редактирано от yvsot (преглед на промените)

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Понеже любимите ми сцени са свързани с хубава музика (което е видно от предишните ми постове в тази тема) трябва да добавя:

Героят на Хю Грант прекосява пазара на Nothing Hill докато сезоните се сменят. Ain't No Sunshine When Shes Gone. Редактирано от yvsot (преглед на промените)

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

I had always heard your entire life flashes in front of your eyes the second before you die. First of all, that one second isn't a second at all, it stretches on forever, like an ocean of time... For me, it was lying on my back at Boy Scout camp, watching falling stars... And yellow leaves, from the maple trees, that lined my street... Or my grandmother's hands, and the way her skin seemed like paper... And the first time I saw my cousin Tony's brand new Firebird... And Janie... And Janie... And... Carolyn. I guess I could be pretty pissed off about what happened to me... but it's hard to stay mad, when there's so much beauty in the world. Sometimes I feel like I'm seeing it all at once, and it's too much, my heart fills up like a balloon that's about to burst... And then I remember to relax, and stop trying to hold on to it, and then it flows through me like rain and I can't feel anything but gratitude for every single moment of my stupid little life... You have no idea what I'm talking about, I'm sure. But don't worry... you will someday.

American Beauty :lol6:

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"той никога няма да се върне"

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"There are over 550 million firearms in worldwide circulation. That's one firearm for every twelve people on the planet. The only question is: How do we arm the other 11?" (Lord of war) "Guns don't kill people - people kill people" (Romeo must die)

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сам вкъщи 2: Изгубен в Ню Йорк От багажника на камиона, който превозва риба, се показват "мокрите бандити": Хари: Ето ни и нас, Марв. Ню Йорк, градът на неограничените възможности. Усещаш ли този мирис? Марв: Да. Хари: Знаеш ли какъв е? Марв: На риба. Хари: На свобода! Марв: Не, това е риба... Хари: Това са свобода и пари. Марв: Добре, на свобода е. Хари: Хайде да се махаме оттук преди да са ни хванали... Марв: И все пак това е риба. :)

Редактирано от Dimitar_86F1 (преглед на промените)

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Филмът е "Усещане за жена", а двата незабравими момента са фантастичното танго и речта на пол. Франк Слейд пред колежанския съвет.

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разтърсваща сцена, която се е запечатала в съзнанието ми е от филма "The green mile" (Зеленият път), в която John хваща ръката на Paul (Tom Hanks) и го оставя да види какво се е случило в деня на престъплението...(от 5:08 - 8:32) след което плачейки добавя: He killed them with their love, their love for each other...That's the way it is all over the world" http://vbox7.com/play:3b147930

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

аз имам пюбими реплики на Дейви джоунс от карибски пирати.

1.Виж ти! изгубена птичка изгубена птичка, която не се е научила да лети.

2.Страхуваш ли се от смъртта? Страхуваш ли се от черната бездна?

3.Нека никакъв радостен глас да се чува! Нека никой човек да не поглежда към небето с надежда! И нека бъде прокълнат този ден от нас, които сме готови да събудим..... Кракен!

Публикувано изображение

:hush:

post-292930-0-60927900-1296764307_thumb.

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отговорете ми:

Don't you think daisies are the friendliest flower? :eek:

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-тъжният и незабравим момент за мен е от филма „Армагедон“, когато Хари избра да се пожертва в името на всички... - Harry! Harry! You can't do this to me! - It's my job! You go take care of my little girl now. That's your job. Always thought of you as a son. Always. But I'd be damn proud to have you marry Grace. - Harry... - You take care of yourself. - Harry, no! - I love you, pal. - Harry, I love you! ...Don't, Harry! Wait a minute! - My son. - No, don't do this, Harry! ... Страхотен филм, наистина страхотен..!

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дали някой ще може да ми помогне? Репликата е:

I'm not pregnant and do not intend to get married! I love you, but they will not pursue forever I wish you to have many more after me!

Ще съм благодарен ако някой се сети.

.:edit:.

и на БГ:

Не съм бременна и нямам намерение да се женим, обичам те, но няма да те преследвам вечно! Желая ти да имаш още много след мен!

Възможно е и да е от сериал като HIMYM, Двама мъже... Питам от името на приятелка, аз нямам никаква идея къде може да е всъщност...

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувайте ваши любими цитати от филми. Започвам с:

"Всички бозайници на Земята живеят в хармония с нея. Вие хората обаче се размножавате, консумирате всички ресурси и когато те свършат просто се местите на друго място. Знаеш ли кой е единствения друг организъм, който живее по този начин? Вируса."

Матрицата

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

-Мама го слага по-добре

-Аз като го сложа на майка ти все е недоволна

:lol6:

Коледата е възможна (2001)

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Добави ново...