След успешната премиера на дълго чаканата трета глава на The Long Dark, отличния сървайвъл сим на Hinterland Studios, студиото публикува голямо обновление към сървайвъл режима на играта: ERRANT PILGRIM. Голямата звезда в това ново допълнение е Bleak Inlet, огромен нов регион, населен от опасни зверове и голяма изоставена консервна фабрика.

ERRANT PILGRIM обръща специално внимание на огнестрелните оръжия, които вече може да поправяте, ако са повредени, както и да изготвяте свои собствени амуниции. Това става възможно, благодарение на новите машини, които ще ви бъдат под ръка и във връзка с новите крафтинг умения и материали. Новото допълнение добавя изцяло новото предизвикателство с името As the Dead Sleep (представяно от Hinterland като най-трудното, което са изготвяли досега), изцяло нови геймплей системи и материали, както и нови постижения. Биват нанесени и подобрения и оптимизиации по всички фронтове, като потребителския интерфейс, различните режими и Wintermute.

За последно Hinterland, студио, съставено от бивши служители на Riot и Bioware, се появиха в публичното пространство миналия месец, когато изпълнителният директор на студиото Рафаел ван Лироп потвърди в интервю за GamesIndustry мащабните амбиции на компанията, свързани с The Long Dark – разгръщането на заглавието в крос-платформен франчайз, план, който включва и създаването на пълнометражен филм, който да бъде продуциран и издаван от студиото. Самият Лироп се заема със сценария на филма, който не е сигурно кога ще се появи. Той потвърди също така желанието на неговия екип да представя в даден момент The Long Daark 2, макар че, както и самият Лироп признава, това едва ли ще се случи скоро.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

avatar
  Абонирай се  
Извести ме за