EVE: Valkyrie ще ползва Unreal Engine 4

0
34


Ausgamers съобщава, че EVE: Valkyrie, звездното приключение за Oculus Rift, разработвано от създателя на Eve Online CCP Games, ще ползва Unreal Engine 4.

CCP демонстрира версията на играта с помощта на Oculus Rift DK2 на EVE FanFest, който се проведе в Рейкявик тази седмица. Освен това студиото анонсира и включването в играта на Кейти Сакхоф (Battlestar Galactica), чиито глас играещите ще чуват, докато играят Valkyrie – тя ще е гласа на Ран Кавик., която ще ръководи пилотите във вселената на Valkyrie. Освен с ролята си в Battlestar Galactica, Сакхоф е известна на широката публика от заглавия като Riddick и Star Wars: The Clone Wars.

„Още когато за пръв път играх Valkyrie знаех, че трябва да съм част от тази игра. Никоя друга роля не ме е карала да се чувствам така истински като пилот на звезден кораб. Това е едно наистина преобразяващо игрово преживяване“, споделя тя.

Междувременно CCP обявиха, че сменят модела на издаване на допълнения за играта, който досега бе два пъти годишно и го заменя с модел, при който ще бъдат издавани десет по-малки експанжъна на година, като първото обновление – Kronos – пристига на 03.06.2014 г. и ще е наистина внушително по думите на разработчика – то ще включва десет хиляди реда код.

Ето и списъка на експанжъните, които предстои да се появят:

Kronos – 03.06.2014

Crius – 19.08.2014

Hyperion – 23.09.2014

Oceanus – 04.11.2014

Phoebe – 09.12. 2014

Rhea – 20.01.2015

Tethys – 07.02.2015

Theia – 17.03.2015

Themis – 04.04.2015

0 0 глас
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари