Epitasis е нов проект, разработван от Лукас Говатос. Играта е свързана с изследване и пъзели, подобно на Myst и най-скорошната The Witness. В интервю Говатос споделя, че се е вдъхновил от изпълнители на електронна музика като Tycho, както и от възможностите на новия Unreal Engine 4.

Epitasis (името на която произлиза от гръцки и означава главното действие в една пиеса) е една от многото идеи на Лукас Говатос. Използвайки вече готов код за движението на героя и взаимодействието с обекти, той започва да изгражда образа на игра, в която геймърът разкрива нови светове и научава, че оставени артефакти. Подобно на игри като Obduction и Fez, Говатос иска да създаде чувство на мистерия чрез комбинация от хитри пъзели и тайни, скрити в средата… заедно с много портали. “Презентативното демо, което изградих, включва специален таен пъзел с бинарни числа” сподели той. Принципът на Талос също е част от играта, заради любовта на Говатос към лазерите.

Играта е много повече от обикновена разходка. Според своя създател, тя си има своето “странно начало” в училищна галерия заедно с негов приятел. “Оглеждах наоколо докато не ме осени – пейзаж на зелена трева и оранжева планета, които много често се откриват в играта.” Много голямо влияние са оказали Коста Рика, както и музиката на Tycho и Washed Out, които според Говатос изпълняват идеално целта да пренесат слушащия на “друго място”.

Естествено, голяма роля изиграва и Unreal Engine 4 на Epic, който според Говатос е “дар от Бога”. Включването на плановете е помогнало на създателя на Epitasis да оформя дизайн и механики въпреки познанията си, свързани предимно с изкуство. Затова Говатос е записал да учи и компютърни науки.

Epitasis ще бъде издадена за Steam, но все още няма точна дата. Очакват се обаче много демота на фестивали и изложения през 2017, които ще оформят окончателния облик на играта.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

Коментирай това преди всички други

Извести ме за
avatar
wpDiscuz