fbpx
0.3 C
София

EA закри главния офис на Maxis

Най-четени

Методи Дамянов
Методи Дамяновhttps://www.kaldata.com/
В "Калдата" от 2012г. насам. С интереси в сферата на информационната и интернет сигурност, дисруптивните технологии (IoT, AI, облак), видеоигрите с душа и послание и интернет свободата. Фен на Кен Ливайн, Ричард Столман и Джон Пери Барлоу.


На провеждащото се технологично и геймърско шоу GDC в Сан Франциско се говори главно за появата на нови неща. Изглежда обаче, че докато на едно място едни неща се раждат, на други загиват.

Повод за тази констатация ни дават от Electronic Arts и анонса им за закриването на Maxis Emeryville, главното студио на Maxis, създало The Sims.

„Днес, ние обединяваме разработката на заглавията, разработвани от Maxis в нашите студия в Редууд Шорс, Солт Лейк Сити, Хелзинки и Мелбърн, в следствие на затварянето на офиса в Емъривил. Maxis ще продължи да поддържа и разработва нови забавления, насочени към играещите Sims и SimCity, разработвайки версии на нашите игри за други платформи, както и въвеждането на възможността за паралелен геймплей на различни платформи. Тези промени няма да засегнат плановете ни за The Sims. Тези, които в момента играят The Sims 4 ще продължат да се наслаждават на нови забавления, като нашия първи експанжън пакет ще пристигне съвсем скоро, заедно със съвсем нови допълнителни обновления и съдържание“, споделят EA в официално съобщение. 

Изглежда краят на Maxis във вида, който го знаем е бил предвидим с оглед на събитията, случващи се в последно време в студиото, като края на създателя на The Sims и Pore, беше предизвестен и от публикация в социалната мрежа Twitter на главния разработчик на заглавието Гийом Пиер. „Беше забавно през тези 12 години, но е време да угасим лампите и да сложим ключа под вратата“, написа Пиер, придружавайки публикацията си с хаштаг #RIPMaxisEmeryville.

Засега не са съвсем известни причините за закриването на студиото. Последната игра от света на SimCity имаше кошмарен старт. EA бяха решили, че хората, които играят играта трябва да са постоянно онлайн, което възмути много от преданите фенове на заглавието. Отделно от това, пускането на новата игра бе съпроводена от дълготрайни сървърни сривове и други проблеми, които вбесиха допълнително геймърите. Разбира се, по-късно Maxis се вслушаха в играчите и пуснаха офлайн режим, а останалите проблеми бяха изгладени. Нужно е да се спомене, че въпреки всичките проблеми, играта имаше невероятен финансов успех, като само през първите две седмици бяха продадени 1.1 млн. копия от нея.

Основано през далечната 1987 г. Maxis е известно най-вече с игрите си от вселената на Sim, родили се със SimCity на ветерана Уил Райт, разширявайки се до редица други заглавия като популярните серии The Sims.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

1 Коментар
стари
нови оценка
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини