Излязоха PC изискванията за Ghost Recon Breakpoint

4
1321

Ако сте от хората, които смятат да си закупят следващата игра от поредицата Ghost Recon, Breakpoint, то вероятно ще ви е полезно да научите PC изискванията за нея и това, което Ubisoft ще предложи като оптимизация за Windows версията ѝ.

Тези дни бяха публикувани въпросните спецификации, които може да видите по-долу. Ghost Recon Breakpoint излиза на 09.10 и идва с пълна оптимизация за персонални компютри, поддръжка на 4К резолюция, непроменян фреймрейт, контроли, позволяващи пълна промяна, поддръжка за широкоекранни монитори и многоекранно разположение, интеграция с Discord и такава за технологията tobii, както и вградена поддръжка на AMD FidelityFX.

Minimum – Low Setting | 1080p

  • OS: Windows 7/8.1/10
  • CPU: AMD Ryzen 3 1200/Intel Core I5 4460
  • RAM: 8 GB
  • GPU: AMD Radeon R9 280X/Nvidia Geforce GTX 960 (4 GB)

Recommended – High Setting | 1080p

  • OS: Windows 7/8.1/10
  • CPU: AMD Ryzen 5 1600/Intel Core I7 6700K
  • RAM: 8 GB
  • GPU: AMD Radeon RX 480/Nvidia Geforce GTX 1060 (6 GB)

Ultra – Ultra Setting | 1080p

  • OS: Windows 10
  • CPU: AMD Ryzen 7 1700X/Intel Core I7 6700K
  • RAM: 16 GB
  • GPU: AMD Radeon RX 5700 XT/Nvidia Geforce GTX 1080

Ultra 2K – Ultra Setting | 2K

  • OS: Windows 10
  • CPU: AMD Ryzen 7 1700X/Intel Core I7 6700K
  • RAM: 16 GB
  • GPU: AMD Radeon RX 5700 XT/Nvidia Geforce GTX 1080

Elite – Ultra Setting | 4K

  • OS: Windows 10
  • CPU: AMD Ryzen 7 2700X/Intel Core I7 7700K
  • RAM: 16 GB
  • GPU: AMD Radeon VII/Nvidia Geforce RTX 2080

Ghost Recon Breakpoint е най-новата игра на Ubi от поредицата заглавия, изградени по мотиви от книгите на Том Кланси. В нея бивате отведени към Аврора, тайнствен архипелаг, където бивш „призрак“ – лейтенант Коул Уолкър е организирал преврат и е превзел седалището на производителя на дронове Skell Tech. Аврора представлява наистина опасно място, над което летят смъртоносни дронове и елитни бойци бродят наоколо, всичко това на изключително опасен терен, криещ множество опасности, с които и професионален войник трудно би се справил. Това, което студиото обяви, че иска да представи с Breakpoint на геймърите е автентичен екшън с реалистично отразяване на всекидневието на специалните части, свобода и избор.

Именно това беше и акцент в интервюто на Ерик Кузен, творчески директор на Breakpoint в интервю за блога на Ubisoft миналия месец.

„Пълната свобода беше нашата цел за тази игра. Всичко може да се случи и това, което се случва е резултат от действията ви и начина, по който се държи изкуствения интелект тук. Така че за мен, това е особено интересно, понеже всеки път, когато играете ще виждате различен резултат. Може да играете отново и отново, и ще може да си поставяте свои собствени цели, и имате толкова много неща, които се случват в играта, че всяко ново преиграване ще е различно от предишното“, обяснява той.

0 0 глас
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
4 Коментара
стари
нови оценка
Отзиви
Всички коментари