Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Подай жалба срещу Стемо в Комисията за защита на потребителите (КЗП), приятелю. Кликваш на ПOДАЙ ЖАЛБА и описваш проблема си. Ето снимка от страницата на КЗП:

dxnrkz.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едно момче от този форум, ме посъветва същото нещо!

Честно казано живеем в България, наистина ли вярвате, че една жалба ще промени нещо? (не го пиша с ирония, просто питам - не съм запознат)

Не съм песимист, но досега такова нещо не ми се бе случвало, и просто желая да си ползвам лаптоп-а без проблеми, нищо повече!

Благодаря за отделеното време и внимание към моя проблем!

Подай жалба срещу Стемо в Комисията за защита на потребителите (КЗП), приятелю. Кликваш на ПOДАЙ ЖАЛБА и описваш проблема си. Ето снимка от страницата на КЗП:

dxnrkz.jpg

Редактирано от darkwolfa (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Едно момче от този форум, ме посъветва същото нещо!

Честно казано живеем в България, наистина ли вярвате, че една жалба ще промени нещо?

Не съм песимист, но досега такова нещо не ми се бе случвало, и просто желая да си ползвам лаптоп-а без проблеми, нищо повече!

Да, аз вярвам, че ще се промени към по-добро ако се използват всички възможни средства срещу измамните търговци и сервизи. Аз имам вече два успеха срещу търговци, благодарение на КЗП. Какво пречи да опиташ?

Редактирано от nologo (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен не е нужно да бързаш с каквито и да е жалби. Проблемът е необичаен, може би ще се наложи да бъде заменена цялата клавиатура, а едва ли се поддържат складови наличности за всички модели, сам разбираш. Просто няма как да се оправи такова нещо за един ден, ако няма съответната резервна част.

По закон срокът, в който се отстранява гаранционен дефект е 30 дни след съставяне на протокола. Виж, ако откажат да ти го ремонтират безплатно или не ти върнат лаптопа до месец, можеш с чиста съвест да подадеш жалба в КЗП. Всъщност ако не ти го оправят до 30 дни само печелиш, защото тогава имаш право да развалиш сделката и да си получиш обратно парите.

Ако не си доволен от отношението на персонала от сервиза, може би е по-добре да се обърнеш към управителя на съответния клон. Той би трябвало да ти е благодарен за информацията, защото няма от къде да научи, че техникът му се държи неучтиво, освен от недоволни клиенти като тебе. Поне собствениците на фирмите, които обслужвам реагират точно така при оплакване от техен служител. И след това вземат мерки това да не се повтаря. Един-два пъти обясняват тихо и кротко на служителя, че клиентът винаги има право и трябва да са мили и любезни. И ако служителят не разбира му представят за подпис молба за напускане без предизвестие.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Твое право е да подаваш жалби и оплаквания, а задължение е на КЗП да си върши работата.

Дано СТЕМО по-скоро получат санкцията си

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Определено си прав, че трябва да се опита!

Да описвам ли подробно проблема така както тук или да го направя в резюме?

Аз нямам желание да категоризирам фирма Стемо - Бургас - не твърдя че са измамници!

Но начина по който се отнесоха с мен - не им прави чест просто!

1500 лв. не са малко пари, не си купувам всеки ден лаптоп, лаптоп-а през краткото време, което беше у мен - винаги съм го пазил и съм го държал в чантата му!Дори си миех ръцете без друга причина, преди да го използвам!

Благодаря ти още веднъж за отзивчивостта!

Да, аз вярвам, че ще се промени към по-добро ако се използват всички възможни средства срещу измамните търговци и сервизи. Аз имам вече два успеха срещу търговци, благодарение на КЗП. Какво пречи да опиташ?
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм на противоположно мнение на V 12. darkwolfa е отделил достатъчно време и нерви, за да се пробва "со кротце - со благо". Хитрите търговци след като са се осрали веднъж - вече няма оправия, освен тояга. А КЗП е достатъчно здрава тояга.

Добавям малко по-късно: kaldata се индексира достатъчно добре в Google. Това е първата тояга. :wors:

Редактирано от nologo (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уф, вече има такава тема - ето я ! Използвайте търсачката и не пускайте пак подобна тема, че пак ще изпълзят едни потребители и ще стане ... :speak:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Уф, вече има такава тема - ето я ! Използвайте търсачката и не пускайте пак подобна тема, че пак ще изпълзят едни потребители и ще стане ... :speak:

Тази тема, която си посочил е затворена в момента.

2nvgkd4.jpg

Няма как да се пише там, а е и за варненския "офис". :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз ти писах лично преди да пусна темата!

Но после като помислих -

1) онази тема е за Стемо - Варна

2) ако не се лъжа е 11 страници и се е разводнила доста.Не желая да съм център на вниманието, но едва ли някои ще му се чете 12-та 13-та и 14-та страница в тема, която е за Стемо - Варна! Аз имам проблем със Стемо - Бургас!

Не се обиждай, просто сметнах, че нова тема би била по - ясна и по - полезна на потребителите тук (особено тези от град Бургас)!

Моля да ме извиниш, ако съм прегрешил с нещо!Надявам се също така да няма проблеми с "едните потребители"!

Уф, вече има такава тема - ето я ! Използвайте търсачката и не пускайте пак подобна тема, че пак ще изпълзят едни потребители и ще стане ... :speak:
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако ти отказват гаранционен ремонт имаш право да искаш констативен протокол с който да отидеш в комисията. За съжаление и аз съм имал взимане/даване с КЗП.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Аз ти писах лично преди да пусна темата!

Но после като помислих -

1) онази тема е за Стемо - Варна

2) ако не се лъжа е 11 страници и се е разводнила доста.Не желая да съм център на вниманието, но едва ли някои ще му се чете 12-та 13-та и 14-та страница в тема, която е за Стемо - Варна! Аз имам проблем със Стемо - Бургас!

Не се обиждай, просто сметнах, че нова тема би била по - ясна и по - полезна на потребителите тук (особено тези от град Бургас)!

Моля да ме извиниш, ако съм прегрешил с нещо!Надявам се също така да няма проблеми с "едните потребители"!

Нямам нищо против темата, разбира се! Прочетох и ЛС (току що, че ме нямаше цял ден). Само казвам, че не след дълго време ще се активизира хорът на поддръжниците ( както в другата тема) и ще направи всичко възможно да дискредитира всички и всичко в темата: като се почне от автора на темата, минат през потребителите, пишещи в нея, продължат с модераторите и администраторите и т.н. В крайна сметка ще се получи нещо подобно като в другата тема: разводнена тема (съзнателно) , целяща да провокира затварянето и.

BTW - Другата тема вече е отворена :speak:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Честно казано КЗП върши работа. В моя случай не ми помогна, защото бях изпратил запитване за един онлайн магазин дали ако си купя лаптоп и като ми го донесат не ми хареса дали мога да го върна. Два месеца след като си купих лаптопа получих писмо, че са глобили собствениците на сайта, защото не отговарят на изискванията.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Нямам нищо против темата, разбира се! Прочетох и ЛС (току що, че ме нямаше цял ден). Само казвам, че не след дълго време ще се активизира хорът на поддръжниците ( както в другата тема) и ще направи всичко възможно да дискредитира всички и всичко в темата: като се почне от автора на темата, минат през потребителите, пишещи в нея, продължат с модераторите и администраторите и т.н. В крайна сметка ще се получи нещо подобно като в другата тема: разводнена тема (съзнателно) , целяща да провокира затварянето и.

BTW - Другата тема вече е отворена :)

С какво повече да се разводнява тази тема? Ако има някакво действие срещу Стемо - Бургас - то това ще е на darkwolfa. Според мен получи достатъчно варианти за реакция. Мисля, че хората са разумни и не бива да се мятат излишно в необосновани пристрастия или плювни по един от официалните дилъри на HP за България. Прочее се сетих, че може да се изпрати оплакване срещу Стемо - Бургас и на тази страница.

Снимка:

1r5a84.jpg

Но аз се колебая за тази препоръка, защото има опасност това съобщение да отиде при Стемо за отговор. sad.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз колко пъти му казах, ама, няма, баце...Посъветвах го за КТЗП, след като от Стемо нямат контрол на качеството (какъвто производителят, такъв и представителят му), ще се абонират за КТЗП и Калдата.Над 100 подобни случая има с тях, през годините, когато се занимавах експертно с компютри, съжалявам, че не ги описах и тях.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Така, както аз мисля!

Ако искаш остави другата тема отворена - може да има хора, които да имат желание да споделят мнение за Стемо - Варна!

А моята ще е за Стемо - Бургас!

Поне така предлагам аз!

Аз лично се надявам, че служителите на Стемо Бургас са по - добри и по - умни от колегите си във Варненския клон (Варна)!

А за темата - това е мое виждане за нещата де!Но вземете сложете ограничение - да могат да пишат само регистрирани потребители преди еди-колко си време!Тоест ново-регистрирани потребители, да не могат да дадават мнение във темата!

А ако във форума се появи представител на Стемо Бургас и има желание да изрази мнение, може да се свърже с вас да му дадете достъп по темата!

Това естествено е мое предложение, базирано на това което съм виждал по други форуми!

Подкрепям идеята ти, Бургас и Варна са два отделни клона и не бива да се слагат под общ знаменател. Скоро май ще можем да направим цял раздел "Оплаквания срещу Стемо". Относно идеята ти за ограничение на потребителите - това е невъзможно. Може да пише всеки. Освен това едва ли ще отречеш, че екипа на Стемо има право да вземе становище и не е задължително някой от тях да е регистриран в Калдата (камо ли от преди 1 година например). Дано само не се стигне пак до грозни картинки като в другата тема, имаше и доста наказани.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре де, казах го веднъж и ако трябва ще повторя - изчакай да видим какво ще е официалното становище на фирмата и тогава действай. До момента де факто не са ти поискали пари, не са отказали гаранционно обслужване и не са просрочили законния срок от един месец. Т.е. нямаш никакви законови основания да се жалваш в Комисията за защита на потребителите.

От какво се оплакваш? Единствено от държанието на служителите в сервиза. Ами иди и го кажи на управителя. Иначе те могат да продължават да се отнасят неучтиво с клиентите, а ръководството и понятие да си няма. Ако ти си един управител и прочетеш в някой форум, че твоите служители се държат зле с клиентите, каква ще е първата ти мисъл? Няма ли да е: "А защо не ми го казаха това на мене?".

Ако не ти отстранят проблема в законния срок или ти поискат пари за ремонта - ОК, обади се на КЗП и се оплачи на дълго и на широко във всички форуми. Аз пръв ще те подкрепя - не съм адвокат на "Стемо" и ако наистина са некоректни, трябва да бъдат наказани. Но ти се оплакваш, че не са ти оправили лаптопа за един ден, а някои те съветват да пишеш жалба.

Аз лично се надявам, че служителите на Стемо Бургас са по - добри и по - умни от колегите си във Варненския клон (Варна)!

Mod. Edit:

Относно Стемо-Варна има друга тема, която вече е отключена, ако имате допълнения, ползвайте нея!

iovi

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Добре де, казах го веднъж и ако трябва ще повторя - изчакай да видим какво ще е официалното становище на фирмата и тогава действай. До момента де факто не са ти поискали пари, не са отказали гаранционно обслужване и не са просрочили законния срок от един месец. Т.е. нямаш никакви законови основания да се жалваш в Комисията за защита на потребителите.

............................

Има някаква логика да се пипа внимателно, но не намерих сериозен аргумент. Защо darkwolfa трябва да чака някакви "законови", "гаранционни", "едномесечни" и прочее срокове? Да няма работещ компютър и да се опитва да прави излишни неща, за да му обърнат внимание? dragozow е прав. Мисля, че в случая Стемо -Бургас отказват гаранционно обслужване и darkwolfa с констативен протокол може да задейства тоягата на КЗП. Какво ще спечелим, ако си траем и да чакаме един месец? Къде е записан този казус? V 12, има "Закон за защита на потребителите", може би ще потърсиш някакъв аргумент в защита на твоята хипотеза?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
исля, че в случая Стемо -Бургас отказват гаранционно обслужване и darkwolfa с констативен протокол може да задейства тоягата на КЗП. Какво ще спечелим, ако си траем и да чакаме един месец? Къде е записан този казус? V 12, има "Закон за защита на потребителите", може би ще потърсиш някакъв аргумент в защита на твоята хипотеза?

Никой не му е отказал гаранционно обслужване. Лаптопът е приет с дефект в сервиза и до момента "Стемо" - Бургас не са му искали пари за ремонт.

А казусът е записан ето ТУК:

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

2. намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Ако в рамките на един месец не му отстранят БЕЗПЛАТНО повредата, не му сменят лаптопа с нов и не му върнат парите, потребителят има право да се жалва. Но не и да пуска жалба на втория ден, след като е оставил лаптопа в сервиз и до момента НЕ СА МУ ИСКАЛИ ПАРИ.

Ако от "СТЕМО" - Бургас му кажат, че повредата не е гаранционна и поискат да плати за ремонта, съветът ми е да откаже и директно да заяви, че отказва да приеме тяхното становище. След което да напише жалба до КЗП. Но не и ПРЕДИ ТОВА! Защото няма правно основание. По-ясно от това не мога да го кажа.

Редактирано от V 12 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно няма никакъв смисъл да се опитвам да те накарам да спреш да пишеш неверни и неточни коментари. По-горе написа, че darkwolfa нямал никакви законови основания да се жалва в Комисията за защита на потребителите на този етап. Както виждам, не отговаряш с нищо по този казус. Язък, kokomil е прав. Темата се разводнява...

Редактирано от nologo (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре момчета!

недейте да спорите!Всеки има собствено мнение!Аз затова я пуснах темата за да видя и чуя различни мнения по въпроса :ph34r:

Така, че всяко мнение по себе си е полезно :angry:

Недейте да влизайте в лични конфронтации.Не че е проблем за мен, но трябва да има уважение и разбиране между потребителите на форума :)

Благодаря и на двама Ви за изказаните мнения, и за активността по темата!

Благодаря също и на останалите потребители изразили мнение по моя казус/въпрос!

В крайна сметка всичко май води до Комисията - надявам се, преди да тръгна да пускам жалба нещата да се разрешат мирно и спокойно :)

НО СЪМ КАТЕГОРИЧЕН - НЯМА ДА ДАМ НИТО СТОТИНКА НА СТЕМО ЗА РЕМОНТА!

Редактирано от darkwolfa (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване