Пит Хайнс: Ако студиата не експериментираха, нямаше да имаме Horizon Zero Dawn

0
20

Вицепрезидентът на Bethesda и шеф на маркетинга в студиото Пит Хайнс сподели виждането си, че без творческата свобода и даден шанс да рискуват разработчиците, игри, като Horizon Zero Dawn никога нямаше да ги има. Мнението си Хайнс изрази в интервю с Gameradar. Коментарът му идва във връзка с липсата на анонс на The Elder Scrolls 6 и вероятно уверение, че ако нещо се появи на хоризонта, Хайнс няма да го спести.

„Екипите, които работят по игрите не са като вендинг машини, в които просто натискаш едно копче и вече имате кутия с безалкохолно – те искат творческа свобода, да пробват нови идеи или да правят нещо различно, не само да се придържат към готови модели“, обяснява Хайнс. „Смятам, че имаме много такива примери и честно казано, ако нямахме такива хора, никога нямаше да имаме игри, като Horizon Zero Dawn. Помислете си само колко невъзможна е на вид тази игра. И ако Guerilla се придържаха единствено към познатите им неща, никога нямаше да получим тази игра. Защо си мислите, че създателите на Killzone ще се впуснат в това пост-апокалиптично ретро приключение. Вероятно това е любимата ми игра тази година и ако те не бяха разчупили модела, към който се придържаха и да опитат нещо различно, никога нямаше да получите това. Смятам, че това важи за много студиа, нали? Нямаше да получите The Last of Us, ако Naughty просто бяха продължили само с Uncharted игрите“, обяснява той.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

  Абонирай се  
Извести ме за