По-рано този месец, Джейсън Шрайър отново успя да разбуни духовете в публичното пространство, разкривайки отменено продължение на Days Gone. Първата игра, разбираме от публикацията на Шрайър, била финансово успешна. Макар че не е била такъв успех в печалбите си, както The Last of Us Part II или God of War, да речем. Именно това е накарало мениджмънта на компанията да се откаже от идеята за продължение – каквато вече имало. За това призна и Джеф Рос, директор на Days Gone. Рос не казва в пряк текст, че Sony са виновници за неосъществяването на играта – поради подписано споразумение – но от подробните му обяснения за това, което е трябвало да включва Days Gone, разбираме, че това не е просто мъглява концепция. А има геймъри, които искат такова продължение.

През миналата седмица, на страниците на Change.org се появи онлайн петиция, настояваща именно за това. „Има милиони, които искат Sony PlayStation да одобри Days Gone2. И желая всички фенове да подпишат петицията. Те не могат просто така да дръпнат шалтера на подобна удивителна игра, която остана с отворен край“, пише създателят на петицията, която има вече почти 47 000 подписали се под нея. Що се отнася до разкритията по отношение на продължението на играта, то в края на седмицата имаме стана ясно още нещо интересно.

Дейвид Джафе, един от създателите на God of War, продължава да нищи ситуацията в своя YouTube канал. След като по-рано този месец Джафе говори с бившия директор на Sony Bend, Джеф Рос, в края на миналата седмица, той публикува интервю и с Джон Гарвин, водещият сценарист и творчески директор на Days Gone. Гарвин и Рос напуснаха Sony Bend през декември миналата година, а причина за това най-вероятно са серията от решения на компанията-майка. От думите на Гарвин става ясно, че Metacritic, сайтът за оценка и ревюта за кино, телевизия, музика и видеоигри, е изиграл не малка роля в случая. Макар и с добра потребителска оценка, то мнението на критиката и медиите за Days Gone не е перфектна. „Metacritic е всичко за Sony“. Така може да се обобщи казаното от Гарвин пред Джафе. Именно оценката на критиката, разкрива той, е причината, както да не бъде дадена зелена светлина на продължението, така и за неговото напускане. „Това просто е реалността за Sony. Оценката в Metacritic е всичко. Ако изпълнявате ролята на творчески директор и оценката на играта ти е около 70, то няма да си още дълго време творчески директор“, разкрива Гарвин.

В отделна новина, свързана с Days Gone, през миналата седмица стана ясна датата на излизане на Windows версията на играта.

3.5 2 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари