Battlefield 2042 е на пазара и макар играта да има своите малки или по-големи проблеми, то Electronic Arts вече гледам в далечното бъдеще с промяна на визията за популярната поредица. От студиото обявиха сериозни реорганизационни промени за Battlefield, предадени чрез Gamespot.

Една от големите промени тук е, че кормилото на сериите се поема от Винс Дзампела, който в момента ръководи Respawn Entertainment и DICE Los Angeles. Все още не е известно обаче как ще бъде координирано управлението на марката с оглед на скорошното назначение на Байрън Бийд за генерален мениджър на Battlefield.

„Той създава преживявания, които се разпростират извън игрите и дефинират културния феномен, който те представляват“, споделя главният оперативен директор на ЕА Лора Миеле за Дзапмела. „Ние събираме едни от най-влиятелните и талантливи професионалисти в развлекателната индустрия към едно име, което е готово да отрищи своя потенциал в модерната ера на гейминга. Това е един необикновен момент за историята на игрите“.

Освен това, генералният мениджър на DICE, Оскар Габриелсън напуска ЕА след почти десет години в компания, като пет, от които е шеф на стокхолмското студио. Извън тези размествания, основната промяна ще е нещо, което ЕА нарича „свързана Battlefield вселена“, за което обаче не биват давани много подробности. Идеята сякаш е близка до тази на Activision и бъдещето на Call of Duty с Warzone, макар и все още няма яснота до каква степен ще се припокриват двете концепции.

„Ние ще продължим да разрастваме и развиваме Battlefield 2042 и ще изследваме нови типове преживявания и бизнес модели с хода на времето. Добавяйки тези модели към основите, ние ще може да доставим чудесен набор от изживявания за играчите ни. В тази вселена, светът е свързан от споделени герои и наратив. Тази вселена ще се разработва съвместно с общността ни и силата на Portal и създаденото от потребителите съдържание, което поставя креативността в ръцете на играчите ни“, обяснява пред Gamespot Дзапмела.

Battlefield вече няма да се разработва от едно студио само, като екип е Сиатъл, предвождан от бившия дизайнер на Halo Маркъс Лехто ще работи по това в следващите Battlefield игри да се появи повече история. Ripple Effect от своя страна, студиото зад режима Portal в Battlefield 2042 вече и работят по ново преживяване, което ще се развива в границите на играта. Самият Лехто, създател на Мастър Чийф и до голяма степен човекът зад днешния вид на Halo, то той ще работи съвместно с колегите си от Сиатъл, DICE и Ripple Effect по развитие на героите, разширяване на кръга от теми и историята.

Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари