Blizzard пристъпи към ново виждане за Overwatch след като Deathmatch режима дебютира в играта, но възможността за персонализиране на сесиите позволи на геймърите да изобретят още по-интересни начини за постигане на вълнуващи битки.

Така един потребител на име Deltin успя да създаде Overwatch вариант на популяризиралия се „зомби“ FPS режим. В него малка група от „оцелели“ се изправя срещу група „зомбита“. Ако някой от екипа на оцелелите случайно умре, той се превръща в зомби. „Немъртвите“ печелят, когато превърнат всички оцелели, в противен случай губят след определен интервал от време. Оцелелите имат допълнителен арсенал от инструменти, с които да се защитават, докато зомбитата се отличават с необичайна за природата си бруталност и скорост.

Като цяло механизмът звучи сравнително просто, но поради ограниченията в персонализираните сесии нещата се усложняват при смяна на отбора. Затова Deltin се е принудил да програмира бот извън самата битка, който да работи по тази част.

Ботът е в режим на наблюдение и използва идентификация на цвят, когато някой играч умре. Той проверява списъка с участници в горният ъгъл на екрана. Червен кръст се появява, когато геймър умре, което се забелязва лесно… Ботът търси определени цветове… и когато ги намери, симулира команда на Overwatch клиента за осъществяване на размяна„.

Проблемът тук е, че дори толкова невинен бот може да се окаже непозволен според правилата на Blizzard. Deltin обаче настоява, че с него не могат да се правят хакове и обещава да пусне кода му за всички останали потребители, щом бъговете бъдат изчистени.

0 0 глас
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари