fbpx
5.8 C
София

Amnesia: Rebirth навлиза още по-дълбоко в психологическия трилър

Най-четени

Amnesia се завръща с нов главен герой, различно местоположение и много предполагаеми възможности да бъдете смразени от страх. Frictional Games прекараха месеци в тийзъри, които бавно доведоха до разкритието на Rebirth, което, разбира се, в крайна сметка ни остави с още повече въпроси. По-късно тази година, когато излезе играта ще разберем същината, но междувременно pcgamer разкриха някои допълнителни детайли от самите разработчици.

Започвайки век след първата игра, The Dark Descent, Rebirth представя парижанката Tasi Trianon, която попада в капана на Алжирската пустиня по време на пътуване по работа; тя остава съвсем сама, без каквито и да било модерни удобства или пособия. Това, което я очаква занапред обаче е далеч по-смущаващо от факта, че се намира в средата на нищото.

“Тя не е нито войник, нито изследовател или пък екшън герой,” казва креативния директор Thomas Grip, “тя е обикновен човек, който попада в ужасна ситуация и, имайки предвид, че това е игра на Frictional Games, нещата въобще няма да се подобрят за нея скоро.”

“Очевидно е, че Tasi преминава през доста мрачен период по време на тази игра“, казва креативния ръководител Fredrik Olsson. Frictional не издават подробности около чудовищата, но всяко от тях ще се държи по различен начин. И ако в края на краищата те ви докопат или се провалите по някакъв друг начин, Olsson допълва, че ще има “осезаеми и дългосрочни последици.”

По-задълбочен психо терор

Освен с подтискащата си атмосфера, Amnesia стана популярна сред феновете на survival horror игри и заради ефективните стряскащи моменти. Уви, този метод стана модерно клише за този жанр и студиото заявява, че иска да премине на следващо ниво, което да задълбочи психологическия трилър.

“Играчите вече са свикнали с по-простите трикове, които правят една игра страшна”, допълва Grip. “Опитахме се да ги избегнем по време на разработката и така да усукаме геймплея, че да надминем очакванията на играчите.”

Според Olsson по-обширната история, където градивно се засилва елемента на ужас вместо концентрирането върху моментни шокове има потенциала да устави в играчите едно по-трайно и емоционално преживяване. SOMA, една от предишните разработки на студиото, не само ги е научила на тази методика, но и им е дала нужните инструменти и увереност да пренесат опита си в Rebirth.

“Често хората искат да стигнат до ядрото на играта по-лесно разпознаваем начин; момент след момент. Много по-трудно за смилане обаче е, когато същината се простира в дълъг период.

Една от най-основните промени в Amnesia: Rebirth е достъпността до отворени и разнообразни среди, които ще водят до “различни нива на ужас и емоции”. 

Що се отнася до VR поддръжка, Grip казва, че подобно начинание би било много предизвикателно и, че Frictional нямат планове в тази посока. 


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

0 Коментара
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини