God of War се превърна в невероятен хит за Sony и PlayStation 4. Една от отличимите характеристики на новия път, по който пое поредицата е намесата на емоционални нотки и отклонение от познатия забавен и шеговит образ на Кратос. В качеството си на заглавие, определящо успеха на настоящото конзолно поколение на Sony, то не е случайно, че играта бива сравнявана с The Last of Us. Именно и тази тема засяга създателят на последния God of War Кори Барлог, който говори за това по време на GDC видеото по-долу, качено в началото на тази седмица в YouTube.

Той признава огромния отпечатък, който The Last of Us е оставил над индустрията и как играта е повлияла за по-мрачния тон на God of War. „Имаше една малка част от мен, която сякаш говореше в мен, докато играех играта, което според мен беше нещо, като… пробуждащ момент за самата индустрия. И преди тази игра имаме много игри, които се заиграват с подобни тъмни и напрегнати теми“, обяснява Барлог.

„Така че не може да кажем, че са първите тук, и самият аз не твърдя подобно нещо, но те са първите, които привлякоха по-широка публика, именно с това. За да покажат на мен, да покажат на цялата индустрия, че хората искат този тип съдържание. Че те са заинтересувани от нещо, което да ги предизвика емоционално. И си помислих: ОК, това е възможността“, продължава той.

И въпреки сравненията между двете игри, Барлог е на мнение, че God of War притежава също своя собствена уникалност. „Смятам, че в хода на работата ни, ние самите разбрахме, че отиваме в съвсем различна посока. По същия начин, по който филми, които третират наистина дълбоки сходни концепции, винаги ще бъдат сравнявани, но всеки от тях си е нещо самостоятелно“.

 

ДОБАВИ КОМЕНТАР

  Абонирай се  
Извести ме за