Гари Уитта, сценарист на Rogue One: A Star Wars Story наскоро беше гост на Kinda Funny Games Daily, където обсъжда случващото се около вселената на „Междузвездни войни“ и наскоро анонсираното окончателно отменяне на проекта на ЕА по игра от сериите.

Освен, че критикува решението на компанията, Уитта говори и за цялостното отношение на ЕА към лиценза за създаване на игри от поредицата, който придоби преди шест години от Disney. Той е убеден, че Electronic Arts дотук управляват лиценза по катастрофален начин. Освен това, Уитта критикува липсата на история в Battlefront, както и „смущаващото фиаско“, свързано с микротранзакциите в Battlefront II, което стана причина за Disney да се намесят. Особено недоволство, Уитта изразява и към проекта с кодово име Ragtag, с който се беше заела Ейми Хенинг, сценарист на Uncharted. Според него, с толкова даровит писател, като Хенинг, това е щяло да бъде фантастичен проект. Той е получил достъп до Ragtag и макар той да е бил в една твърде ранна фаза на разработка, Уитта го определя за „удивителен“. „Това щеше да е своеобразен Star Wars Uncharted, от което бях много развълнуван. От това, което разбрах по това време е, че EA настояваха през цялото време е, че те не искат Star Wars Uncharted. Е, може би в такъв случай просто не наемаш сценариста на Uncharted и се спираш да помислиш какво наистина искаш“, обобщава Уитта. Той изразява мнението си, че ако е на мястото на Disney и в договора има някаква клауза за прекратяване на партньорството, той би си върнал лиценза и сложи край на всичко това.

Абонирай се
Извести ме за
guest
3 Коментара
стари
нови
Отзиви
Всички коментари