През отминалите почивни дни се състоя дългоочакваното участие на Microsoft на Е3 с Xbox and Bethesda Games Showcase. Три години след анонса на Starfield имаме вече и първи трейлър към следващата голяма игра на Bethesda. Заедно със синематиката, която студиото представи стана ясна и датата на излизане на играта: 11.11.2022 за платформите на Xbox Series X|S, PC и в абонаментната услуга на Microsoft Game Pass, абонаментната услуга на студиото.

Малко знаем за Starfield и видеото определено не помага. Това, което е известно е, че играта ще е първото голямо самостоятелно заглавие на студиото от последния четвърт век. Както обяснява и Тод Хауърд неведнъж, идеята за Starfield се е зародила отдавна. Работата обаче започва през 2018 след завършването на Fallout 4. Изпълнителният продуцент в Bethesda определя пред Wasington Post играта, като „Skyrim в Космоса“. Действието в Starfield ще се развива около 300 години в бъдещето, където вашият герой става част от Съзвездието, последната група космически изследователи на човечеството. Самите хора, живеят по това време изцяло в Космоса.

„В началото имахме проблем с това да открием идентичността на Starfield. Знаехме стила на играта, който искахме. Има толкова много научна фантастика, но нямахме наличен пример за това, което беше в главите ни за Starfield. И това означаваше, че трябва да си го създадем. А как изглеждат космическите кораби? Какво ще е нивото на технологията? Коя година ще е?“, разказва Хауърд пред медията. Любопитен момент при работата по играта се явява също така това, че с оглед автентичното пресъздаване на кораба и различните му функции, Хауърд и колегите му са гости на Илън Мъск и SpacX.

Хауърд е оптимистично настроен за бъдещето и не изключва в бъдеще разгръщане на вселената на Starfield към киното или телевизията. В момента студиото и Amazon работят по серии по Fallout, така че това звучи логично. Що се отнася до видеоиграта, Хауърд не крие амбицията си.

„Това ще прозвучи като клише, но наистина го вярвам. Когато погледнеш нагоре към небето, то у теб се пораждат по естествен начин тези въпроси, като: „Какво има горе?“, „Сами ли сме?“, „Какъв е произхода на Космоса, на времето и всички други неща?“, „Каква е ролята на религията в някои тези неща?“. Така че ние поставяме някои големи въпроси. И мисля, че игра като тази е добро място за тях. Имаме книги и филми, които се справят също боравят с тях, но не сме го виждали в игра. И ще видим доколко успешни ще сме в това“, завършва Хауърд.

0 0 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари