GreedFall ще черпи вдъхновение от класическите игри на BioWare

0
153

Spiders (Of Orcs and Men, Bound by Flame) са готови да представят своята следваща игра на света. Greedfall ще е класическа ролева игра с класически RPG елементи и огромен свят, в който трябва да оцелеете, независимо от трудностите.

Наскоро, Жеан Русо, изпълнителен директор на Spiders и водещ автор на Greedfall беше гост на Крис Рей от WCCftech, пред когото разказа повече за играта на студиото.

Един от акцентите в разговора на Русо с Рей беше това, че Greedfall ще следва модела на класическите ролеви игри от миналото, вместо да се опита да вкара модерни гейм елементи, като „живи“ услуги, пренебрегване на историята за сметка на състезателния характер и подобни.

„Днес нямаме много студиа, които правят този тип игри. Имам предвид, че даже BioWare спряха да ги правят и аз съм много натъжен от това, понеже именно тези игри предпочитах да играя“, споделя Русо, вероятно визирайки класически заглавия, като Dragon Age и Knights of the Old Republic.

Самата игра ви поставя в ролята на авантюрист и откривател. Времето е XVII век. Старият континент е пренаселен, замърсен и опустошаван от различни болести, сеещи смърт.

„Но има искрица надежда на хоризонта – открит е остров, отдалечен и скрит . Тиър Фрадий… земя, недокосната от чумата Маликор, убежище на живота, диво и незасегнато от човечеството. Той е обещание за богатства, но също така и най-добрата надежда за човечеството да намери цяр за Маликор“, се чете в описанието на играта. Вие играете ролята на представител на Конгрегацията на търговците, една от многото фракции, биещи се за място под слънцето и повече власт над Тиър Фрадий.

Макар и фиксиран във времето, Greedfall няма да ви покаже, разбира се, историческия XVII век, дословно. Тук ще има много фантазия и магия, причудливи същества и мистериозното коренно население на острова. И като игра, следваща най-добрите представители на RPG жанра, ще получите огромна свобода на изборите, свои собствени другари и последствия от направените избори, които ще имат истинско значение за развитието на цялостната история.

„Първоначално може да се сблъскате с някакво по-дребно последствие, но след това, часове по-късно, вие ще получите последствие, което има далеч по-голямо значение. Някои от фракциите може даже да изчезнат в зависимосто от направения от вас избор. И някои от вашите другари могат да напуснат групата или да умрат. Предлагаме множество промени, които зависят от различните избори, които правите по време на играта. Има и разбира се множество възможни финала, но те са си просто заключения. Искаме изборите да бъдат реалистични и историята ви в играта да бъде напълно различна от тази на някой друг играещ“, допълва Русо.

Играта излиза по-късно тази година за Xbox One, PS4 и PC.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

  Абонирай се  
Извести ме за