fbpx
-1.8 C
София

За изкуственият интелект в Skyrim

Най-четени

Калин Карабойчев
Калин Карабойчевhttps://www.kaldata.com/
Калин Карабойчев е управител на Kaldata.com - най-големият български IT портал. Повече от 15 години се занимава активно с разработка и популяризация на услуги в българския интернет.

Вчера специализираната преса гръмна с „новината”, че BioWare работят над революционен изкуствен интелект. Оказва се, че техните колеги от Bethesda, работещи над ролевата игра The Elder Scrolls 5: Skyrim, също искат да направят правдоподобни персонажи.

„Най-големият проблем, за който никой до сега не е намерил разрешение, е поведението на неиграемите персонажи(NPC друзята), по-точно – тяхното поведение и взаимодействие с играча. Това е важно за нас, защото играта е много динамична и ние не искаме да използваме скриптове, защото те водят до неприятни моменти” – признава ръководителят на проекта Тод Хоуард(Todd Howard).

Персонажите и тяхното поведение на екрана сега представляват приоритет номер едно за нас. С всяко заглавие ние разбираме все повече как хората ги играят и как се чувстват. И с всяка нова част ние ставаме все по-добри и по-добри” – добавя Хоуард.

Но въпреки всички усилия на разработчиците, все още нито едно NPC не е застраховано, че няма да започне да се държи странно на екрана. Според Хоуард е невъзможно да се предвидят всички действия на играча и трябва да се направят компромиси – или да се ограничи свободата му, или авторите да се примирят с възможните проблеми.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

1 Коментар
стари
нови оценка
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини