Един от големите анонси на тазгодишното издание на BlizzCon беше този на Overwatch 2. Играта няма да е продължение и нова игра в класическия смисъл, а по-скоро нещо, като голямо обновление и в същото време и нова игра. Overwatch 2 ще постави силен акцент над историята в играта, фокус над PvE елемента, повече диалог и кътсцени. Ще има визуални подобрения по всички фронтове, нови герои и мултиплейърни режими. Играта е все още далеч от излизането си. Самият директор на играта Джеф Каплан заяви, че си няма идея кога ще излезе играта. Любопитното е, че първата и втората част ще съществуват паралелно за известно време и разбира се ще споделят един свят, като някои от нещата в Overwatch 2 ще бъдат достъпни и за играещите първата игра, а други – не. Как точно ще бъдат организирани нещата в този случай обаче не е известно. Един ден двете игри ще се обединят в едно общо преживяване.

Това споделя Каплан в интервю за Kotaku. Самите клиенти, с които се стартира всяка от двете игри ще бъдат обединени в едно. Подобно на обяснението на Ubisoft за появата на The Division 2 и какво е породило нуждата от създаването ѝ, Каплан обяснява, че с Overwatch 2, екипът зад играта е получил възможността да внесе нови идеи и подобрения, които не е било възможно да интегрират в сегашното състояние на първата игра. За него е от особена важност цялата общност зад Overwatch да получи едно и също преживяване. „Смятаме, че това е важно, особено в качеството на играта, като състезателно преживяване. Цялата ни идея е да избегнем разпокъсването на потребителската ни база и даването на предимство на коя да е от страните“, допълва Каплан. „Ако ще играем в едно и също пространство е по-добре да нямаш по-добър фреймрейт само защото си на различна версия на енджина“.

 

Каплан е напълно убеден в едно – Overwatch 2 ще е огромен успех. „Смятам, че Overwatch 2 ще е до голяма степен най-великия момент в историята на Overwatch. Този факт – че ние можем да стартираме отново този цикъл на жива услуга и сме на 100% заредени да го направим, е изключително вълнуващо за мен“, заключава той.

 

В материал на GamesIndustry, публикуван наскоро, Роб Фейхи от медията приветства подхода на Blizzard, сравнявайки го с други големи издатели, изтъквайки отношението, което те показват към общността на Overwatch.

„Решението на Blizzard с Overwatch 2 е елегантно и умно, с комбинацията от най-добрите страни на много от тези подходи, и избягвайки пропуските им. Той позволява поддържането на равнопоставена основа между настоящия Overwatch и продължението му, като основната PvP игра ще може да се играе между двете игри, и всички PvP обновления, насочени към Overwatch 2 – пренесени в оригиналната игра напълно безплатно. По този начин, продължението ще се фокусира над разширяването на самия франчайз да включва елементи, с които засега само бегло са се заигравали – PvE режимите и игра с акцент над историята“, обобщава Фейхи.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

avatar
  Абонирай се  
Извести ме за