10 минути от страхотната Little Nightmares

0
71


Тазгодишното издание на Gamescom бяха представени наистина впечатляващи заглавия. Deus Ex: Mankind Divided, For Honour, Dishonored 2, Prey, Ghost Recon Wildlands, Watch Dogs 2 са само част от големите игри. Но играта на едно малко студио спечели сърцата на мнозина. Става дума за Little Nightmares на шведите от Tarsier Studios (работили по Vita порта на LittleBigPlanet и Tearaway).

Играта, която преди се казваше Hunger, ще бъде издавана от Bandai Namco и ще пренесе в ролята на Six, малко момиченце, попаднало в Mow, тайнствена подводна платформа, населявана от зли същества.

Малкият платформър се отличава с изключителна визия и обещава да поднесе интригуваща механика, а когато говорим за хората, работили по игри като Tearaway и LittleBigPlanet, може да сме убедени така. LittleNightmares безспорно се откроява сред голяма част от днешните игрови заглавия пълни със зомбита, американски военни, кървища и стократно предъвкани теми. И в това няма нищо случайно.

 „Ние не сме се вдъхновявали особено от други игри и не желаем да го правим, тъй като нямаме намерение да създаваме игри, които вече са били създадени. Всички консумират тези заглавия много в момента – ненаситно играят този тип игри, гледат едни и същи филми, четат комикси – така че няма смисъл да пресъздаваме нещата, тъй като с това просто ще разводняваме нещата, които хората вече са виждали. Много по-добре е да имаш ясна идея за това какво искаш да постигнеш, а след това да позволиш на тези неща да се материализират в тази основна идея, вместо да вземаш назаем от други игри. Ако правиш това, значи на практика не се развиваш“, споделя за ArsTechnica режисьорът на историята Дейв Меркив.

По-долу може да се убедите в качествата на играта в публикувано по време на Gamescom 2016 геймплей видео от Little Nightmares.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

Коментирай това преди всички други

Извести ме за
avatar