fbpx
21.8 C
София

Производителността на емулатора Dolphin скача значително под DX12

Най-четени

Иво Цеков
Иво Цеков
Автор, геймър, почитател на комедиите, Saturday Night Live и всичко друго, което може да извика усмивка на лицето.

Въпреки, че най-добрият начин да се изиграе дадена игра си остава нейната оригинална платформа, Dolphin е един от емулаторите, които се радват на доста добър прием заради гъвкавите си технически възможности. А под новия DirectX 12 игрите за GameCube и Wii ще вървят още по-добре

Това става благодарение на нова и все още експериментална версия на емулатора за DX12, която се оказва толкова успешна, че сега получава първия си окончателен вариант.

Според конкретната игра и резолюцията, скокът в производителността може да достигне цели 50 процента, а натовареността на процесора е много по-ниска, отколкото е при DX11/OpenGL.

Имайте предвид, че за да се възползвате от последната и DX12 оптимизирана версия на Dolphin ви трябват:

– Windows 10
– MD 7000-series, Intel HD 4400 или NVIDIA 600-series GPU или по-добри модели заедно с най-новите драйвери за тях
– VS 2015 Redist

С това Dolphin става третият емулатор, който ползва DirectX 12 след RPCS 3 и CEMU, макар че последните два са в доста начален и експериментален вариант.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest
2 Коментара
стари
нови
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини