Frictional Games относно бъдещето на SOMA

0
69

Появила се преди две години под одобрението, както на медии, така и на геймърите, SOMA на Frictional Games беше приветствана в хорър жанра, където свежите идеи не са чак толкова много напоследък. Авторите на играта, така и не издадоха, ако не продължение, поне допълнение към нея. Защо и дали ще видим такова може да се разбере от интервюто на Gameranx с творческия директор в студиото Томас Грип. Те са мислили да работят по DLC за играта, но то е било убито в зародиш, заради по-големи планове на Frictional.

„Имахме разговори за DLC скоро след приключването на работата по играта. Идеята беше да направим нещо малко, което да ни занимава, докато започнем работа по следващия голям проект. Установихме обаче, че нямаме нито добри идеи за това, нито нужните ресурси, за да оправда високите стандарти на базисната игра. SOMA разчита силно на представянето на различни философски въпроси и поставянето им в контекста на една видеоигра съвсем не е лесна задача. Изисква се огромна работа, за да се свършат нещата, както трябва и ние сметнахме, че не можем да се справим това, докато работим по по-голям проект. Така че се отказахме от тези планове.

Gameranx питат Грип и за възможната VR версия на SOMA. Мислили ли са в студиото по това? „Да, размишлявахме над това и имаме някои идеи, но проблемът с времето отново изниква на преден план. Трябва да го съпоставим и с други неща, които искаме да направим, а също така да видим какво става с VR платформите“, обяснява Грип. Без съмнение, Frictional имат причина да се страхуват. Платформите за виртуална реалност бяха анонсирани преди три години с фанфари, но с изключение на един-два проекта, VR начинанията си остават по-скоро нишови експерименти.

0 0 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари