Halo: Reach сървърен проблем

0
34

Halo: Reach наистина е голям успех за разработчиците от Bungie, които направиха възможно осъществяването на проекта. Поредното доказателство за големия интерес на феновете към новата версия на компютърната игра обаче е фактът, че в края на тази седмица през уикенда явно толкова много геймъри са се наредили да играят онлайн, че дори мрежата е била пренатоварена, което е довело до събаряне на сървърите по рано днес (става въпрос за тази сутрин). В момента мултиплеър опцията не работи поради голямата натовареност на игралните сървъри, като феновете могат единствено и само да се надяват, че проблемът ще бъде отстранен възможно най-скоро.

Въпреки че най-вероятно причината е големия брой играчи в сървърите, като се предполага че те са със сигурност вече над 4 милиона, може би Bungie правят някой промени по потребителския интерфейс на статистиките. Преди часове всички статистики на играчите бяха занулени, като няма причина за паника, тъй като данните се пазят архивирани и след промените или възстановяването на сървърите ранговете и статистиките като цяло ще бъдат обновени. Очаква се ако проблемът до момента не е бил решен това да стане в най-скоро време, за да се даде възможност на феновете на играта да се насладят на уикенда, събирайки кредити и съответно повишавайки ранга си в Halo: Reach.

0 0 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари