С Wolfenstein: Youngblood MachineGames за пръв път вкарват онлайн елемент в своя игра. В този случай на помощ идват и Arkane Studios (Dishonored, Prey), с които бива разработвана играта. Както знаете, Wolfenstein: Youngblood ще включва онлайн кооператив, но ще може да се изиграе и от край до край соло с придружаващ AI компонент. Интересна е идеята за т.нар. Buddy Pass, посредством който може да играете играта заедно с избран от ваш приятел онлайн, без той да е закупи Youngblood. Това обаче, което ще е истинското забавление, и с тази мисъл авторите на играта я разработват, е тя да се играе с приятел, което беше изтъкнато на няколко пъти вече. Дали студиото ще успее, ще може да се каже след премиерата на играта, но независимо от това, MachineGames обещават да продължат с онлайн елементите и в следващите си игри.

„Говорим активно по този въпрос“, споделя в интервю за GamesBeat изпълнителният продуцент на играта Йърк Густафсон относно мултиплейърната страна/ „Не знам обаче под каква форма или вид ще е. Това е първият път, който правим нещо онлайн, особено важно е това, че го работим от нулата. Ние всъщност имахме един-два неособено успешен опити с това с Riddick и с The Darkness, но това е първата игра, в която се фокусираме истински над онлайн елемента в качеството си на MachineGames“, обобщава Густафсон.

„С голяма убеденост мога да ви кажа, че каквото и да правим в бъдеще, то ще има онлайн компонент. Ще може да играете с вашите приятели. Но казвайки това, искам да подчертая, че еднакво важно за мен е – наистина от изключителна важност за мен лично – игра на MachineGames винаги ще може да се играе соло. Това е много важно за нас. Така че съм убеден, че ще предоставяме именно подобна комбинация.

Наскоро пък издателят на играта, Bethesda, публикуваха нова информация за Youngblood, засягаща системата на прогрес. Както знаете, играта ще се различава от други заглавия от поредицата не само с онлайн компонента си, но и с по-открития дизайн на нивата и нелинейния им характер. Заедно с това, тя ще представи и леки RPG елементи, а също и промени в начина, по който бива измервано представянето ви тук. По време на цялата игра, вие ще бъдете награждавани с Ability Points, които ще може да харчите за подобрение на Power костюма си в една от три посоки: Mind, Muscle и Power. Ще може и да нанасяте всевъзможни подобрения и по своето оръжие, което ще има пряк резултат във воденето на бой.
Mind уменията ще се отразяват в способността ви да вземате неща от убитите си врагове, както и да виждате различни предмети за събиране на радара си. Получавате и повече здраве, напълно заредено оръжие при превключване между тях и др. Muscle елементът ще ви дава двойното оръжие, което за разлика от предишните игри, в Youngblood ще трябва да си го заработите. Освен това бронята ви ще е заздравена, ще може да носите тежки оръжия в инвентара си и повече амуниции.

За Power разклонението, Bethesda са потайни, но поясняват за ъпгрейда на оръжията, че той ще може да се прави посредством Silver – игровата валута, която ще може да намерите, разпръсната навсякъде в Париж. Освен, че ще може да се сдобиете с нея, преброждайки града, вие ще бъдете награждавани с нея и при завършване на мисиите и задачите. Не е ясно, дали Silver ще може да се поръчва с реални пари, но Bethesda вече на няколко пъти подчертаваха, че с тях ще може да се придобиват единствено козметики, така че не би трябвало Silver да се придобива по този начин.

 

Играта излиза на 26-ти за конзоли, Switch (по-късно и за Stadia), а за PC – ден по-рано – утре.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

avatar
  Абонирай се  
Извести ме за