Много от подробностите от предстоящата Call of Duty бяха разкрити вчера. Разработчикът Sledgehammer Games потвърди официално датата на пускане на играта, специалните издания, затворената бета и първия трейлър. И детайлите все още продължават.

Изглежда Call of Duty наистина ще се върне към корените си, тоест много назад. Във WWII студиото ще премахне функцията за автоматична регенерация на здравето, механизъм, присъстващ още от времето на Call of Duty 2 през 2005-та година.

Глен Шофийлд, съоснователя на Sledgehammer Games, коментира: „Ще трябва да се тревожите за всеки куршум. Вие не сте супергероя. Вие не можете просто да стоите, да поемете седем куршума върху себе си, да залегнете и после пак да стреляте. Освобождаващо е да се занимаваме с новобранците като им разкрием тази слабост. Те са наивни. Беше забавно предизвикателство да пресъздадем този различен вид геймплей.“

Вместо това ще трябва да разчитате на помощта на вашите съотборници, както и те на вас. Посредством няколко механизма ще можете да се лекувате взаимно, както и да споделяте амуниции, когато на някой му свършат. Когато сте далеч от екипа си, обаче, тактиката ви се налага да се промени. Тогава ще трябва да пазите арсенала си.

Activision сподели, че като цяло CoD: WWII ще се фокусира върху последните стадии на войната, между 1944 и 1945. Все пак играта ще засегне отчасти и предишните четири години „за да настрои обстановката за историята и да представи героите“.

Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари