PlayerUnknown’s Battlegrounds изненадващо се превърна в най-голямата история за успех през 2017 и изглежда я очаква същото и през новата година. Студио Bluehole Inc. заедно с разработчика PUBG Corp. планират да подготвят играта „За всяка платформа“, поне според Чанг Хан Ким от PUBG Corp в интервю. Освен това според него Battlegrounds ще се превърне и в „универсален медиен франчайз“, който да се разпростре в киното и телевизията.

В същото интервю с InvenGolbal Ким сподели, че разработчиците са направили изгодна сделка с Microsoft и много скоро Battlegrounds ще направи ексклузивния си дебют на Xbox One. Играта ще е достъпна само на тази конзола „за известно време“ и вероятно след изтичане на договора ще се преработи за PlayStation 4 и дори Nintendo Switch. Ким коментира: „Ако имаме възможността, последната ни цел е да издадем заглавието на всяка платформа“.

Според Ким другата причина PUBG да бъде издадена по-късно на японската платформа е, че Sony не предлага програма за ранен достъп. Той сподели: „Early Access на Steam и Game Preview на Xbox One е нещо като опция за предварително издаване и програмите не ни задължават за високо качество. PlayStation обаче си има строги правила. Имаше случай, в който игра трябваше да се задържи допълнителни 6 месеца въпреки че беше основно завършена. Ние все още изучаваме работната среда на конзолите и вкусовете на геймърите. Ще мислим за други платформи след завършване на Xbox One версията.“

Още една амбиция на студиото е да пренесе PUBG в света на електронните спортове, филмите и анимациите. Според Ким много холивудски компании, както и Netflix, вече проявяват интерес към проекта. „Нашата мечта е да изградим нова гейминг култура по подобни начини и след това ние да водим пътя на тази нова култура.“

ДОБАВИ КОМЕНТАР

  Абонирай се  
Извести ме за