fbpx
1.4 C
София

Следващата FIFA може да получи Story Mode

Най-четени

Методи Дамянов
Методи Дамяновhttps://www.kaldata.com/
В "Калдата" от 2012г. насам. С интереси в сферата на информационната и интернет сигурност, дисруптивните технологии (IoT, AI, облак), видеоигрите с душа и послание и интернет свободата. Фен на Кен Ливайн, Ричард Столман и Джон Пери Барлоу.


FIFA сериите са страхотен футболен сим, доказал се през годините. Едно от нещата, които обаче не са по вкуса на някои от феновете е, че не предлага толкова идейно разнообразие по отношение на режимите. Разбира се, че тук става дума за футбол, а той е консервативен спорт (да се надяваме никога да не се приемат екзотични недомислици, като отмяна на засадата, срещите да не завършват с равен резултат и отмяната на гола на чужд терен), но също и за видеоигра, която не трява да изостава от конкуренцията.

Футболът също така е и обаче вселена със своите собствени страхотни истории. Помислете само за онзи чутовен обрат на Ливърпул срещу Милан от 0-3 до 3-3 и последвалото спечелване на Купата на ШЛ. Или как Барса помагат на малкия Меси, за да им се отблагодари по най-добрия начин, или как един танцьор по самба се колебае, дали да поеме по пътя на професионален танцьор или да се отдаде на другата си страст – футбола, за да запише със златни букви впоследствие името си в историята на най-великата игра – Роналдиньо. Какво бихте казали, ако в следващата FIFA има Story Mode? Така, това е само предположение, базиращо се на публикувана обява, но не звучи нелогично, особено, след като в NBA 2K16
имаше такъв, разработен с дейното участие на Спайк Лий. Предположението го прави автор с псевдонима Pramath от страниците на GamingBolt, който е забелязал една обява на страниците на блога на EA, в която се търси директор на синематиката.

„Дизайнерът на синематиката трябва да има опит в създаването на филми и анимация, както и да има усет към разказването на истории. Знае как да направи сцената да изглежда изпълнена с напрежение, да изразява триумфа и т.н. просто с избора на правилен ъгъл или леща. Те трябва да разпознават движенията, които карат героя да изглежда реалистично и да може да го предаде в анимацията”, гласи обявата.

Звучи любопитно, но разбира се може да става дума за нещо съвсем различно. Все пак, да стискаме палци да имат предвид именно това.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

0 Коментара
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини