Независимо от трудните условия, породени от COVID-19, новото конзолно поколение се появи, а с него и първата игра за PlayStation 5 – Godfall на Counterplay Games. Ревютата за нея са по-скоро смесени, но и е нормално това, което носят със себе си PS5 и Xbox Series X/S да не бъде видяно в пълния му блясък още в началото. Подобно на всяка нова технология, появила се на пазара, и на новите конзоли ще им е нужно да разгърнат потенциала си. „Две или три години“ – толкова смята, че ще отнеме, за да се насладим на пълния блясък на новите машини на Sony и Microsoft, смята Джим Райън, изпълнителен директор на Sony Interactive Entertainment, който наскоро говори пред руската агенция ТАСС за истинските възможности на конзолата на японската компания, за пускането на пазара на конзола по време на пандемия и вероятен отговор на Sony на Xbox Game Pass на Microsoft.

Но не е само причината в разработчиците, които трябва да открият как да изстискват максималното от PS5, за да може хората да видят пълния потенциал на конзолата, обяснява Райън. С потребителската си база от над 114 милиона геймъри, притежателите на PlayStation 4 ще останат важна грижа за Sony не само през тази година, но и през 2021 и 2022, най-малкото защото, тази общност ще съставлява по-голямата част от потребителската база на PlayStation – потвърждение на думите на Райън отпреди няколко месеца, когато заяви своята позиция, че PS4 ще е водеща конзола даже през 2022.

„Историята ви го казва, че едва във втората или третата година разработчиците успяват да създадат хит. Обикновено те се нуждаят от малко време да се запознаят с хардуера. Но вероятно ще е може би през 2022, когато ще може да започнете да виждате някои прекрасни неща – точно, както беше 2015-2016 при предишното поколение, когато и се появиха онези игри, които дефинират поколението“, споделя Райън.

Един от акцентите в интервюто на ТАСС с Райън се явява и въпроса за ексклузивите за конзолата на Sony. В последната година видяхме няколко игри, които макар и анонсирани като излизащи единствено за PlayStation се появиха впоследствие и за персонални компютри – Detroit: Become Human, Death Stranding, Horizon: Zero Dawn, Beyond: Two Souls. Мнозина започнаха да си задават въпроса дали това не означава началото на края за ексклузивите на Sony. Вземайки предвид невероятните успехи на Ghost of Tsushima, The Last of Us 1 и 2, на God of War обаче, подобно внушение звучи несериозно. Самият Райън подчертава това, че ексклузивите са важна част от екосистемата на конзолата.
„Големите игри са наистина важни за PlayStation 5 и ако тези игри са ексклузвни за нашата платформа, то това е точка в наша полза и ние сме щастливи да може да предложим на общността на PlayStation игри, които могат да намерят само тук“, обяснява той. „Силата на игрите, които нашето студио създаде за цикъла на PS4 се яви огромен фактор за популярността на PlayStation 4“.

„Имаме всъщност новина тук, но просто няма да е днес. Имаме PlayStation Now, което е нашата абонаментна услуга, която е достъпна в редица пазари“, обобщава Райън.

3.7 3 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари