Всяко от допълненията към Shadow of the Tomb Raider ще достави по един час игра

1
251

Тази есен излезе заключителната част от сагата за Лара Крофт. Нещо толкова значимо като края на една сага не мина, разбира се без своите критици, но пък един Tomb Raider винаги си е Tomb Raider. Eidos Montreal вече работят по съдържанието, което трябва да се появи след началото на играта. И видяхме излизането на The Forge. Какво обаче предстои? Отговор на този въпрос дава Джонатан Деън, продуцент на играта, в интервю за Game Revolution.

Това, което може да очаквате си е сериозно по обем съдържание – седем DLC пакета, носещи нови оръжия, мисии, костюми и предизвикателства, както и обръщане на внимание на някои от героите в основната игра, на които е бил поставен по-бегъл акцент. Всичко това трябва да излезе до средата на април, което си е сериозно усилие за Eidos.

Два от акцентите, които Деън засяга в интервюто са фокуса над кооперативния режим, който обуславя DLC пакетите и свързаността на всяка от седемте истории. Той отбелязва, че макар и по начало самостоятелни истории, играещите ще получат все пак връзка между тях – между второто и четвъртото допълнение – ако се изиграват поред.

Що се отнася до кооперативната страна, Деън отбелязва, че те са били вдъхновени за него от това, което са направили предшествениците им с Rise of the Tomb Raider и Endurance.

„Това беше нещо доста успешно в Rise of the Tomb Raider, тъй като те го направиха с Endurance режима. В Rise всичко се въртеше около сървайвъл елемента, но ние искахме да направим нещо ново в co-op сферата. Ние имаме също този фокус над сървайвъла, но желаехме да пробваме и нещо ново от кооперативната страна. Запазихме го и не само е продължихме да използваме същите механики, но и ги подобрихме“, обяснява Деън. Целта е разбира се доставяне на забавление, но също така и различен подход към загадките, възможността за избор. И още нещо. Както посочва Деън. Ако например се опитвате да правите нещата в The Forge сами, ще ви отнеме три пъти повече като време.

Седемте DLC-та, посочва Деън, ще предложат по един час игра, но в тях бива добавена и друга стойност: възможност за преиграване. Това ще стане възможно, благодарение на Time Attack и Score Attack режимите.

„Предлагаме различни начини да се борите за бронз, сребро или злато, а с това получавате и повече награди. Същото е и със Score Attack. Поставили се сме различни цели и орбити в нивото, така че докато решавате загадките, вие трябва да стреляте и да прибирате всички тези неща, за да получите възможно най-висок резултат. Имаме и тези табла, които отчитат резултата ви, така че да следите постиженията си и да се опитате да ги подобрите“, обяснява той.

0 0 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
1 Коментар
стари
нови оценка
Отзиви
Всички коментари