Кори Барлог за God of War: Кратос едва не беше изключен от играта

2
511

Вероятно ви се струва, че хитът God of War не би просъществувал без наличието на главния герой, но студио Santa Monica не мисли така. Фактически екипът е предполагал как ще се проектира играта, ако Кратос не е включен като герой в нея. Някои членове от Santa Monica са определили неговия образ като токсичен и по едно време са наклонили везната в полза на неговото премахване. Това сподели Кори Барлог на конференцията Gamelab в Барселона днес.

Той обясни: „В началото на дискусията хората ни казваха да се отървем от Кратос. Според тях той е досаден, с него трябвало да се приключи“.

Според Барлог, Кратос е дебютирал във франчайза като антагонист (противогерой) по време, когато такива характери са липсвали като акцент. Той е бил проектиран като „много неприятен пич“, което е имало смисъл за екипа през 2005 и затова много служители на Santa Monica не са искали да работят по него за изданието от миналата година. Вместо него е бил предложен съвършено нов и различен главен герой във връзка с „правилната“ митология за God of War (тоест гръцката). Затова Барлог изразил съпротивата си чрез предложение на сюжет, в който антагонистът се пречиства от най-лошите си импулси.

Той сподели: „Те не харесваха героя. Искаха нов. Трябваше много убеждаване, за да ги накараме да разберат, че в него е добрата идея…“

Така се е стигнало до въвеждането на сина на Кратос, Атрей. По едно време неговият герой също бил застрашен от изключване, този път обаче поради проблеми с бюджета. Затова Барлог пази още един сценарий на играта, такъв, в който Атрей не присъства „просто като план Б“. Двата характера обаче отразяват преживяванията на Барлог с филмовите продуценти на Sony. Като вдъхновение той посочи Сам Мендес, отговорен за издаването на Skyfall и Road to Perdition. Освен това друг фактор за задържането на Атрей е било раждането на сина на Барлог: „Трябва да има персонална връзка с всяка история, която правим. Ако няма, това ще си проличи на екрана„.

2
ДОБАВИ КОМЕНТАР

avatar
2 Коментари
0 Отговори на коментарите
2 Последователи
 
Коментарът с най-много реакции
Най-горещият коментар
  Абонирай се  
нови стари оценка
Извести ме за
180
180

pfff tiq sa ludi…Kratos pravi god of war-a bez nego igrata prosto nqma da e sushtata…god of war e Kratos i tova e

Да ти Е капитализма!
Да ти Е капитализма!

Това е все едно да премахнеш от франчайза Tomb Raider Лара Крофт и да продължиш без нея.