Анонс на премиерната дата на Heaven’s Vault

0
169

В началото на миналата година, Inkle (създатели на мобилната игра 80 Days) разкриха изключително амбициозния си проект Heaven’s Vault. Играта ви вкарва в ролята на археолога Алия Еласра и нейния робот-помощник Шест. Те трябва да разкрият тайната на мрежа от разпръснати луни с името Небула и мистерията около цивилизацията, населявала местните земи.

„Разкрийте изгубени места, изследвайте свободно древни руини и преведете посланията, които намерите, за да отключите тайните на миналото на Небула. В това приключение с открит свят вие ще дешифрирате цял йероглифен език, за да разрешите масивна мрежа от взаимосвързани загадки с уникален обрат на историята. Но бъдете предупредени – никога няма да знаете със сигурност, дали вашите предположения са верни“, гласи анонса на играта, която вече има и дата на излизане: 16.04. Играта е нелинейно приключение с открит свят, в което може да подходите към историята по начина, по който искате, като всичко има своите последствия. Играта звучи изключително любопитно. Феновете на загадките със сигурност ще се забавляват сглобявайки частите от историята, докато изучават един напълно непознат символен език.

„Всеки път, когато откриете нова дума, пред Алия се представят предположения за това какво означава и зависи изцяло от вас да изберете кое с кое си пасва най-добре. Напълно възможно е да сгрешите и в хода на играта ще получите възможността да ревизирате своите избори, за да получите изцяло нови значения на думите и света около вас“, пише Хенри Стайнхаус от AllGamers, който през септември миналата година взема интервю от един от двамата създатели на играта и художествен директор Джоузеф Хъмфри. В двете части на интервюто, той разкрива повече около процеса по създаване на Heaven’s Vault и успеха на сътрудничеството му с другия създател на студиото и наратив директор на играта Джон Инголд. От думите му разбираме, че двамата съвместяват по идеален начин своите интереси – на Инголд – в областта на математиката и криптографията, и на Хъмфри – лингвистиката и заучаването на езици. По отношение на самия език, те черпят вдъхновение от китайските йероглифи, старите писмени паметници и клиновидното писмо.

 

„Обичам това, което може да направи визуалния дизайн на глифовете. Да имаш множество начини да решиш дадена загадка е наистина вълнуващо. Много ми харесва процеса по създаването на всеки отделен символ, така че да изглежда, като нещо конкретно, и ако успеете да направите връзката, това е страхотно! Да намериш начин да предложиш на играещия да използва интуицията си му дава чувството, че той открива нещо реално. Даже и да не разбираш всичко за това, което си открил, то получаваш това усещане, че всичко е свързано и на мястото си и че под повърхността има някои реално работещи неща и всичко има своя смисъл“, обяснява Хъмфри.

От думите на Хъмфри звучи така сякаш Heaven’s Vault ще е доста забавна игра, но и такава, която ще изисква пълното ви внимание. Повече за нея ще може да знаем следващата седмица, когато и излиза играта.

Играта излиза в Steam и за PS4.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

  Абонирай се  
Извести ме за