Blizzard разкрива повече подробности за Diablo 4

0
1612

Нов ъпдейт на Diablo 4 дава свеж поглед върху част от настоящия прогрес на амбициозния проект, който обещава да върне обратно мрачната и готическа красота на това заглавие; онази, която ехти в сърцата на най-големите фенове. Наскоро Blizzard проведе вътрешни тестове, въпреки някои от появилите се затруднения поради пандемията. Самият ъпдейт не съдържа големи и “разтърсващи” новости, а по-скоро хвърля малко повече светлина върху основните системи на играта, като мултиплейъра и някои промени свързани с разказите в самата кампания. 

Нов подход при диалозите

Diablo 3 разчита на “UI панели с портрети и имената на персонажи” по време на разговори с NPC-та, но Diablo 4 ще представи нов и по-сложен подход както с автоматично генерирани, така и  “ръчно хореографирани” диалози. 

“При елементарни взаимодействия с NPC-та доближаваме камерата по-близо до персонажите (като в същото време, запазвайки изометричното усещане) и вкарваме в употреба колекция от анимации, които да придадат общата същност на разговорите”, обяснява Blizzard. “При по-сложните разговори използваме подобен подход по отношение на камерата, но движенията и анимациите на персонажите са умишлено ръчно изпипани. Това ни позволява да представяме моменти от историята, които са сложни, докато ви държим в света колкото е възможно повече.”

За ключовите моменти от кампанията Blizzard споделя, че използва “кътсцени в реално време”, където играта поема пълен контрол над камерата с идеята да предостави едно по-кинематографично усещане. Този подход ще даде на играчите персонализирано преживяване, тъй като вашия герой ще изглежда така както сте го екипирали, а резолюцията ще е съобразена с вашите графични настройки. 

Споделени светове

Що се отнася до мултиплейър елемента, Blizzard има за цел да включи споделени светове без да превръща играта в MMO – идеята е да не виждате толкова често други играчи, които се скитат по света, за да не стане така, че усещането за опасност да се изгуби. 

“Тъмниците и ключовите моменти от кампанията са винаги лични – само играча и неговата партия”, казва Blizzard. “Веднага щом фрагменти от историята са завършени и градовете се превърнат в социални центрове, тогава можете да се натъкнете на някой друг играч тук-там. Ако пък се отправите на място, където се провежда мащабна битка, вие бихте видяли голяма тълпа от играчи, които се опитват, например, да се защитят от атаките на орда от канибали или да сразят Ashava, демоничния бос, който беше представен по време на Blizzcon.”

Координацията при мащабни схватки е жизненоважна, но не е нужно да си намерите група от хора, за да се сдобиете с наградите от даден бос. Просто можете временно да се включите в битката, да допринесете с каквото можете, прибирате си плячката и продължавате напред с вашето приключение. “До момента тестовете ни показаха, че света се усеща жив и динамичен без да бъде пожертвана есенцията на Diablo. Играчите, които обичат да се комбинират в партии и да сеят разруха сред демоните, ще имат възможността да се възползват от нови инструменти, чрез които да си намерят група на базата на активност и близост в света на играта.”

Diablo 4 все още няма обявена дата на излизане. Blizzard сподели, че няма да се появи на пазара скоро дори и по техните стандарти (not even Blizzard soon).

0 0 глас
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари