Джонатан Блоу, главният дизайнер за игрите Braid и The Witness, неочаквано разкри ранен прототип на свой потенциален проект за игра.

Интересното е, че за разлика от предишните му игри, за които Блоу не положи усилия да пренесе на Linux (Braid е пренесена благодарение на чужд порт), тази се изобразява чрез OpenGL 4 и би могла да работи перфектно на всички системи. Играта е демонстрирана на конференцията Reboot Develop в Хърватия. Можете да гледате цялото събитие на канала в Twitch.

Изглежда Блоу е работел върху проекта “през последните месеци”. Той коментира: “Играта е в етап на разработка. Визуалната графика не е окончателна, но в крайна сметка се получи прекрасна малка мрежова игра. Имам си човек, който да бяга наоколо и да бута блокове и такива неща“.

Демото, което представя и новия енджин, върху който дизайнерът е работил усилено през последната година, е представено на Linux Ubuntu и повече като че ли функционира като редактор на нива, като за презентацията е направено едно единствено. Блоу обясни, че много от функциите са взети директно от The Witness и енджина всъщност е започнат през 2014-та година, но по-съсредоточената работа е започнала наскоро. Дано така феновете няма да имат нужда да чакат седем години, докато видят следващата игра на Джонатан Блоу. Но все пак, имайте предвид, че Блоу може въобще да не издаде и разработи играта докрай.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

Коментирай това преди всички други

Извести ме за
avatar