Daedalic: Ken Follett’s The Pillars of the Earth е най-голямата игра, по която сме работили досега

0
68

Вече имаме премиерна дата за Pillars of the Earth и това няма как да не радва феновете на високата литература и видеоигрите, а епосът на Кен Фолет „Устоите на Земята“ без съмнение е пример за висока литература. Мнозина се питат какво ще е изпълнението на трактовката на Daedalic и дали ще се справят с изключително трудното предизвикателство. Създателите на симпатичните серии Deponia разказват в едно интервю за Gamewatcher какво представлява за студиото работата по Ken Follett’s Pillars of the Earth. Съ-сценаристът и творчески директор Мат Кемпке определя проекта, като най-голямата игра, по която студиото е работило досега.

„Това е нещо, което с лекота ще заявя отново: това е най-голямата игра на Daedalic досега – говоря от продуктова гледна точка, от художествена, по отношение на музиката, анимациите. Нашата версия на „Устоите на Земята“ е със сигурност три пъти по-богата от всяка класическа игра на студиото ни“, споделя Кемпке. Той споделя, че всяка една от частите (три на брой) е всъщност голяма, колкото класиката Deponia. Вземайки предвид, че оригиналната Deponia е с продължителност от около десетина часа, може да си представите за какво усилие става дума. Ако искате да прочетете цялото интервю с хората, работили по Ken Follett’s Pillars of the Earth, може да посетите тази страница.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

0 Коментара
Отзиви
Всички коментари