В началото на миналата седмица разработчик на видеоигрово съдържание излезе с открито обвинение към Microsoft за плаващия фреймрейт в играта му. Ставаше дума за изказване на Фльор Марти, изпълнителен продуцент на Gotham Knights в Rocksteady. Дали е прав да обвинява точно Microsoft или не е друг въпрос, но в изказването си Марти направи интересно разкритие: Microsoft задължава разработчиците, които работят по игри за Xbox да публикуват игрите си за Series X и Series S едновременно. Това обаче се явява трудност за студиата поради значително по-малкото графична мощ на по-малкия „събрат“ на новата конзола на Microsoft. Дни след изявлението на Марти, той беше подкрепен и от други негови колеги.

Според Йън Маклър, VFX художник в Bossa Studios (Surgeon Simulator) пише в социалните мрежи, че неговите колеги и много други студиа се опитват да убедят Microsoft да прекрати това изискване към тях. Според него това слага прът в колелата на развитието на игрите за настоящето поколение. И допълва:

„Може да звучи вече досадно, но причината, поради която го чувате толкова често е че днес вече са МНОГО разработчиците, които от година седят по срещи, търсейки подкрепа за отпадането на изискването за премиерното пускане и на Series S. Студиата преживяват един цикъл на разработка, при който Series S виси като воденичен камък на врата за продукцията. И в момент, в който игрите вече твърдо се разработват с мисъл за новото поколение, екипите не искат да повтарят процеса“, пише той.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

4 Коментара
стари
нови оценка
Отзиви
Всички коментари