id Software: Акцент в RAGE 2 е забавлението, а не историята

2
167

Вече на няколко пъти досега, id Software и Avalanche Studios говориха нееднократно за историята в новия RAGE, но от скорошно интервю с директора на играта, разбираме, че в играта става по-скоро за добре разказани микроистории, развиващи се на полето на един голям открит свят, който е голямата звезда тук. Сюжетът бива предаван основно чрез взаимодействие с NPC-тата и чрез самата среда.

„Не съм тук, за да обяснявам как сложната история трябва да е причината, за да играете RAGE 2“, споделя в интервю за VG24 Магнус Недфорс. „Това, което се опитваме да направим е да разкажем малки истории, както чрез общуването с NPC-тата, които срещате по пътя си, така и чрез заобикалящия ви свят. Това е нещо, над което искаме да акцентираме, колкото се може повече“.

При игрите с открит свят, допълва Недфорс, се изисква съвсем различен начин на разказване, което и се опитват да правят id и Avalanche. „Имаме много добри игри с добро повествование, които са игри с открит свят на втори план, но често срещана грешка тук е да се опитваш в една такава среда да разказваш линейна история. И след това пропускаш да дадеш на играещия всичката тази свобода. Мисля, че е крайно време индустрията да излезе с някакво решение – някакъв магически момент, при който ще дойде някой с идея, която ще е еволюция в начина на разказване при игрите с открит свят“, заявява той. И в този смисъл, споделя Недфорс, фокусът, който те поставят в RAGE 2, не е разказването на страхотна история, а да поставят геймърите в една забавна открита среда. „Вие сте там, в този свят, забавлявайки се с оръжията си и способностите си. Това е всичко“, завършва Недфорс.

Абонирай се
Извести ме за
guest
2 Коментара
стари
нови оценка
Отзиви
Всички коментари