Ново видео към Black Desert, CRYENGINE и Unreal Engine 4

0
24


Днешният видеоблок ще бъде малко по-различен, като ще ви представим две видеа, представящи възможностите на два нови популярни енджина, които идват в помощ на next-gen заглавията, давайки възможността за непостигано досега визуално представяне, или поне такива са амбициите на техните създатели. Третото видео отново е свързано с next-gen заглавията – предстоящото MMORPG заглавие Black Desert на корейците от Pearl Abyss.

Както обикновено започваме отзад-напред – с невероятно изглеждащата MMORPG игра Black Desert, включваща сендбокс елементи и изградена на основата на специално създаден за играта енджин. Конкретното видео засяга възможностите за къстъмизация на героя ви – нещо, което заслужава да се види, тъй като видеото разкрива вероятно до каква степен ще е изпипана играта, а от Pearl Abyss, създателите на заглавието,  обещават, че тя ще е наистина нещо специално. Black Desert се очаква да пристигне в Европа някъде през 2015г.

И малко геймплей от течащата в момента бета на играта:

Следващото видео достига до нас, благодарение на потребителя на YouTube “18T220” и представя впечатляващите възможности на енджина на Crytek CRYENGINE. В него ще може да се насладите на възможностите на технологията за представяне на разрушения в реално време. На отминалото изложение на игровите разработчици GDC 2014 Crytek представиха впечатляващата програма, насочена към инди-разработчици EaaS (Engine-as-a-Service), даваща възможността на по-малки игрови разработчици да се възползват от пълната мощ на технологията отвъд стандартния SDK пакет.

Последното видео ми е личен фаворит. То представя невероятните възможности за рендиране на един друг енджин – Unreal Engine 4 на Epic Games. Тук няма самолети или ненормално подскачащите ламарини на бойни машини. Това е нещо различно. Амбициозната технология представена само преди месец е насочена към набор от платформи, в което число се включва Oculus Rift, Linux, Steam Box на Valve и разработка на браузърни игри посредством HTML5. Работата по пресъздаване на апартамента е отнела три седмици на Ник Доналдсън, старши дизайнер в студиото и Пол Мадър, художник на “средите”.
“Искахме да тестваме технологията с изчистена, реално-изглеждаща стая. UE4 предлага физически базирана система за представяне на материалите, която е съвместима с нашия специален рендър на осветяване (global illumination renderer). Целта ни беше да се приближим, колкото се може по-близко до архитектурно визулано рендиране, което може да се види създадено със софтуер за офлайн рендиране като Mental Ray или V-Ray”, пишат в блога на студиото.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

Коментирай това преди всички други

Извести ме за
avatar