Клип, сравняващ DX11 и DX12 режимите на играта King of Wushu

0
60

Компанията Snail Games е един от десетте най-добри автори на видеоигри в Китай и реши да се похвали със своя гейм-проект King of Wushu, който поддържа приложно-програмния интерфейс DirectX 12, наравно със обикновения API DirectX 11. Студиото публикува клип, в който са сравнени двата режима на работа на играта.

Краткият клип изобилства с най-различни специални ефекти и не става ясно с какво DX12 е по-добър от DX11 от гледна точка за реалистичност на играта. От друга страна се вижда около 10% увеличение на обновяването на екрана при използването на API от новото поколение, което съвсем не е малко за собствениците на бюджетни видеокарти. Забелязва се и по-слабо натоварване на централния процесор – явно DirectX 12 по-пълно използва възможностите на видеокартата.

MOBA-играта King of Wushu е посветена на бойните изкуства и е разработена на базата на енджина CryEngine, а този клип не е най-добрата му реклама. Може съвсем скоро да станем свидетели на нещо съвсем особено, подобно на първата част на Crysis. Интересен факт в полза на новия енджин е това, че авторите са портирали своята игра от DirectX 11 към DirectX 12 само за три седмици. Не бива да забравяме, че това е един от първите опити в тази област.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

Коментирай това преди всички други

Извести ме за
avatar